اتوبار و باربری پرند | اسباب کشی و حمل بار در پرند تهران

باربری پرند اتوبار پرند جزو فعال ترین باربری در این منطقه می باشد که  در امور اسباب کشی، حمل اثاثیه و بسته بندی تجریه بالایی دارد. این باربری که زیر مجموعه یک اتوبار و باربری معتبر با جواز رسمی به نام میرداماد بار محسوب می شود که این باربری کلیه لوازمی که جابجا می کند با ضمانت تحویل سالم وسایل سرویس دهی می کند. می باشد.

باربری پرند به صورت شبانه روزی ( حتی در تعطیلات ) خدمات حمل بار و وسایل منزل و جابجایی با وانت ، نیسان و کامیون بار را انجام می دهد و کلیه خدماتی که دیگر باربری به شما ارائه می کنند با قیمت مناسب نیز به شما عزیزان ارائه می کند. ضمنا کرایه حمل بار بر مبنای قیمت های اعلام شده از سوی اتحادیه تعیین شده و براساس نیاز و بار مشتری کارشناس مربوطه قیمت دقیق حمل و نقل وبسته بندی را معین می کند.

قیمت های اعلام شده از سوی باربری پرند را با دیگر شرکت های مقایسه کنید. بهترین کارگران را برای سرویس دهی  اسباب کشی شما ارسال خواهیم کرد. تجریه و فعالیت ما اعتبار و رضایت چندین ساله مشتریان ما را نشان می دهد.

شعبه باربری در پردیس

خدمات نوین اتوبار و باربری پرند

ماشین های باربری در تهران

باربری پرند، صمیمانه و از روی وجدان به مشتریان خود توجه و خدمت می کند تا مناسب ترین خدمات اثاث کشی را لیاقت مردم می باشد را ارائه کند. این باربری خدمات متعددی همچون حمل و جابجایی هرگونه بار، بسته بندی اصولی و چیدمان با روشهای کاملا اصولی را انجام می دهد.برای بسته بندی از لوازم بسیار با کیفیت استفاده مینماییم. تیم پرسنل کاری ما مشتریان که قصد اسباب کشی و حمل بار دارند را در تمام طول اثاث کشی همراهی و یاری می کند تا یک اسباب کشی آسان و ایمن را تجره کنند.

  • حمل بار و اثاثیه منزل، شرکت،  کارخانه، ادارجات
  • بسته بندی حرفه ای لوازم
  • اسباب کشی ایمن و با ضمانت تحویل سالم بار
  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه
  • دارای تجریه ۲۰ ساله در زمینه باربری و اتوبار در تهران
  • استفاده و بکارگیری کارگران خوش اخلاق و مجرب
  • کرایه و هزینه های مناسب و منصفانه
  • ارائه سرویس و خدمات باربری در تمامی روزهای هفته
این مطلب را هم ببینید
حمل بار و باربری از تهران به قزوین | شبانه روزی با هرنوع ماشین

با ارائه خدمات ویژه باربری و اتوبار در پرند به دنبال یک جابجایی بی دغدغه و عالی برای مشتریان ساکن در این منطقه هستیم. هرگونه سرویسی که توسط ما به مشتریان ارائه می شود با ضمانت کامل تحویل سالم بار می باشد یعنی اگر خسارتی به بار مشتریان وارد شود تمام و کمال باربری پرند مسئولیت این رخداد را برعهده میگیرد.

باربری شهرری

 نحوه درخواست و ثبت سفارش جابجایی در باربری پرند

برای اینکه حمل بار و لوازم خود را به ما بسپارید در صفحه اصلی سایت چرخی بزنید و از منو سایت بخش های مختلف سایت را مشاهده کنید و مطالب را مطالعه بفرمائید و سپس در صورت تایید خدمات و نمونه کارهای انجام شده اقدام به تماس و ثبت سفارش کنید.

برای ثبت درخواست باربری در پرند کافیست با شمارهای موجود در سایت یا با کلیک برروی آیکون تلفن با ما تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه به شما مشاوره رایگان داده و براساس نیاز حمل و نقلی شما موارد جابجایی و بسته بندی را تنظیم کرده و در موعد موردنظر شما شرکت ما کار اثاث کشی را انجام دهد.

شماره تلفن: ۲۲۹۰۰۸۴۹

بسته بندی وسایل چه فوایدی دارد؟

بسته بندی وسایل همچون جابجایی یک مقوله جداگانه ایست که باید مشتری از ما درخواست کند و بابت بسته بندی وسایل شرکت از شما هزینه دریافت می کند که در قبال محافظت از سلامت بار و وسایل شما ارزش هزینه کردن را دارد. برای اطلاع از هزینه بسته بندی با ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی بکنیم.

در مدت چندساله ای که کار اثاث کشی انجام می دهیم تجربه ثابت کرده است که بسته بندی اصولی وسایل را می تواند از بسیاری از صدمات در حین جابجایی بشدت جلوگیری کند. اگر شما میخواید به وسایلتان کوچک ترین اسیبی نرسد و ایمن به مقصد جدید شدیدا پیشنهاد میکنیم از بسته بندی باربری پرند استفاده کنید. که نمونه های از بسته بندی وسایل را در قسمت نمونه کارها میتوانید مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
باربری از تهران به رشت - حمل بار از تهران به گیلان با بیمه نامه
بسته بندی به شیوه نوین
بسته بندی بصورت حرفه ای و توسط افراد متخصص

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *