حمل بار سنگین توسط افراد قوی (گاو صندوق, پیانو, یخچال و … )

حمل بار سنگین توسط افراد توانمند: یکی از کاهای سخت اسباب کشی منزل یا شرکت و .. حمل و جابجایی وسایل سنگین مثل گاوصندوق, پیانو, یخچال ساید بای ساید و… می باشد که باید توسط افراد توانمند و قوی انجام شود. خیلی از افراد بودند که وسایل سنگین را جابجا کردند و دچار آسیب های جدی همچون کمردرد, گردن درد, کشیدگی عضلات و … شده اند. واقعا ارزش دارد بخاطر هزینه کمی که بابت کارگر پرداخت خواهید کرد دچار همچون آسیبی شوید. سختی جابجایی اینگونه وسایل زمانی است که منزل یا دفترکاری شما در طبقات بالا باشد و با منزل شما راه پله دارد و پایین آوردن این وسایل کاری دشوار است.

اینجاست که کارگران ماهر باربری میرداماد به کمک شما می رسند. تلفن باربری : ۲۲۹۰۰۸۴۹ کد ۰۲۱ 

باربری وسایل و حمل بار سنگین توسط افراد قوی در تهران

از آنجا که باربری میرداماد تهران سالهاست در زمینه حمل بار و اثاث کشی منزل تجربه و سابقه درخشانی دارد, افرادی را برای حمل بار سنگین خود استخدام کرده بسیار توانمند و ماهر هستند و فوت و فن اصول جابجای وسایل سنگین را به خوبی می دانند. درسته که برای جابجایی وسایل سنگین باید افراد قوی هیکل و تنومند باشد ولی اگر به اصول جابجایی اینگونه وسایل نداند هیچ کاری نمی تواند بکند. بنابراین کارگران ماهر و کاربلد برای حمل وسایل سنگین همچون گاوصندوق, پیانو, حمل مبلمان, یخچال و… می باشند.

حمل بار سنگین در تهران

 تجهیزات مورد استفاده جهت حمل وسایل سنگین

برخی از باربری های معتبر جهت جابجایی وسایل خود از تجهیزات باربری و حمل وسایل سنگین همچون جک پالت, غلطک های فولادی, صفحات آلومینیومی و کامیون وتریلر برای انتقال بار استفاده می کنند. باربری ما هم در حد توان خود از تجهیزات به همراه نیروهای کاربلد برای جابجایی بار سنگین استفاده می کنند. تضمین می دهیم وسایل سنگین و با ارزش را به بهترین نحو ممکن از ساختمان های چند طبقه پایین آورده و با ماشین حمل بار به مقصد مد نظر شما انتقال بدهیم.