باربری فرمانیه

باربری فرمانیه | اسباب کشی و حمل بار به فرمانیه تهران

باربری فرمانیه تهران اماده ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات باربری , بسته بندی , چیدمان , اجاره کارگر و … در محدوده فرمانیه و تمام مناطق شمال تهران با ماشین باربری مجهز همچون کامیونت , خاور , نیسان بار و وانت می باشد . باربری فرمانیه دارای کادری باتجربه , با اخلاق و کاربلد می باشد که به جرات می توانیم بگوییم که با این افراد تمام خدمات  کاملا تضمینی انجام می شود و در صورت خسارت به بار و یا اسباب اثاثیه منزل شرکت و .. .باربری ما تمامی هزینه های خسارت وارد شده را تمام و کمال پرداخت  می کند . پس خیالتان از همه چی راحت باشد .

 رزرو باربری فرمانیه تهران :

برای رزرو باربری فرمانیه تهران کافیست فرم رزرو باربری را پر کنید و یا با ما تماس حاصل کنید شماره تماس هایی که در زیر قرار داده ایم مخصوص تیم کاری باربری و اتوبار در فرمانیه است . رزرو فوری باربری فرمانیه این امکان را به شما می دهد تا تیم کاری بلافاصله برای حمل بار در محل حضور یابد اما برای رزرو باربری در زمان خاص بایستی فرم مربوطه را پرکنید .

شماره تماس باربری فرمانیه تهران : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

برای ارتباط با ما روی شماره تماس کلیک کنید

قیمت حمل بار در فرمانیه

باربری در فرمانیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به فاصله مبدا تا مقصد ، تعداد طبقات و تعداد اثاثیه سنگین و بسته بندی اثاثیه متغییر می باشد . قیمت باربری و حمل بار در فرمانیه قبل از شروع کار و در مرحله مشاوره رایگان قبل از شروع کار به صورت کلی محاسبه می شود اما قیمت نهایی بعد از پایان کار محاسبه می شود .

بسته بندی ارزان

معرفی شرکت باربری فرمانیه تهران

باربری فرمانیه در تهران که متخصص در حمل هر گونه بار و اسباب اثاثیه منازل , شرکت ها , کارخانجات , سازمان ها , ادارجات و … در منطقه شمال تهران و فرمانیه تهران می باشد . باربری ما ارائه کننده مناسب ترین خدمات حمل نقل و تعرفه های باربری می باشد . جهت اطلاع از قیمت های با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از بخش (تعرفه های باربری ) از قیمت های باربری دیدن فرمایید .

باربری جردن

هر کجا , هر زمان از شبانه روز که بخواهید باربری ما در خدمت شماست ! باربری ما ارائه کننده بهترین و مناسب ترین خدمات و تعرفه های باربری در منطقه فرمانیه می باشد .حمل هرگونه بار توسط باربری فرمانیه که دارای کادری با تجربه و کاربلد است کاملا تضمینی می باشد . خدمات حرفه ای و اصولی بسته بندی بار  اسباب اثاثیه در فرمانیه (از نمونه کارها دیدن بفرمایید ) حمل نقل بار با بیمه نامه باربری دارای کارگران و رانندگان  مجرب و کاربلد شماره تماس : ۲۲۹۰۰۸۴۹

باربری فرمانیه تهران

سرویس دهی های مطمئن با ماشین های جدید در اتوبار فرمانیه

شهروندان عزیز تهرانی ساکن در محدوده فرمانیه , هر کجا و هر زمان از شبانه روز ( حتی در روزهای تعطیل و اعیاد ) که نیاز به  حمل جابجایی  بسته بندی  بار و اسباب اثاثیه منزل , شرکت و ..  داشته باشند  می توانند با باربری و اتوبار فرمانیه تماس بگیرند. ماشین مورد نظر خود را نسبت به نیاز باربریشان سفارش داده و برای حمل نقل راحت و اطلاع از نکات باربری مشاوره رایگان  بگیرند.

پس از سفارش , نیروهای باربری فرمانیه در اسرع وقت در محل مد نظر حضور یافته و تمام وسایل  و بار مد نظر شما را به صورت یکجا به هر کجای تهران و شهرستان که بخواهید جابجا کنند .حمل بار با ماشی نهای مخصوص و با کیفیت و توسط رانندگان با تجربه و کاربلد صورت می گیرد و به شما اطمینان می دهیم که تمامی وسایل شمارا صحیح و سالم به مقصد برسانیم .

اما اگر در حین جابجایی , بسته بندی , چیدمان و … خسارتی به بارتان وارد شود هیچ جای نگرانی نیست چون باربری فرمانیه تمامی کالای شمارا بیمه می کند و در صورت خسارت احتمالی  ما تمام کمال خسارت وارد شده را پرداخت می کند . پس کافیست به ما اعتماد کنید . شماره تماس اتوبار فرمانیه ۲۲۹۰۰۸۴۹

این مطلب را هم ببینید
باربری شبانه روزی تهران و شهرستان | مناسب ترین شرکت باربری در تهران

تعرفه های باربری فرمانیه , قیمت های کاملا مناسب و منصفانه

نرخ و هزینه های باربری , بسته بندی , جابجایی , چیدمان تماما متناسب با نرخ اتحادیه باربری و بعضا پایین تر از نرخ اتحادیه می باشد پس خیالتان از هزینه ها راحت باشد  ما سعی کرده ایم مناسب ترین تعرفه ها را برای حمل نقل و بسته بندی بار وضع کنیم تا علاوه بر جلب رضایت مشتری , حضور آنها را در شرکتمان دائمی کنیم و دفعات بعد که نیاز باربری داشتند از خدمات شرکت ما استفاده کنند . پس هیچ وقت قیمت ها را با لا وضع نخواهیم کرد تا شما مشتریان عزیز را از دست بدهیم . جهت اطلاع از جزئیات تعرفه ها و قیمت های باربری و بسته بندی در محدوده فرمانیه حتما با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و. یا از بخش منو سایت به صفحه تعرفه های باربری مراجعه بفرمایید .( چیدمان تضمینی + بسته بندی ویژه + بیمه نامه حمل و نقل )

شعبات : باربری کامرانیه

خدماتی که اتوبار فرمانیه در شمال تهران ارائه می شود فوق العادست

  • ۱ – حمل  جابجایی و بسته بندی  و چیدمات مطمئن و کاملا تضمینی توسط افراد مجرب
  • ۲ – استفاده از کارگران و رانندگان با تجربه ,کاربلد و با اخلاق
  • ۳ – ارائه خدمات حرفه ای و اصولی بسته بندی بار و اسباب اثاثیه مانزل شرکت و …
  • ۴ – استفاده از لوازم بسته بندی با کیفیت و کارتن های حجیم و محکم برای بسته بندی لوازم شکستنی
  • ۵ – ارائه مناسب ترین تعرفه ها باربری و مطابق با نرخ اتحادیه باربری
  • ۶ – بیمه نامه حمل و نقل جهت خسارت های احتمالی در حین چیدمان , حمل و نقل و بسته بندی
  • ۷ – ارائه خدمات شبانه روزی در تمامی روز های هفته  حتی در روز های تعطیل
  • ۸ – حمل بار با مشاین های مخصوص و با کیفیت همچون کامیونت , خاور , وانت بار , نیسان بار
  • ۹ – مشاوره رایگان باربری جهت حمل و نقل راحت و بدون دردسر
  • ۱۰ – حمل بار و اسباب اثاثیه منازل , شرکت ها  فوری و در اسرع وقت

شعبات : باربری در فرشته

بیمه نامه و تضیمن سلامت بار باربری فرمانیه تهران

باربری فرمانیه سعی کرده تا همیشه رضایت مشتری های خود را نگه دارد و با بیمه کردن بار ها و وسایل مشتریان عزیز به ان ها حس اعتماد داده تا اگر در حین حمل  و نقل , بسته بندی و … اتفاقی برای وسایل آن ها رخ داده بیمه خسارت ان را بپردازد. اصلا و ابدا نگران و دلهره از جابجا بارتان نداشته باشید تا ما رو دارید غم ندارید تا اخر کار کارگران ما در خدمت شما هستند و هر لحظه مراقب بارتان هستند . و مهم تر از همه باربری تهران وسایلتان را کامل بیمه است. این بیمه نامه بیشتر برای حمل بار برون شهری کاربرد دارد چون مسافت جابجایی طولانی می باشد و نیازمند صدور بیمه نامه می باشد.

اما برای حمل بار درون شهری به هر نقطه از تهران با بسته بندی عالی باربری فرمانیه تهران نیازی به بیمه نامه نیست و آنقدر با تخصص و ظرافت بالا بسته بندی انجام می شود که دیگر هیچ جای نگرانی برای آسیب دیدن بار شما وجود ندارد.

 

باربری و اتوبار فرمانیه

شماره تلفن های همه روزه باربری در محدوده فرمانیه

تمامی موجود در سایت در تمامی روزه ها و ساعات شبانه روز در دسترس شهروندان عزیز تهران می باشد و هر زمان که نیاز به جابجایی , بسته بندی , اجاره کارگر و .. داشته باشند می توانند با شماره های ما تماس بگیرند وماشین مخصوص بارشان را سفارش دهند پس از سفارش همکاران ما در اسرع وقت در محل موردنظرتان حضور پیدا کرده و خدمات کامل ما را با دقت و آرامش و منظم انجام می دهند. اگر صبح از ۸ الی ۱۲ و عصر از ۴ تا ۸ شب تماس گرفتید و خطوط تلفن اشغال بودند لطفا صبر بفرمایید و چند دقیقه بعد تماس بگیرید چون تراکم تماس ها در این بازه بسیار زیاد می باشد.

  • تمام مناطق شمال تهران : ۲۲۹۰۰۸۴۹  || ۲۲۹۰۳۳۰۲ 
  • تمام مناطق غرب تهران : ۴۴۳۶۲۹۳۴
  • تمام مناطق شرق تهران : ۲۲۸۸۱۸۲۱
  • تمام مناطق مرکز تهران : ۸۸۷۸۴۳۶۸ 
این مطلب را هم ببینید
باربری شریعتی تهران 22900849 | اتوبار و حمل بار در خیابان شریعتی

کارگران مجرب و خوش برخورد

باربری فرمانیه تهران در صدد رضایت مشتریان از تجهیزات و کارگران نمونه برای اسباب کشی وسایل استفاده می کند. کارگران ما با مسئولیت و خوش برخورد هستند و سعی میکنند به کار خود متعهد باشند. جابجایی بار نیازمند تجربه و توانایی بالایی می باشد که اگر توانمند نباشند ممکن است وسایل و بار مشتری را به خوبی جابجا نکنند و در حین جابجایی به وسایل مشتریان اسیبی وارد شود. بنابراین در انتخاب یک باربری مطمئن دقت کنید.

نمونه کارهای کارگران مارا در بخش نمونه کارها میتوانید مشاهده کنید. اگر ماشین باربری دارید و فقط نیازمند کارگرخالی اسباب کشی هستید به لینک زیر مراجعه کنید.

کارگرخالی باربری و حمل بار 

بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل با ارزش و شکستنی

با آماری که بدست امده به این نتیجه رسیدیم یکی از نگرانی های اولیه مشتریان در سپردن بار به موسسات, سالم رسیدن بارشان به مقصد می باشد. این امر بدون بسته بندی تحقق پیدا نمی کند یعنی بسته بندی ضامن سلامت وسایل شماست. وقتی شما بدون بسته بندی اقدام به حمل بار و اثاث کشی می کنید نمی دانید که هر لحظه ممکن است چه اتفاقی برای بارتان در حین جابجایی بیفتد. باربری فرمانیه تهران با بسته بندی فوق العاده و اصولی که توسط افراد کاربلد ارائه می کند وسایلتان را در برابر هر نوع اتفاقی جلوگیری کرده و بارتان را بیمه می کند.

چی بهتر از این !! با هزینه کردن اندک خیالتان خودتان از خسارت هنگف راحت کنید. بکارگیری تجهزات باکیفیت بالا و روش های نوین بسته بندی از جمله مزایای موسسه ما نست به دیگران است.

 

 لوازم مورد نیاز بسته بندی اثاثیه منزل چیست؟

برای کاهش آسیب های و خسارت جدی در حمل و نقل بار در اسباب کشی باید باید باید از بسته بندی استفاده کنید. این پیشنهاد رو به همه مشتریان در ابتدا تماس عرض می کنیم هزینه کلی بسته بندی آنچنان زیاد نیست که بابتش این امر را انجام ندهید. حتی اگر خودتان به امر بسته بندی آشنا هستید و تجربه کافی دارید می توانید لوازم آن را خریداری کرده و خودتان بسته بندی نمایید و بارتان را بسته بندی شده به ما بسپارید. لوازم مهم و اصلی

  1. ۱. کارتن های محکم و چند لایه مثل کارتن های موز
  2. ۲. نایلون های ضربه گیر و حباب دار
  3. ۳. بابل رپ { فوم ضربه گیر} – استرچ رپ { سلفون }
  4. ۴. چسب پهن, روزنامه باطله, ماژیک و پتو برای پیچیدن لوازم شکستنی
  5.  اگر لوازم الکترونیکی یا شکستنی کارتن دارد درون کارتن خود قرار دهید

اگر تجربه ندارید و به اصول بسته بندی آشنا نیستید توصیه می کنیم خودتان این کار رو انجام ندهید چون ممکن است بعلت بسته بندی نامناسب و طولانی بودن مسافت جابجایی در ماشین بارتان آسیب جدی دیده و خسارت بالایی برایتان رقم بزند. پس بعلت چند صد هزار تومان چند میلیون خسارت به خودتان تحمیل نکنید.

باربری و اتوبار فرمانیه صفر تا صد بسته بندی را با تخصص بالا و حرفه ای و تضمینی برای شما مشتریان عزیزمان انجام می دهند.پس نگران نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *