باربری پاسداران

باربری پاسداران متخصص حمل بار و اثاثیه منزل – اتوبار پاسداران

باربری پاسداران تهران آماده ارائه خدمات تخصصی جابجایی بار و اثاث کشی منازل , شرکت ها , اداره جات در محدوده پاسداران تهران و مناطق محدوده آن همچون فرمانیه , گلستان , اختیاریه , اقدسیه , احتشامیه و … با مجهز ترین امکانات اعم از وسایل نقلیه و حمل نقل بزرگ و کوچک , کارگران جوان و باتجربه در زمینه بسته بندی, حمل بار تخصصی , چیدمان و بارچینی با چندین سابقه کار در  این زمینه ها می باشد.

شماره تماس باربری پاسداران : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

برای ارتباط با ما روی شماره تماس کلیک کنید

از خدماتی که باربری پاسداران در آن تجربه و تخصص خاصی دارد می توان به تضمین جابجایی بار از مبدا به مقصد مشتری بدون وارد شدن خسارتی در حین جابجایی , داشتن کارگران و رانندگان جوان با تجربه کاری , ورزیده و با اخلاق / ارائه قیمت مناسب حمل نقل و بسته بندی , اجاره کارگر /  بسته بندی حرفه ای و اصولی بار , حمل مطمئن و کاملا تضمینی هرگونه بار همراه با بیمه نامه , داشتن انواع ماشین های حمل و نقل مجهیز و سرویس شده و …

تماس برای مشتریان محدوده پاسداران و محله های اطراف ان :  ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

حمل بار در پاسداران

منطقه پاسداران تحت سرویس دهی باربری پاسداران تهران

پاسداران یکی از مناطق شرکت باربری و اتوبار میرداماد می باشد که این باربری یکی از قابل اعتمادترین و قدیمی ترین باربری ها در تهران که در کارنامه فعالیت خود دارای تجربه چندین ساله در حوزه جابجایی درون شهری و برون شهری می باشد . شما عزیزان هر زمان از شبانه روز می توانید در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل  با شماره های ما تماس بگیرید و بار خود با بهترین ماشین ها به تمام محله ها و خیابان های پاسداران تهران انتقال دهید . [ حمل بار در سعادت آباد تهران ]

منطقه پاسداران تهران

اگر حوصله خوندن کامل خدمات ما رو ندارید خلاصه ای از خدمات باربریمون براتون میگم :

  1. حمل بار از هر مبدا به تمام نقاط تهران با صدور بیمه نامه حمل بین شهری و داخل شهری
  2. قیمت مشتری پسند جابجایی با توجه به ماشین
  3. بسته بندی استاندارد و پیشرفته + بارگیری و چیدمان درست و اصولی
  4. همه ی خدمات اجرا شده کاملا تضمینی و همراه با بیمه نامه می باشد
  5. استفاده از ابزار ها , وسایل بسته بندی با کیفیت و وسایل نقلیه استاندارد

حمل اثاثیه تو تمام مناطق تهران و کرج با بهترین کیفیت و دقت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی بدون تعطیلی 

نحوه خدمت رسانی اتوبار پاسداران به اهالی منطقه ۳ و ۴

باربری پاسداران تهران یکی از مناطق مهم و تحت پوشش کامل شرکت باربری و اتوبار میرداماد که در جهت رفاه و رضایت ساکنین پاسداران و اهالی منطقه ۳ و ۴ تهران از جدید ترین روش های بسته بندی و مجهز ترین تجهیزات , ابزارها و وسایل نقلیه برای باربری و بسته بندی استفاده می کند .نیروه های زبده و جوان باربری و اتوبار میرداماد به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته آماده ارائه فول خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

 

شماره تماس باربری پاسداران : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

خدمات بدین گونه می باشد که شهروندان ساکن در محدوده پاسداران هر زمان که نیاز جابجایی و بسته بندی لوازم و یا اسباب اثاثیه را داشته باشند اقدام به تماس با شماره های موجود باربری پاسداران در سایت نمایند و ماشین مخصوص بار شان را سفارش دهند پس از سفارش ماشین به تعداد مورد نیاز مشتریان مان در اسرع وقت نیرو های کاری به محل گفته شده سریعا اعزام می کنیم .

در سایت از نمونه کارهای اجرا شده در پروژه های باربری استفاده کرده ایم که در ادامه تصاویری از آن ها در داخل سایت موجود است . تمامی تصاویر از کارهای خود باربری میرداماد و شعبات ما می باشد که کیفیت حمل و بسته بندی کارهای ما را نشان می دهد .

در صورت تردید به خدمات و کار همکاران ما لطفا از نمونه کار های ما دیدن فرمایید تا اگر شکی دارید برطرف شود . اعتماد شما برایمان مهم تر از هر چیز دیگری است . شما هم در قبال پرداخت هزینه انتظار ارائه خدمات بهتر و با کیفیت و بدون وارد شدن خسارتی به بار تان و ما به شما قول ارائه خدمات با کیفیت و نوین را می دهیم .

شعبه :  حمل و نقل در یوسف آباد

قیمت باربری در پاسداران تهران

کرایه و قیمت ها باربری پاسداران کاملا منصفانه بوده و قیمت گذاری خدمات باربری رو به صورت شفاف و دقیق تعیین می کنیم البته برای مشتری هایی دائمی ، اولین مشتریان و نو عروسان تخفیفات ویژه در نظر گرفته ایم تا با خالی راحت از ما خدمات دریافت کنند . هدف ما جلب رضایت مشتری و پاسخی در خور شخصیت به اعتماد مشتریانمون است به صورتی که اگر دفعات آتی نیاز به اثاث کشی منزل و غیره را داشتند اولین چیزی که برای جابجایی انتخاب میکنند باربری میرداماد – پاسداران باشد.

قیمت باربری در پاسداران

این برایمان افتخار است . اتوبار و باربری پاسداران در راستای تکریم به مشتریان و جلب رضایت آن ها نرخ کرایه ها و هزینه های حمل و نقل , بسته بندی , چیدمان در درون شهر یا برون شهر رو با قیمت های کاملا منصفانه باربری تعیین می کند. باربری در اندرزگو  ( قیمت های نسبت به نیاز مشتری مشخص می شود و قیمت نهایی کارشناسی شده خواهد بود ).

جهت اصلاع از نرخ کرایه حمل بار و اسباب کشی در پاسداران تهران , شما عزیزان می توانید از بخش ( تعرفه ها ) قیمت ها را مشاهده کنید یا با شماره گیری یکی از شماره های ما از تمامی قیمت های برون شهری درون شهری و بسته بندی بار اطلاع پیدا کنید.

این مطلب را هم ببینید
باربری دزاشیب تهران با بسته بندی وسایل | اتوبار تهران دزاشیب

بسته بندی کردن هر گونه وسایل

خب بزارید از خدمات باربری پاسداران که خدمات خودشو به صورت حرفه ای به تمام نقاط تهران ارائه می کنه بگم . در جریان هستید دیگه در بالا گفته شد که باربری ما دارای سابقه چندین ساله در امر حمل و نقل و بسته بندی  داره و تنها دلیل پایداری شرکت ما در مدت این چند سال وجود مشتریانی عزیزی همچون شما در شرکت ما بوده است پس به ما اعتماد کنی و ما را در جهت بهبود و ارائه هر چه بهتر خدمات باربری حمایت کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل در پاسداران

در ابتدا ممکن است برایتان سخت باشد که بکار ما اعتماد کنید و بار و اثاثیه ی خود را به ما بسپارید ولی ما برای تایید کار و خدمات خود نمونه کار هایی را در وبسایت خود قرار دادیم. انتقال سریع و حمل بار در پاسداران تهران جزو اساسی ترین خدمات موسسه ماست. حمل اثاثیه تجریش تهران نیز یکی از شعبات باربری میرداماد هست که بسیار حرفه ای خدمات باربری انجام می دهند .

تا مشتریانی که میخواهند بارشان را به ما بسپارند اول از نمونه کاهای ما دیدن فرمایند و در صورت تایید اقدام به تماس و سفارش وسیله نقلیه کنند .در ضمن خیالتون راحت تو مجموعه ما همه نوع ماشین وجود داره از کامیونت بگیر تا وانت بار ( باربری پاسداران مجهزه ) خب وقتش رسیده خدمات باربری در خیابان پاسداران تهران رو براتون کامل شرح بدم ببخشید یه خورده طولانیه ….

پیک وانت بار پاسداران تهران شبانه روزی : ۲۲۸۸۱۸۲۱

مشاوره اسباب کشی

بیمه نامه حمل بار پاسداران تهران

باربری پاسدارن با بیمه کردن لوازم و کالاهای شما از خسارت های احتمالی که ممکن است در حین حمل و نقل و چیدمان رخ دهد خیال شما مشتریان عزیز را راحت  میکند  . باربری ما تمام کالا و وسایل شما را  آسان و با دقت کامل توسط افراد مجرب جابجا و چیدمان می کند پس خیالتان از صحیح و سالم رسیدن وسایلتان راحت باشد . در صورت هرگونه خسارت به بارتان باربری ما تمامی خسارت های وارد شده را تمام و کمال پرداخت می کند هدف ما رضایت و اعتماد شما عزیزان می باشد چون سرمایه اصلی شرکت ما شما هستید (شعبه باربری در ونک تهران )

حمل بار در پاسداران فوری

ضمانت کامل جابجایی  اثاثیه و تحویل سالم در مقصد

جونم براتون بگه اقا نگران هیچی نباشید چرا ؟ چون ما پشت شماییم و بارتونو جوری حمل می کنیم که قند تو دلتون تکون نخور و بهترین اسباب کشی عمرتونو داشته باشید . من مدیر اتوبار (کرمی) ضمانت می کنم هرگونه هرگونه خطایی اشتباهی از همکاران من سر زد که به بارتون خسارتی وارد شد من کلیه  پول خسارت وارد شده تقبل می کنم باااا کمال میل .

خیالتون راحت کافیه به ما اعتماد کنید.

شماره تماس باربری پاسداران : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

ارائه خدمات تخصصی باربری در محدوده پاسداران تهران

خیابان پاسداران واقع در شمال شرق تهران می باشد که باربری ما کاملا این منطقه را پوشش می دهد و خدمات خود را به صورت تمام وقت به اهالی این منطقه ارائه می دهد .باربری پاسدارن طوری برای شما اثاث کشی و حمل بار انجام می دهد که تا اخر عمرتان فراموش نخواهید کرد و ۱۰۰ درصد با تجربه خدمات  ما جرو مشتری های دائمی ما خواهید شد . در ضمن به تجربش می ارزه چون باربری ما کلیه بار شما را ضمانت می کند.

باربری پاسداران تهران

  1. حمل و نقل بار و اسباب اثاثیه منازل شرکت ها و … به تمام نقاط تهران وشهرستان ( همراه با فول خدمات )
  2. حمل بار کاملا تضمینی همراه با بیمه نامه معتبر حمل و نقل
  3. حمل و نقل بار و اسباب اثاثیه  با کامیونت  , وانت بار , خاور , نیسان بار (سرویس شده و مجهز )
  4. مشاوره رایگان جهت اسباب کشی راحت همراه با نکات باربری
  5. هزینه های جابجایی در تهران مناسب و مشتری محور
  6. ارائه خدمات بسته بندی حرفه ای , درست و اصولی  ( تضمینی )
  7. حمل و بسته بندی هر گونه بار و وسایل همچون مبلمان , کمد , یخچال های ساید بای ساید
  8. استفاده از کارگران و رانندگان با اخلاق و مجرب جهت انجام خدمات حمل  ونقل , بسته بندی و چیدمان
  9. استفاده از با کیفیت ترین ماشین ها و ابزارهای باربری و بسته بندی
  10. ارائه خدمات بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته
  11. حمل و بسته بندی ویژه جهیزیه نوعروسان جوان

حمل اثاثیه تو تمام مناطق تهران و کرج با بهترین کیفیت و دقت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی بدون تعطیلی 

شماره باربری در خیابان پاسداران جهت سفارش ماشین و کارگر خالی

خب دیگه به پایان معرفی اتوبار و باربری در محدوده پاسداران رسیدیم دیگه بیشتر از این نمیتونیم خودمونو معرفی کنیم ( جهت اطلاع دقیق و بیشتر از ما با شماره های زیر تماس بگیرید ). شمارهامون همیشه و همیشه در دسترس شما مشتریان عزیز هستش  هر زمان از شبانه روز که تمایل به حمل  ونقل بار و اسباب اثاثیه منزل خودتون داشته باشید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و ماشین باربری خود را جهت انجام حمل بار سفارش دهید و پس از سفارش کارگران ما در اسرع وقت در محل حضور پیدا می کنند .

  • پیک وانت تلفنی در پاسداران شبانه روزی : ۲۲۸۸۱۸۲۱
  • سرویس دهی به شهروندان شمال تهران : ۲۲۹۰۳۳۰۲ ||  ۲۲۹۰۰۸۴۹
  • خدمت رسانی به مناطق مرکز استان تهران  :  ۸۸۷۸۴۳۶۸
  • تمام مناطق شرق تهران { باربری در نارمک  } : ۷۷۹۷۰۳۲۶-۰۲۱
  • غرب استان تهران : ۴۴۳۶۲۹۳۳ :::: ۴۴۳۶۲۹۳۴
  • مدیریت باربری : کرمی (۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱) – شاکری ( ۰۹۱۲۱۴۹۲۸۱۳)
این مطلب را هم ببینید
باربری فرحزاد معتبرترین باربری در محدوده فرحزاد با خدمات ویژه

 

تلفن باربری سعادت اباد

توجه : باربری در خیابان پاسداران یکی از مناطق تحت پوشش باربری و اتوبار میرداماد  می باشد .

برخی از شعبات شمال تهران باربری پاسداران

توجه نمایید اسم اصلی باربری ما میرداماد می باشد اما این باربری به علت قدیمی بودنش تمام مناطق تهران را به صورت شبانه روزی سرویس و پوشش می دهد . اصلی ترین مناطق شمال تهران که خدماتمونو ویژه به اهالی این محدوده ها ارائه می کنیم در زیر ذکر کرده ایم البته جهت مشاهده کامل از صفحه اصلی سایت برروی عکسی که شماره تماس بااااربری مال تهران را دارد کلیک کنید .

 

نحوه بسته بندی لوازم منزل و شرکت باربری پاسداران

خب رسیدیم به بخش خیلی مهم و حساس باربری اونم بسته بندی لوازم و کالاهای منازل , شرکت و … هستش . اگر در ابتدای کار بسته بندی به درستی صورت بگیرید حمل و جابجایی باراز مبدا بدون وارد شدن اسیبی در حین انتقال به داخل ماشین , تخلیه  ,چیدمان به مقصد می رسد  . با توجه به حساس بودن مرحله بسته بندی وسایل و تجربه ای که ما در زمینه بسته بندی بار داریم سعی کرده ایم از کارگران جوان , باانگیزه و با تجربه در ای زیمنه استفاده کردیم تا بدون وارد شدن خسارتی به وسایلتان , حمل نقلی مطمئن و رضایت بخشی را داشته باشید . باربری در خیابان و منطقه پاسداران این اطمینان را به مشتریان باربری پاسداران می دهد

لوازم و ابزاهایی که برای بسته بندی استفاده میکنیم از این قبیل است :

  • ابزارهای پیشرفته
  • کارتن های چندلایه و ضخیم و محکم  جهت بسته بندی لوازم حساس و شکستنی
  • نایلون های حبابدار , ضدضربه گیر , با کیفیت برای بسته بندی مبلمان , میز صندلی و …
  • جهت دور ماندن از خسارت های احتمالی در حین جابجایی با ماشین و تخلیه
  • چسب و فوم
  • برچسب گذاری برروی کارتن و نایلون
  • استفاه از رگال لباس

شماره تماس باربری پاسداران : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

وسایل نقلیه باربری مورد استفاده در باربری پاسداران

شرکت ما در جهت انتقال صحیح و سالم وسایل منزل – شرکت و …  از ماشین های مجهز و مسقف – کاملا سرویس شده و استاندارد استفاده می کند تا به خوبی بار مشتریان از مبدا به مقصد جابجا شود . تا این که ماشین در وسط راه خراب نشود و همین طور در حین جابجایی به بارتان صدمه ای وارد نشود . کارگران و رانندگان ما تمامی نکات ایمنی برای انتقال و حمل بار رعایت میکند.

نسبت به بارتان ماشین مناسب و موردنظرتان را انتخاب کنید تا هزینه زیادی ازتان گرفته نشود. و سریع تر بارتان جابجا شود .  جهت انتخاب ماشین مناسب بارتان حتما از مشاوره رایگان همکاران باربری پاسداران بهره مند شوید . ۲۲۹۰۰۸۴۹

ماشین های بکارگرفته شده نسبت به بارتان متفاوت است :

  1. وانت بار – نیسان بار پاسداران تازه و مجهز
  2. خاور مسقف و مجهز به ابزارهای اثاث کشی
  3. به اصلی ترین ماشینمون کامیون بار کاملا نو تمیز  – مجهز و مسقف و کف موکت شده

وانت بار پاسداران تهران

حمل بار مطمئن به شهرستان با کامیون

اگر از منطقه پاسداران قصد حمل اثاثیه منزل به شهرستان را دارید , این امکان در موسسه ما فراهم است و کافی است برای دریافت اطلاعات کامل و سفارش باربری از تهران به شهرستان با کارشناسان ما تماس بگیرید. ارسال بار به شهرستان بصورت خدمات VIP باربری پاسداران سرویس دهی می شود. از بارگیری تا تحویل بار باربری ما پیشتبان شما خواهد بود و در صورت بروز هرگونه اتفاق مسئولیت ان را برعهده می گیریم.

حمل اثاثیه تو تمام مناطق تهران و کرج با بهترین کیفیت و دقت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی بدون تعطیلی 

مناطقی که باربری پاسداران پوشش می ده کدام مناطق اند ؟

حالا نوبت میرسه به معرفی مناطقی که تحت پوشش باربری پاسداران هستند این مناطق شامل پاسداران ، گلستان ، دورس و اختیاریه می شود که شامل خیابان های پاسداران ، بطحایی ، کلاهدوز ، دیباجی ، کاوه ، گلستان ، پایدار فرد ، اسلامی را در بر می گیرد . الیته نا گفته نمونه که علاوه خیابان هایی در این جا آورده نشده و جا افتاده اما اگر در محدود خیابان هایی که گفتیم قرار داره می تونید با ما تماس گفته و خدمات باربری و بسته بندی رو درخواست کنید .

اگر خارج از محدوده که گفتیم بایستی با دیگر شعبات تماس بگیرید که شمال و غرب پاسداران رو باربری تجریش و باربری قیطریه پوشش می دن و شمت شرقی رو باربری لویزان پوشش میده که در ادامه نقشه منطثه پاسداران و مناطق اطراف رو مشاهده  می کنید .

تجربه باربری میرداماد تو زمینه حمل اثاثیه

حمل اثاثیه تخصص ماست چرا که نزدیک به ۲۰ ساله تو این زمینه کار می کنیم و تمامی تجربه ما از مشاوره تا چیدمان لوازم کاملا اصولیه و سعی می کنیم تا حمل اثاثیه با باربری میرداماد رو همیشه به خوبی و کیفیت به یاد داشته باشید . باربری میرداماد با داشتن تخصص تو این حوزه کیفیت کار رو همواره حفظ کرده و می کوشیم تا پروژه باربری کم کیفیت نداشته باشیم .

باربری میرداماد تو زمینه حمل اثاثیه کیفیت قابل قبولی رو داشته و این کیفیت اتفاقی نیست و با تلاش و کوشش های فاروت به دست اومده از طرفی حفظ کیفیت به صورت مداوم بر روی پروژه های باربری و حمل اثاثیه با تلاش همکارهای ما اتفاق افتاده .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *