باربری قلهک

باربری قلهک بار تهران – ظریف ترین سرویس های حمل بار و بسته بندی در قلهک

باربری قلهک بار تهران :  قلهک از محدوده های تحت پوشش باربری میرداماد با ارائه ظریف ترین و باکیفیت ترین سرویس های حمل و نقل و بسته بندی می باشد .

در شرکت اتوبار و باربری میرداماد تلاش زیادی در جمع اوری نیروهای متخصص و پس از آن آموزش ها و نکات  لازم باربری و بسته بندی را به نیروهای شرکتمان ارائه داده ایم . در انتخاب کادر باربریمان بسیار وسواس و دقت بخرج دادیم بخصوص در تخصص , اخلاق و رفتار افراد چون برای هر خانواری پس از تخصص گارگران اسباب کشی مهم ترین معیار اخلاق خوش گارگران با آنهاست .

باربری قلهک

کارگران ما متخصص انجام اصولی خدمات حمل نقل برای انواع بارهای منازل | شرکت ها | اداره جات | سازمان ها و … همراه با بسته بندی به روش های جدید و اصولی و در نهایت ارائه خدمات تخلیه و چیدمان دقیق  – استفاده از رانندگان مجرب و آشنایی تقریبا کامل با اکثر مناطق شمال و شرق و غرب تهران و در صورت اشنا نبودن به منطقه و خیابان و محله های موردنظر مشتری رانندگان ما از نرم افزار Waze و … استفاده میکنند .

با ما تماس بگیرید
باربری قلهک


تماس با باربری قلهک

ظریف ترین و باکیفیت ترین سرویس ها و خدمات ارائه شده باربری قلهک بار تهران :

ظریف ترین باربری قلهک بار تهران با داشتن قابلیت های بالا در جابجایی و حمل نقل و بسته بندی به گونه های نوین و جدید توانسته اعتماد ورضایت مشتریان رو جلب کند و در رساتای آنها مشتریان خود را افزایش داده و کسب کاار خود را گشترش داده است . تمام سرمایه های باربری میرداماد داشتن مشتریان و حفظ انهاست به همین جهت تمام تلاش خود را کرده ایم تا خدمات مشتری پسند و مناسب ارائه بدهیم . ( خدمات زیر را ببینید و خودتان قضاوت و انتخاب کنید .👇  )

  • حمل بار با بهترین ماشین ها , تجهیزات . ابزارهای بسته بندی
  • انجام ظریف ترین و اصولی ترین بسته بندی های وسایل ( بزرگ و کوچک فرقی نمکند )
  • ارائه تعرفه های فوق العاده و مناسب برای اثاث کشی ها درون و برون شهری و بسته بندی
  • ارسال کارگران زبده و کاربلد جهت بسته بندی لوزام حساس و گران قیمت
  • بسته بندی ویژه ویژه وسایل شرکت ها , سازمان ها , و ادارجات و اماکن خاص
  • دادن تضمین به مشتریان در قبال انجام بهترین خدمات اسباب کشی همراه با بیمه نامه
  • به عهده گرفتن هرگونه خسارت در حین جابجایی و پرداخت هزینه خسارت
  • ارسال ماشین های مخصوص نسبت به اسباب اثاثیه مشتری به هر کجای تهران
  • ارائه سرویس های حمل و نقلی به تمام محدوده قلهک و اطراف آن » دورس , شریعتی , تجریش و …
  • داشتن سابقه درخشان در زمینه باربری و دارای نمونه کارهای متنوع { در نمونه کارها مشاهده کنید }
  • ثبت درخواست تلفنی و ارسال نیرو و وسیله نقلیه در کمترین زمان ممکن توسط باربری قلهک
  • ارائه راهنمایی تلفنی رایگان و تخصصی در خصوص اجرای هر چه بهتر اسباب کشی و بسته بندی
  • تخلیه درست و حسابی و چیدمان در مقصد موردنظر با رعایت نکات امینی و استاندارد
  • و دیگر خدمات متنوع باربری میرداماد ( اطلاع از خدمات با شماره گیری ۲۲۹۰۰۸۴۹ )

باربری قلهک بار تهران

اطلاعات بیشتر در مورد باربری قلهک بار تهران

شهروندان عزیز ساکن در محدوده قلهک اگر تمایل به جابجایی اثاثیه و وسایل خود دارید و به دنبال یک باربری مجوز دار ( مطمئن ) و سابقه دار  و دارای کادر مجرب هستید . حتما با ما تماس بگیرید . مطمئنیم که از انتخابتان پشیمان نخواهید شد ما ادعا نمیکنیم بهترین هستیم بلکه ثابت میکنیم و به شما بهترین خدمات را ارائه می دهیم.

حمل بار در قلهک

بسته بندی تخصصی اثاثیه منزل در حمل بار قلهک :

همه ما می دانیم که جابجایی بار بدون بسته بندی کار خطرناک و پر ریسکی می باشد. برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که بدون رعایت نکات بسته بندی, وسایل خود بسته بندی کرده اما غافل از اینکه در حین انتقال به مقصد صدماتی به وسایل وارد شده که هیچ جایی جبرانی برای ما نمی گذارد.

خیلی از مشتریان با اصول بسته بندی اثاثیه منزل آشنایی کاملی ندارند و با تجربه کم دست به این کار مهم می زنند ولی میتوانند با هزینه کمتری بارشان را به یک شرکت متخصص و باتجربه مثل باربری قلهک تهران بسپارند تا صفر تا ۱۰۰ بسته بندی و حمل بار را برایشان انجام دهد و کلیه اثاثیه منزلشان سالم در مقصد تحویل بگیرنند.

در این صورت  هم مشتری راضی خواهد شد هم کسب کار ما رونق خواهد گرفت.

پرسنل آموزش دیده برای اثاث کشی و بسته بندی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک باربری خوب داشتن پرسنل آموزش دید ه و مجرب در تخصص خود می باشد. از آنجا که قلهک بار تهران دارای نیروهای زبده هست تمام تلاش خود را می کند باکیفیت ترین خدمات در زمینه های مختلف حمل و نقل وبسته بندی را ارائه نمایید. یا داشتن این نیروها ما با تضمین بالا بسته بندی وسایل مشتریان را انجام می دهیم.

این بسته بندی ضامن صحت و سلامت بار مشتری از زمان حمل بار  تا تحویل بار به مشتری می باشد. هیچگاه ما در کار خود کوتاهی نمیکنیم ما چندین سال سابقه داریم و در این مدت سعی کرده ایم خدمات در راستای رضایت مشتریان ارائه نماییم. ضمنا اگر وسایل حمل و نقل دارید و نیازمند کارگر یا راننده خالی اسباب کشی با تخصص و حرفه بالا هستید با ما تماس بگیرید.

حمل بار و اثاثیه منزل با ضمانت و بیمه نامه معتبر

یکی از انتظارات مشتریان در اسباب کشی  این است که بارشان صحیح سالم و بدون هیچ گونه خط و خشی به مقصد برسد و این یکی از اصلی ترین اهداف کلیه باربری های فعال می باشد اما برخی باربری بدلیل نداشتن تجربه , بیمه نامه و امکانات لازم نمی تواند خدمات مناسبی به مشتریان عرضه کنند. اما یکی از خدمات که قلهک بار یا باربری قلهک تهران به شهروندان ارائه می دهد. باربری به همراه ضمانت تحویل سالم بار در مقصد به مشتری می باشد.

اما این چطور ممکن است یک باربری این ضمانت به مشتری بدهد؟ به چند دلیل!!!

  1. اصلی ترین دلیل بسته بندی کاملا اصولی وسایل با امکانات پیشرفته توسط قلهک بار می باشد
  2. باربری ما از پرسنل متخصص و مجرب برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می کند.
  3. داشتن مجوز و در کنار آن بیمه نامه معتبر حمل بار که خیال مشتری را راحت می کند.
  4. استفاده از ماشین های مخصوص و سرویس دهی شده توسط مکانیک موسسه باربری میرداماد

با تکیه بر تجربه چندین ساله موسسه اتوبار میرداماد این خدمات اثاث کشی و حمل بار با تضمین تحویل سلامت بار به مشتری عرضه می کنیم.

نمونه کارهایی که نشان دهنده کیفیت کار ماست

در باربری و اتوبار قلهک همه سعی خودمان انجام می دهیم تا خدماتی در خور شان مشتریان عزیزمان باشد. اگر مطالب این پست را خوانده باشید به لیست انواع خدمات و معرفی شرکت پی خواهید برد اما ممکن است با خواندن این مطلب به کار ما اعتماد نکنید و بارتان را به ما نسپارید و واقعا حق دارید. چون با تعریف و تمجید از خودمان کیفیت کار مشخص نمی شود.

بنابراین به شما توصیه می کنیم نمونه کارهای مندرج در بخش ( نمونه کارها ) را مشاهده کنید. پس از دیدن کارهای مشاهده شده می توانید به کیفیت کار پی ببرید و با دید بهتری باربری ما را جهت انجام اسباب کشی منزل انتخاب کنید. ما حق انتخاب را بر عهده شما می گذاریم.

نمونه کارهای ما به مرور زمان به روز رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *