باربری سبلان تهران | حمل بار و اثاث کشی منزل و شرکت

باربری سبلان  تهران یکی از خدماتیست که شرکت باربری و اتوبار میرداماد با امکانات پیشرفته و خدمات باکیفیت اسباب کشی و حمل بار به شهروندان ساکن در منطقه سبلان تهران ارائه می کند .

در راستای جلب رضایت مشتریان و دائمی کردن حضور مشتریانمان در مجموعه باربری میرداماد  تمام تلاش خود را کرده ایم تا از افراد متخصص و مجرب و خوش برخورد استفاده کنیم تا علاوه بر اولین تجربه خود از باربری ما دفعات بعد هم از خدمات ما استفاده کنند .

 در همین جهت قیمت هایی که برای جابجایی و بسته بندی بار و وسایل منزل و شرکت و … در نظر گرفته ایم کاملا منصفانه و مشتری محور می باشد باور نمیکنید از تعرفه های باربری در منو سایت دیدن فرمایید

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ​

تماس با باربری سبلان

. هدف باربری سبلان ارائه مناسب ترین و باکیفیت ترین خدمات اسباب کشی – حمل بار – بسته بندی حرفه ای بار شما عزیزان می باشد  

سرویس دهی خدمات نوین و ظریف باربری در سبلان تهران

جهت آشنایی با خدمات باربری در سبلان تهران لطفا باما همراه باشید . 

  • اثاث کشی تخصصی وسایل بدون وارد شدن خسارت و تحویل سالم بار در مقصد 
  • انجام جابجایی و بسته بندی وسایل کاملا تصمینی توسط کارگران کاربلد 
  • در صورت خسارت احتمالی در حین حمل و بسته بندی هزینه خسارت کاملا یرداخت می شود 
  • حمل هر گونه بار اعم از کوچک و بزرگ بودن با ماشین های باربری متنوع 
  • ماشین های باربری میرداماد شامل کامیون بار مجهز – وانت بار – نیسان بار و خاور 
  • حمل یخچال – اجاق گاز – مبلمان – کمد – سرویس خواب – گاوصندوق – میزصندلی 
  • بسته بندی هر گونه لوازم منزل / شرکت  و کالاهای باارزش با روش های تخصصی 
  • استفاده از کارتن های مستحکم و نایلون های ضربه گیر جهت بسته بندی 
  • نرخ قیمت ها متناسب با اتحادیه حمل و نقل کالاهای درون شهری 
  • حمل بار دورن شهری و برون شهری در اسرع وقت و شبانه روزی 
  • انجام تخلیه و چیدمان در مقصد مورد نظرمشتری 

سرویس دهی باربری سبلان :

پس از خواندن خدمات باربری سبلان در ذهن خودتان شاید بگوید که برای چی باید به حرف های و تعریف های این شرکت اعتماد کنم  و بار خود ر ا به این شرکت بسپارم خب منطقیه که به شک بیفتید ولی برای برطرف سازی این شک برای شما پیشنهادی عالی داریم این پیشنهاد این می باشد که لطفا دعوت میکنیم از نمونه کارهای انجام شده توسط اتوبار سبلان کامل دیدن بفرمایید تا شکتان برطرف سازد .

در صورت تایید فعالیت و کاری که صورت گرفته توسط همکاران ما می توانید برای ثبت درخواست و رزور اسباب کشی در هر روز و ساعت از شبانه روز اقدام بفرمایید . شماره های موجود در سایت راه های ارتباطی ما با شما هستند . پس از تماس و ثبت درخواست َ‌  ما در هر ساعت و روزی که شما گفته باشید سریعا نیروها و ماشین مخصوص باربری بارتان را میفرستیم و در سریع ترین زمان ممکن و با دقت کامل کار اسباب کشی را انجام  می دهند .

این مطلب را هم ببینید
باربری فردوسی سفارش آنلاین باربری در محدوده فردوسی 88784368

باربری در کردستان تهران

 

باربری در سبلان تهران

بسته بندی حافظ ایمنی لوازم شما

بسیاری از خانواده از  وقتی اسم “اسباب کشی منزل” می آید تا تجربیات تلخی که در اسباب کشی های قبلی داشتند. به این علت که اصول ایمنی را رعایت نکرده و وسایل باارزش شان خسارت جدی دیده است و همین امر یه تجربه ناموفق می باشد که اسباب کشی برای شما یک دغدغه می باشد. بسته بندی لوازم منزل اگر با رعایت اصول و استانداردها باشد منجر به سالم ماندن کلیه وسایل شما از زمان جابجایی وسایل از مبدا به مقصد می شود. بنابرلین دو راه وجود دارد 

  • بسته بندی را خودتان با یادگیری اصول آن انجام دهید 
  • بسته بندی را به اتوبار سبلان بسپارید و خیالتان را از همه چیز راحت کنید

در روش اول: خودتان دست بکار می شوید و کلیه امور بسته بندی وسایل را انجام  می دهید و برای بالا ردن کیفیت کار خود باید در اینترنت جستجو کرده و مطالب و ویدیو آموزشی نحوه صحیح بسته بندی را مشاهده بفرمایید تا به اصول بسته بندی آگاه شوید. این کار خیلی مهم است جدی بگیرید. 

باربری ولنجک 

در روش دوم: صفر تا صد بسته بندی وسایل توسط باربری سبلان تهران با کارگران باتجربه و امکانات پیشرفته انجام می شود و مسئولیت تمام اتفاقا را هم شرکت ما برعهده می گیرد.   

قیمت منصفانه حمل بار و بسته بندی در باربری سبلان

باربری سبلان تهران  تمامی نرخ و هزینه های حمل  نقل و بسته بندی کاملا منصفانه و در جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز اتخاذ شده است . شما می توانید از بخش تعرفه های باربرری , قیمت ها را مشاهده بفرمایید . از زمان تاسیس باربری میرداماد سیاستش  جذب مشتری بیشتر و دائمی کردن حضور مشتریان  در مجموعه باربری میرداماد بوده و تا هر روز با ارائه خدمات باکیفیت و در خور مشتریان و رضایت بخشی ان به اهدافمان می رسیم .

لطفا این بخش را ببا دقت بخونید … یکی از کارهایی که برخی باربری های در تهران انجام  می دهند دادن قیمت های پایین و وسوسه انگیز به مشتریان برای جذب و سرویس دهی به آنهاست اما پس از سرویس دهی و تحویل بارشان در مقصد مبلغ بیشتر از مبلغی که آنها گفته اند می گیرند . اما  اتوبار میرداماد قیمت واقعی را به شما می دهد. اگر در اخر کار بیشتر آن چیزی که از ابتدا کار از شما تقاضا کردند هیچ مبلغی را به کارگران ما ندهید و ما این را کاملا می پذیریم .

انواع لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه

انتخاب لوازم مناسب و باکیفیت برای بسته بندی از جمله کارهای ضروری که کیفیت اسباب کشی شما را بالا میبرد. توصیه ما این است اگر خودتان تمایل به بسته بندی دارید یک یا دو هفته زودتر لوازم را خریداری کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. 

ارائه پکیج کامل و جامع اتوبار سبلان تهران

  • استفاده از کارتن های ۵ و ۷ لایه مقاوم مناسب لوازم شکستنی و مهم
  • سلفون و فوم ضربه گیر ۹۰ متری (وکیوم کاری بزرگ)
  • سلفون و فوم ضربه گیر ۲۰ متری (وکیوم کاری کوچک)
  • چسب پهن و ماژیک و برچسب و روزنامه و کاغذ باطله 
  • کارتن و ساک رگال دار 
این مطلب را هم ببینید
باربری گیشا حمل بار و اثاثیه منزل در شمال تهران اتوبار گیشا

چیدمان و بسته بندی وسایل منزل

می توان گفت که بعد از مرحله بسته بندی که یکی از مهم ترین مرحله اسباب کشی می باشد، چیدمان در مقصد نیز به مانند بسته بندی، حساس و نیاز به تخصص دارد تا مطابق با متد های روز دنیا بتوان لوازم منزل را در مقصد به نحو احسن چیدمان کرد.

پس از آن که لوازم منزل شما در امنیت کامل به مقصد منتقل شد، پرسنل اتوبار میرداماد با احتیاط لوازم را از ماشین به داخل منزل جدید منتقل می کنند. باربری میرداماد با به کار گیری پرسنل کاربلد و مجرب کار چیدمان را مطابق با سلیقه شما در مقصد میچینند. پرسنل چیدمان باربری و اتوبار ما قبل از استخدام ، آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند.

کارگر با اخلاق و زبده در باربری سبلان:

با سابقه چندین ساله ای داریم تلاش کرده ایم اهمیت بیشتری به جذب کارگران خوب و با تجربه و متعهد بکنیم. کارگران برای موسسه میرداماد بار ارزش آفرینی می کنند و اتوبار میرداماد دارای  پرسنلی از کارگران حرفه ای حمل بار و بسته بندی اثاثیه داریم که همه روز آماده برطرف کردن نیاز حمل بار و بسته بندی مشتریان ما می باشند.

  • مهارت های تخصصی جابجایی وسایل
  • ارسال به تعداد موردنیاز کارگر خالی اسباب کشی
  • خوش اخلاق و احساس مسئولیت در قبال حمل بار مشتریان
  • قیمت هر کارگر ساعتی ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد

نمونه کار و شماره تلفن باربری سبلان سبلان تهران 

نمونه کارها :  مفتخریم چندین سال به مردم عزیز کشورمان در راستای برطرف سازی هر چه بهتر نیاز باربری و حمل بارشان ارائه خدمات میکنیم اگر تردید دارید که ما را انتخاب کنید یا نه از شما میخواهیم که یک سری به نمونه کارهای ما بزنید ۱۰۰ درصد پشیمون نخواهید شد و بعد از مشاهده آن تصمیم بهتری خواهید گرفت.

شماره تلفن باربری سبلان : جهت ثبت درخواست حمل بارتان  و تماس با همکاران ما لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید . اطلاعاتی که همکاران ما جهت هر چقد انجام دادن خدمات اسباب کشی و حمل بار از شما می پرسند این موارد می باشد >> (نوع بار   – حجم بار – ماشین موردنیاز – تعداد ماشین –  مبدا و مقصد – تعداد کارگران موردنیاز و .. ) تلفن ۸۸۷۸۴۳۶۸ | ۲۲۹۰۰۸۴۹

باربری یوسف آباد تهران – باربری کشاورز

Tehran autoroute

 

محدوده سبلان تهران 

شعبات باربری میرداماد در مرکز تهران 

باربری و اتوبار سبلان تهران باداشتن پرسنل ها کاربلد و باتجربه و همچنین تجهیزات و امکانات لازم جهت جابجایی بار آمادست به تمام مناطق تهران خدمت رسانی کند اما در اینجا فقط مناطق مرکز تهران را برای شما ذکر کرده ایم. در حال حاضر در تاریخ ۹۸.۱۲.۱۱ به کلیه مناطق تهران سرویس دهی می کنیم و در تلاش هستیم به اکثر شهرستان همجوار تهران خدمات خود را ارائه دهیم.  

 باربری سهروردی  – باربری گیشا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *