باربری فلسطین حمل هر گونه بار واثاثیه منزل در تهران | اتوبار فلسطین

باربری در فلسطین تهران (میرداماد بار) متخصص در حمل هر گونه بار و اسباب اثاثیه منزل و دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری و همینطور دارای  چندین سال سابقه کار حمل  ونقل درون شهری با ماشین های مخصوص باربری می باشد. با داشتن یه گروه خوب از کارگران و رانندگان توانسته ایم خدماتی یاکیفیت و شایسته مردم عزیز ارائه دهیم.

در صورت نیاز به اثاث کشی و بسته بندی در محدوده فلسطین تهران کافی است با ما تماس گرفته و سریعا اقدامات لازم برای ارسال ماشین و کارگر مورد نیاز را برای شما ارسال کنیم. در ضمن می توانید تاریخ و روز و ساعت حمل بارتان را از قبل با ما هماهنگ کرده و همکاران ما در باربری فلسطین حمل بار و اثاثیه منزل در تهران در  همان زمان برای شما اقدامات لازم برای تجربه یک باربری خوب را فراهم می کنند.

شماره تماس اتوبار فلسطین : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

 

اتوبار فلسطین حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و... در تهران | باربری فلسطین

سرویس دهی بسته بندی و باربری در فلسطین :

شهروندان عزیزی که در محدوه میدان و خیابان فلسطین می باشند ، باربری فلسطین با خودروهای با کلاس و تجهیز شده خود به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته آماده حمل بار ، اثاثیه منزل ، وسایل اداری و کمک به چینش وسایل شما در مقصد بین شهری یا برون شهری می باشند. با سرویس مشاوره رایگان باربری فلسطین شما می توانید از نحوه باربری و نکات مربوط به اسباب کشی اطلاع حاصل کنید . برای مشاوره رایگان همین الان با شماره های روبه رو تماس حاصل فرمایید.  

میدان فلسطین را بیش تر بشناسیم : 

میدان فلسطین یکی از میدان های قدیمی تهران می باشد که نام قدیمی آن میدان کاخ بود ، این میدان به خیابان های طالقانی و  خیابان فلسطین منتهی می شود و معمولاً تجمعات و مراسم هایی که برای حمایت از مردم لبنان و فلسطین تشکیل می شود در این میدان برگزار می شود

نحوه سرویس دهی باربری در فلسطین :

  1. اعزام نیرو به تعداد مدنظر و ماشین مخصوص که شما نیاز دارید
  2. در مرحله اول شروع بسته بندی وسایل قیمتی و شکشتنی می کنیم و در قدم بعدی دیگر وسایل را بسته بندی میکنیم
  3. در مرحله بعدی وسایل بسته بندی شده را به داخل ماشین برده و بارچینی به روش نوین انجام می دهیم .
  4. پس از بارچینی جابجایی بار از مبدا ( خانه و شرکت )  به مقصد ( خانه و شرکت جدید ) توسط رانندگان بار تجربه صورت میگیرد
  5. پس از رساندن بار به مقصد بارتان با دقت و اطمنیان بالا به داخل منزل یا شرکتتان جابجا میکنیم
  6. و در نهایت چیدمان را انجام می دهیم .
  7. پس از تخویل سالم بار به شما عزیزان مبلغ صحبت شده را تقبل بفرمایید . ممنون از اعتماد شما عزیزان

قیمت و هزینه جابجایی اثاثیه چقدر است؟

در سیاست و قوانین کاری مشخص شده در باربری میرداماد رضایت مندی مشتری از ارائه خدمات در اولویت اول ماست. در این سال ها پی بردیم مناسب بودن قیمت برای مشتری اهمیت نسبتا بالایی دارد ولی نباید صرفا از روی پایین یا بالا بودن قیمت یک باربری ان را انتخاب کنید بلکه ببینید قیمتی که برای شما تعیین می کند به چه صورتی است. در واقع قیمت اسباب کشی را برای شما دیمی و بدون در نظر گرفتن معیار هایی حساب می کند یا نه بر اساس این معیار ها مثلا نسبت به حجم بار, نوع بار, مبدا و مقصد جابجایی, بسته بندی , چیدمان, تعداد کارگر مورد نیاز, نوع ماشین انتخابی و … هزینه را برای شما مشخص می کند.

این مطلب را هم ببینید
باربری بهجت آباد | ارائه لوکس ترین خدمات اسباب کشی در بهجت آباد

باربری میرداماد با داشتن کارشناس متخصص تعرفه باربری شما را بصورت کاملا کارشناسی شده و براساس نرخ اتحادیه حمل و نقل درون شهری برای شما دقیق تخمین می زد. و خیالتان از بابت قیمت های تمام شده راحت باشد. منصفانه ترین قیمت را به شما ارائه خواهیم داد. قیمت گفته شده را با دیگر باربری ها حتما مقایسه کنید بعد حمل و نقل و بسته بندی وسایلتان را به ما بسپارید.

قیمت منصفانه در باربری فلسطین

باربری فلسطین تهران  تمامی نرخ و هزینه های حمل  نقل و بسته بندی کاملا منصفانه و در جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز اتخاذ شده است . شما می توانید از بخش تعرفه های باربری , قیمت ها را مشاهده بفرمایید . از زمان تاسیس باربری میرداماد سیاستش  جذب مشتری بیشتر و دائمی کردن حضور مشتریان  در مجموعه باربری میرداماد بوده و تا هر روز با ارائه خدمات باکیفیت و در خور مشتریان و رضایت بخشی ان به اهدافمان می رسیم .

لطفا این بخش را ببا دقت بخونید … یکی از کارهایی که برخی باربری های در تهران انجام  می دهند دادن قیمت های پایین و وسوسه انگیز به مشتریان برای جذب و سرویس دهی به آنهاست اما پس از سرویس دهی و تحویل بارشان در مقصد مبلغ بیشتر از مبلغی که آنها گفته اند می گیرند . اما  اتوبار میرداماد قیمت واقعی را به شما می دهد. اگر در اخر کار بیشتر آن چیزی که از ابتدا کار از شما تقاضا کردند هیچ مبلغی را به کارگران ما ندهید و ما این را کاملا می پذیریم .

باربری فلسطین | اتوبار فلسطین حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و... در تهران
باربری فلسطین | اتوبار فلسطین حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و… در تهران

خدمات ارائه شده در باربری فلسطین تهران:

باربری فلسطین سعی کرده در جهت رفاه و جلب رضایت شما مشتریان گرامی بهترین خدمات درون شهری و برون شهری را ارائه کند تا حمل و نقل بار شما به بهترین نحو صورت گیرد در این خصوص ما خدمات زیر را به شما ارائه می کنیم

  1. حمل  و نقل هر گونه بار و اسباب اثاثیه منزل به تمام نقاط تهران
  2. استفاده از کارگران و رانندگان ماهر و با تجربه جهت انجام خدمات باربری و بسته بندی وسایل منزل
  3. ارائه خدمات حرفه ای و اصولی بسته بندی
  4. حمل  ونقل بار با کامیونت , وانت بار , نیسان بار , خاور
  5. مشاوره رایگان جهت انجام اثاث کشی راحت و بدون درد سر ( حتما تماس بگیرید )
  6. ارائه خدمات همه روز و شبانه روزی ( حتی در روز های تعطیل )
  7. حمل بار بدون محدودیت حجم و اثاثیه منزل همچون حمل مبلمان , کمد , یخچال ساید با ساید و …
این مطلب را هم ببینید
باربری کشاورز - در بلوار کشاورز متخصص حمل بار و اثاثیه منزل

چیدمان و بسته بندی وسایل منزل

می توان گفت که بعد از مرحله بسته بندی که یکی از مهم ترین مرحله اسباب کشی می باشد، چیدمان در مقصد نیز به مانند بسته بندی، حساس و نیاز به تخصص دارد تا مطابق با متد های روز دنیا بتوان لوازم منزل را در مقصد به نحو احسن چیدمان کرد.

پس از آن که لوازم منزل شما در امنیت کامل به مقصد منتقل شد، پرسنل اتوبار میرداماد با احتیاط لوازم را از ماشین به داخل منزل جدید منتقل می کنند. باربری میرداماد با به کار گیری پرسنل کاربلد و مجرب کار چیدمان را مطابق با سلیقه شما در مقصد میچینند. پرسنل چیدمان باربری و اتوبار ما قبل از استخدام ، آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند.

ضمانت سلامت بار و اثاثیه منزل

باربری فلسطین استان تهران ، تهران برای این که شما یک اسباب کشی راحت و بدون کم ترین نگرانی تجربه کنید ، تمام لوازم شما را از کوچک به بزرگ بیمه رایگان می کند تا اگر در حین جا به جایی آسیبی به لوازم شما وارد شد هزینه آن را تمام و کمال پرداخت کند. اعتبار این بیمه  از شروع فرایند جابجایی که بسته بندی می باشد شروع می شود و تا پایان که چیدمان لوازم در مقصد می باشد به پایان می رسد. با باربری ما خیالتان از همه جهت راحت باشد.

اگر از خدمات بسته بندی حرفه ای استفاده و وسایل خود را به دست نیروهای مجرب ما بسپارید تضمین می دهیم که هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نمیشود و تمام وسایل و بارتان بدون کوچک ترین اسیبی به مقصد میرسید. کافیست به ما اعتماد کنید.

کارگر با اخلاق و زبده در باربری فلسطین :

با سابقه چندین ساله ای داریم تلاش کرده ایم اهمیت بیشتری به جذب کارگران خوب و با تجربه و متعهد بکنیم. کارگران برای موسسه میرداماد بار ارزش آفرینی می کنند و اتوبار میرداماد دارای  پرسنلی از کارگران حرفه ای حمل بار و بسته بندی اثاثیه داریم که همه روز آماده برطرف کردن نیاز حمل بار و بسته بندی مشتریان ما می باشند. جهت رزرو با شماره باربری فلسطین ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹ تماس بگیرید.

  • مهارت های تخصصی جابجایی وسایل
  • ارسال به تعداد موردنیاز کارگر خالی اسباب کشی
  • خوش اخلاق و احساس مسئولیت در قبال حمل بار مشتریان
  • قیمت هر کارگر ساعتی ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد

باربری در جردن

تلفن تماس و درخواست حمل بار در فلسطین

اگر میخواهید سریعا اقدام به اسباب کشی و حمل بار نمایید یا در یه زمان مشخصی میخواهید اینکار را انجام دهید. می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و درخواست اسباب کشی خود را ثبت کرده یا رزرو کنید.  شماره های ذکر شده در تمامی روزهای هفته در دسترس شما عزیزان می باشد.

۲۲۹۰۰۸۴۹  :::::  ۲۲۹۰۳۳۰۲

۴۴۳۶۲۹۳۳  ::::  ۴۴۳۶۲۹۳۴

مدیریت باربری : ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱

باربری در میرداماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *