باربری سهروردی

باربری سهروردی شمالی و جنوبی تهران – اتوبار سهروردی معتبرترین باربری

باربری سهروردی شمالی و جنوبی تهران متخصص در حمل و نقل بار و اثاثیه منازل , ادارات , شرکت ها , سازمان ها , کارخانجات و… می باشد که دارای  کادری مجرب و متخصص  که خدمات حمل و نقل خود را  بوسیله کامیونت , خاور , وانت و نیسان  به شما مشتریان عزیزی که در محدوده سهروردی هستید ارائه می کند . باربری سهروردی با بکارگیری شیوه های مدرن و کاملا تخصصی در امر بسته بندی و هم چنین استفاده از کارگران حرفه ای در چیدمان , حمل و جابجایی وسایل شما عزیزان استفاده  می کند و  در تمامی مراحل بسته بندی , حمل و جابجایی از هرگونه احتمال آسیب دیدگی  وسایل شما را تضمین می کند.

شماره تماس باربری : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

سرویس دهی نوین و ظریف باربری سهروردی جنوبی و شمالی

شهروندان تهرانی که ساکن در محدوده سهروردی هستند می توانند در هر ساعتی از شبانه روز ( حتی در روزه های تعطیل ) با باربری سهروردی تماس بگیرند و کالا و اثاثیه خودشان را به صورت یکجا با کامیون , خاور , نیسان و وانت به هر نقطه ای از تهران وشهرستان که میخواهند جابجا نمایند . البته لازم به ذکر می باشد تمامی وسایل نقلیه در باربری ما مجهز به تمامی ابزاهای و وسایل اسباب کشی و حمل بار می باشد . خیالتان راحت جوری بارتان را حمل میکنیم تا قند تو دلتان اب نخورد . باربری میرداماد دارای سابقه چندین ساله , حاضر به ارائه خدمات حمل  و نقل و بسته بندی نوین و ظریف با متد ها روز به شما عزیزان می باشد , کافیست به باربری سهروردی در جنوبی و شمالی تهران اعتماد کنید.

 قیمت و هزینه مشتری پسند و مناسب توسط اتوبار سهروردی

نرخ و هزینه های تعیین شده برای جابجایی و حمل بار درون شهری و برون شهری کاملا راضی کنند و منصفانه می باشد با تعیین این تعرفه ها سعی در جذب  و افزایش مشتریمان هستیم . توجه کنید که پایین بودن قیمت مستلزم بی کیفیت بودن خدماتمان نیست . اصلا یکی از خدمات باربری ما دادن تضمین کامل جابجایی از مبدا به مقصد و حمل نقل تمیز و باکیفت است . هیچ کسب و کاری رشد نمیکند مگر با داشتن مشتری َ‌ مشتریان ما سرمایه کسب و کارمان می باشد . س در جذب و حفظ شما مشتریان گرامی تمامی سعی و تلاش خود را خواهیم کرد  . جهت اطلاع از تعرفه ها از منو به قسمت ( تعرفه باربری و اتوبار ) بروید و تعرفه ها را مشاهده بفرمایید .

هرگونه تخلف از سمت کارگران ما پس از اتمام کارشان لطفا با شماره مدیریت آقای کرمی ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱ تماس حاصل فرمایید تا سریع تر رسیدگی کند و با اون کارگر برخورد شدید خواهد شد . اما مطمئن باشید ما به کارگران اعتماد داریم و به انها گفتیه ایم حق ندارید از آنجایی چیزی موسسه باربری سهروردی تعیین کرده است بیشتر از آن را از مشتری دریافت کنید ..

 

بهترین خدمات جابجایی و اسباب کشی در  ونک تهران  |  باربری در شیخ بهایی 

باربری زعفرانیه متخصص حمل بار اثاثیه منزل و وسایل اداری و ....

خدمات ویژه و با کیفیت  از باربری سهروردی در محدوده سهروردی 

  1. حمل و جابجایی آسان و مطمئن به تمام نقاط تهران و شهرستان
  2. ارائه خدمات حرفه ای و تضمینی بسته بندی وسایل ( ۱۰۰ درصد تضمینی )
  3. بیمه نامه حمل و نقل جهت خسارت های احتمالی در حین چیدمان , حمل و نقل و بسته بندی
  4. استفاده از کارگران متخصص  و مجرب , جهت انجام خدمات بسته بندی ,چیدمان ,جابجایی
  5. حمل اثاثیه و بار با کامیونت , خاور , وانت , نیسان
  6. ارائه قیمت های اسباب کشی بسیار مشتری پسند و منصفانه
  7. دادن مشاوره رایگان جهت انجام اثاث کشی راحت ( حتی در روزهای تعطیل )
  8. ارائه خدمات شبانه روزی ( حتی در روزه های تعطیل )
  9. حمل هرگونه بار و اسباب اثاثیه منزل همراه با بسته بندی ویژه
  10. حمل بار همچون جهیزیه عروس , فرش و مبلمان , یخچال ساید بای ساید و ..
این مطلب را هم ببینید
باربری عباس آباد تهران

اسباب کشی و حمل بار در پاسداران

شماره تلفن باربری و اتوبار سهروردی :

باربری سهروردی :  شهروندان عزیز , هر زمان از شبانه روز در هفته ” حتی در تعطیلات ” که نیاز باربری داشتید می توانید با شماره های  زیر تماس بگیرید و سفارش خود را انجام دهید ( شماره های موجود همیشه در دسترس می باشد ) پس از تماس و سفارش , کارگران مجرب ما با ماشین های مخصوص حمل و نقل در محل حاضر شده و کار بسته بندی و جابجایی رو به سرعت و دقت و با رعایت ایمنی کار رو انجام می دهند . همه ساعته در خیابان سهروردی سرویس دهی میکنیم

شمال تهران : ۲۲۹۰۰۸۴۹ ::: ۲۲۹۰۳۳۰۲

مرکز تهران :  ۸۸۷۸۴۳۶۸

جنوب تهران : ۴۴۳۶۲۹۳۳

غرب تهران : ۴۴۳۶۲۹۳۴

شرق : ۷۷۹۷۰۳۲۶

مدیریت موسسه باربری سهروردی ( کرمی ) : ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱

باربری محدوده سهروردی

 

 

چطور اسباب کشی با کیفیت و بدون دردسری داشته باشیم؟

مهم ترین کارهایی که برای حفظ سلامت وسایل خود باید انجام بسته بندی درست و آشنایی با نکات و اصول اسباب کشی می باشد. هر کدام از این موارد رو می توانید با تجربه قبلی در این زمینه و خواندن مقالات متنوع در اینترنت در زمینه اطلاع پیدا کنید و خودتان اسباب کشی وسایل خود را انجام دهید و هم چنین مسئولیت که اقدامات که در طی اثاث کشی رخ می دهد بر عهده خودتان است. مثلا اگر به درستی وسایل خود را بسته نکنید یا نکات ایمنی رو رعایت نکنید ممکن است  وسایل باارزشتان صدمه ببیند و خسارت میلیونی بر دست شما بگذارد.

اما از قدیم گفتن ( کار را باید به کاردان سپرد) بنابراین باربری سهرودی تهران در شمالی و جنوبی آماده ارائه کلیه خدمات باربری و اسباب کشی و بسته بندی وسایل بصورت حرفه ای و با ضمانت کامل. این یعنی چی یعنی ایمکه اگر شما بارتان را به ما میسپارید از ۰ تا ۱۰۰ سرویس دهی را با کیفیت بالا توسط افرادی که سالها تجربه در این زمینه دارنند برای شما انجام می دهیم. و اگر برای وسایل شما اتفاقی افتاد مسئولیتش بر عهده ماست و هیچ جای نگرانی نیست و چون بارتان بیمه است پس هزینه خسارت وارد شده بیمه یا در برخی موارد بر عهده شرکت ماست. باربری ما شامل متخصصین باربری است که با بهترین کیفیت اسباب کشی برای مشتریان اجرا می کنند.

اتوبار سهروردی تهران: ادعا نمی کنیم بهترینیم بلکه ثابت می کنیم.

رزرو کارگر خالی جهت اسباب کشی در تهران با باربری :

اگر نیاز به جابجایی بار – حمل بار – بسته بندی تخصصی دارید , باربری و اتوبار میرداماد دارای کادری از کارگران و رانندگان حرفه ای و مجرب و بااخلاق می باشد که  باتضمین کامل کلیه وسایل و اثاثیه شما مشتریان عزیز را سرویس دهی می کند . اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد نیروهای ما داشته باشید از منو سایت به  بخش ( کارگر خالی برای اسباب کشی ) مراجعه کنید . کارگران ما دارای قدرت بدنی بالا – تخصص اسباب کشی – اخلاق خوش و برخورد مشتری مدارانه و …

  •  قدرت بدنی بالا جهت حمل اثاثیه سنگین و با ارزش
  • افرادی خوش برخورد و مسپولیت پذیر
  • آشنایی  کامل به اصول و داشتن مهارت های باربری و بسته بندی بار
  • دقت بالا در انجام وظیفه
  • توانایی بالا در بسته بندی وسایل با ارزش در باربری گاندی
  • رانندگان حرفه ای و باسابق
این مطلب را هم ببینید
باربری سبلان تهران | حمل بار و اثاث کشی منزل و شرکت

بیمه نامه حمل بار سهروردی شمالی و جنوبی تهران

باربری  با بیمه کردن لوازم و کالاهای شما از خسارت های احتمالی که ممکن است در حین حمل و نقل و چیدمان رخ دهد خیال شما مشتریان عزیز را راحت  میکند  . باربری ما تمام کالا و وسایل شما را  آسان و با دقت کامل توسط افراد مجرب جابجا و چیدمان می کند پس خیالتان از صحیح و سالم رسیدن وسایلتان راحت باشد . در صورت هرگونه خسارت به بارتان باربری ما تمامی خسارت های وارد شده را تمام و کمال پرداخت می کند هدف ما رضایت و اعتماد شما عزیزان می باشد چون سرمایه اصلی شرکت ما شما هستید .

باربری جردن تهران

باربری جردن یکی از باربری های فعال در تهران است که خدمات باربری و حمل اثاثیه رو به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی انجام میدن . باربری و حمل بار جردن اصلی ترین شعبه باربری میرداماد هست که خدمات باربری و بسته بندی رو با تیم مجرب انجام میده اگه قصد حمل بار در محدوده باربری میرداماد رو دارید با ما تماس بگیرید .

ضمانت کامل جابجایی  اثاثیه و تحویل سالم در مقصد

جونم براتون بگه اقا نگران هیچی نباشید چرا ؟ چون ما پشت شماییم و بارتونو جوری حمل می کنیم که قند تو دلتون تکون نخور و بهترین اسباب کشی عمرتونو داشته باشید . من مدیر اتوبار (کرمی) ضمانت می کنم هرگونه هرگونه خطایی اشتباهی از همکاران من سر زد که به بارتون خسارتی وارد شد من کلیه  پول خسارت وارد شده تقبل می کنم باااا کمال میل .

معیارهای تخمین قیمت به موارد زیر بستگی دارد :  

  • میزان وسایل و بار
  • نوع بار
  • نوع ماشین باربری که مورد نیاز (وانت – نیسان – کامیون – خاور )
  • تعداد کارگران که نیاز دارید
  • فاصله و مسافت طی شده از مبدا تا مقصد
  • برون شهری یا دورن شهری بودن جابجایی
  • استفاده از امکانات بسته بندی

نمونه کارهای های انجام شده اتوبار و باربری سهروردی : 

شهروندان گرامی شما می توانید برای اطمینان از کار ما از بخش ( نمونه کار ها ) نمونه کارهای انجام شده توسط بااربری ما رو مشاهده بفرمایید و در صورت تایید کار ما اقدام به تماس نمایید . برای هر یک از شما شاید ای نسوال باشد که چرا باید مارا انتخاب کنید ؟ خب حقم دارید ما برای برطرف شدن شکتان به کار و خدمات ما از شما میخواهیم سری به نمونه کارهای انجام شده توسط باربری میرداماد بزنید تا در صورت تایید و مورد پسند بودن کارهای همکاران ما اقدام به تماس نمائید . مشاهده این کارها به شما این آرامش خاطر را می دهد که این شرکت معتبر است و کارهای این شرکت به خوبی و اصولی انجام می شود و می توان اعتماد کرد و بار خود را به آن سپرد.

 

باربری و اتوبار سهروردی
باربری و اتوبار سهروردی

 

این تصاویز چند تا از نمونه کارهای ما بود اگر تمایل به دیدن تصاویر بیشتری دارید می توانید از بخش نمونه کارها مشاهده بفرمایید .

نکته : باربری و اتوبار سهروردی یکی از مناطق تحت پوشش بارربری و اتوبار میرداماد می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *