باربری و اتوبار ولیعصر | حمل‌ونقل سریع، مطمئن و ارزان در تهران

اتو بار و باربری ولیعصر | حمل‌ و نقل سریع، مطمئن و ارزان در تهران ۲۲۹۰۰۸۴۹

باربری ولیعصر تهران با تخصص در حمل انواع بار و اسباب اثاثیه منازل،ماشین‌ آلات اداری و تجهیزات دفتر کار، سازمان‌ ها، کارخانجات ، بیمارستان‌ ها و غیره، توسط کادری مجرب و کارآزموده، خدمات باربری و بسته‌ بندی بار را به صورت دقیق و حرفه‌ ای با حمل‌ و نقل سریع ارائه می‌دهد تا از هرگونه آسیب در حین جابجایی و چیدمان جلوگیری شود.

شرکت باربری و اتوبار ولیعصر تمامی وسایل شما را بیمه می‌کند و تضمین می‌دهد که تمامی اثاثیه و لوازم شما سالم و بدون هیچ‌ گونه آسیب به مقصد برسد. در صورتی که به هر دلیلی در حین حمل، بسته‌ بندی یا چیدمان آسیبی به بار وارد شود، شرکت ما تمامی هزینه‌ های خسارت وارد شده را به صورت کامل پرداخت می‌کند. بنابراین با اطمینان کامل حمل‌ و نقل و بسته‌ بندی اثاثیه خود را به ما بسپارید.

مشاوره اسباب کشی حمل‌ و نقل سریع

تلفن باربری در شهرک ولیعصر تهران: ۲۲۸۸۱۸۲۱ | ۲۲۹۰۰۸۴۹

خیابان ولیعصر تهران کجاست؟

خیابان ولیعصر، بلندترین خیابان مشجر تهران و همچنین طولانی‌ ترین خیابان در خاورمیانه است که ۱۸ کیلومتر طول دارد. این خیابان از میدان راه‌آهن در جنوب تهران شروع می‌شود و تا میدان تجریش در منطقه شمیرانات در شمال تهران ادامه می‌یابد. رضا شاه دستور ساخت این خیابان را صادر کرد. در طول خیابان ولیعصر، بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌ های عمومی، رستوران‌ ها، موزه‌ ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌ المللی قرار گرفته‌ اند.

این خیابان هم چنین از کانون های سنتی خرید تهران است و بوستان های بزرگ ملت و ساعی در کناره این خیابان جای دارند . بخش بزرگی از خط سه متروی تهران از زیر خیابان ولیعصر می گذرد. باربری در خیابان ولیعصر تهران همه روزه با امکانات عالی سرویس دهی و اسباب کشی انجام می دهد.

باربری میدان ولیصعر تهران
باربری شبانه روزی در میدان ولیعصر تهران

سرویس دهی باربری ولیعصر تهران چگونه انجام میگیرد؟

شهروندان عزیز تهرانی ساکن در محدوده ولیعصر، هر زمان از شبانه روزی ( حتی در روزه های تعطیل و اعیاد) که نیاز به باربری و حمل اسباب اثاثیه منزل، شرکت و غیره را داشته باشند می توانند با اتوبار و باربری ولیعصر تماس بگیرند ماشین مورد نظر خود متناسب با نیازتان برای حمل‌ و نقل سریع  اثاثیه خود سفارش دهید.

برای باربری ارزان در ولیعصر و حمل و نقل راحت و بدون دردسر، می‌توانید از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید. این مشاوره به شما دید بهتری برای انجام یک اسباب‌کشی آسان می‌دهد. پس از تصمیم‌ گیری نهایی و ثبت درخواست، نیرو های ما در اسرع وقت یا در زمان تعیین‌ شده شما در محل اسباب‌ کشی حاضر می‌شوند و تمامی لوازم و وسایل شما را با دقت کامل به هر نقطه‌ ای از تهران که بخواهید جابجا می‌کنند.

بسته بندی در ولیعصر
بسته بندی اثایه منزل در ولیعصر تهران

حمل‌ و نقل سریع اثاثیه منازل شرکت ها و… توسط ماشین های بزرگ همچون کامیونت کامیون ,خاور , وانت بار , نیسان بار صورت می گیرد . خاور و کامیون های ما مجهز به پتو و موکت شده  برای قرار دادن بین وسایل و جلوگیری از شکستگی هستند. در شمال تهران باربری ونک  را دنبال کنید.

دیگر شعبه باربری : باربری و اتوبار اندرزگو 

کرایه و قیمت های باربری در ولیعصر

تمامی کرایه‌ ها و قیمت‌ها برای بسته‌ بندی، چیدمان، حمل‌ونقل و باربری درون‌شهری و برون‌شهری (شهرستان) بر اساس نرخ اتحادیه باربری کشور تعیین می‌شود تا رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. این نرخ به‌عنوان نرخ پایه در نظر گرفته می‌شود و کارشناس ما با توجه به نیازهای خاص باربری شما، قیمت دقیق‌تری را برای اسباب‌کشی تعیین می‌کند. با ما، جابجایی خود را به‌صرفه انجام دهید.

در برخی موارد، نرخ‌های ما حتی کمتر از نرخ اعلام‌شده توسط اتحادیه است. برای اطلاع از قیمت‌های حمل‌ونقل و بسته‌بندی، با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید یا از منوی سایت به بخش <تعرفه‌های باربری> مراجعه کنید و قیمت‌ها را مشاهده کنید.

کرایه وقیمت باربری ولیعصر
قیمت و کرایه باربری ولیعصر

اگر اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت ها میخواهید حتما با شماره های ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی بفرمایند. خیالتان از قیمت ها راحت باشد تمامی قیمت ها کاملا منصفانه بوده هدف ما جلب رضایت شما و دائمی کردن حضور شما در باربری ولیعصر هستیم پس هیچ وقت قیمت های بالا تعیین نخواهیم کرد تا مشتری های خود را از دست بدهیم  کافیست به ما اعتماد کنید .

شعبه : باربری تجریش | باربری قیطریه

خدمات ویژه‌ ای که توسط باربری و اتوبار ولیعصر ارائه می‎‌شود

باربری ولیعصر دارای سابقه چندین ساله در امر باربری و بسته بندی در تهران می باشد و در مدت این چند سال خدمت به شهروندان تهرانی تلاش کرده است بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شهروندان ارائه نمایید تا علاوه بر جلب رضایت مشتری آنها را به عنوان مشتریان دائمی خود تبدیل کند. این خدمات بخشی از خدمات ما می باشد.

  • حمل و جابجایی آسان و مطمئن و کاملا تضمینی به تمام نقاط تهران و شهرستان
  • بیمه نامه حمل و نقل جهت خسارت های احتمالی در حین چیدمان , حمل و نقل
  • حمل هرگونه بار اعم از کوچک و بزرگ بودن  با کامیونت، خاور، نیسان بار، وانت بار ولیعصر
  • استفاده از کارگران و رانندگان با تجربه باخلاق و کاربلد در امر باربری و بسته بندی
  • دادن مشاوره رایگان جهت انجام امور اثاث کشی راحت و بدون در سر
  • ارائه خدمات حرفه ای و اصولی بسته بندی لوازم و اسباب اثاثیه منازل ,شرکت ها
  • ارائه خدمات شبانه روزی ( حتی در روزه های تعطیل ) هر زمان و هر کجا هستید
باربری ولیعصر تهران حمل‌ و نقل سریع
باربری ولیعصر تهران

دیگر خدمات شرکت ولیعصر بار تهران

اگر دنبال این هستید که اثاث کشی خوبی را تجربه کنید و از کابوس اثاث کشی دردسرساز راحت شوید کافی با خواندن خدمات و تجربه باربری ما زحمت اثاث کشی وسایل خود را از صفر تا صد به شرکت باربری ولیعصر سپرده و کاملا سالم و بدون صدمه ای در مقصد تحویل بگیرید.

  • حمل‌ و نقل سریع در اسرع وقت 
  • حمل هرگونه بار و اثاثیه کوچک و بزرگ در ولیعصر
  • حمل بار مثل مبلمان، رخت خواب، میز صندلی کمد، یخچال، گاوصندوق، فرش و…
  • استفاده از لوازم باکیفیت جهت بسته بندی بار و اسباب اثاثیه منزل
  • استفاده از کارتن های حجیم و محکم برای بسته بندی لوازم شکستنی و ظریف
  • ارائه مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت های باربری در تهران و ولیعصر

بیمه نامه حمل و نقل باربری و اتوبار ولیعصر تهران

اتوبار و باربری ولیعصر همواره تلاش می‌کند رضایت مشتریان خود را جلب کند تا شما به مشتری دائمی ما تبدیل شوید. به همین منظور، تمامی وسایل و کالاهای شما را بیمه می‌کنیم تا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین جابجایی یا بسته‌بندی، خسارت آن از طریق بیمه جبران شود. ما برای حمل بار به شهرستان‌ ها که احتمال آسیب به بار بیشتر است، بیمه‌نامه معتبر صادر می‌کنیم.

تجربه نشان داده است که بسته‌بندی وسایل توسط خودتان ممکن است مشکل‌ساز شود. با استفاده از خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای ما که توسط تیمی باتجربه و متخصص انجام می‌شود، می‌توانید از سلامت و امنیت وسایل خود اطمینان کامل داشته باشید.

بیمه نامه باربری

در تصویر زیر نمونه ای  از کار انجام شده است که با ظرافت هرچه تمام وسایل منزل بسته بندی شدند  آیا با این بسته بندی باز هم به وسایل شما صدمه می خورد؟ جواب واضح است خیررر, چون از سلفون های ضربه گیر و ضدضربه استفاده می نماییم که بسیار مفید است.

نمونه کار های باربری و اتوبار ولیعصر :

شما می توانید باکلیک بر روی لینک زیر نمونه کار های باربری ما را مشاهده کنید .

مشاهده نمونه کار ما 

بسته‌بندی چه تاثیری در امنیت و سلامت وسایل دارد؟

بسته‌ بندی وسایل نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و امنیت بار در حین جابجایی، به‌ ویژه در مسافت‌ های طولانی، ایفا می‌کند. وقتی وسایل بدون بسته‌ بندی اصولی جابجا می‌شوند، احتمال بروز حوادثی در طول مسیر افزایش می‌یابد که می‌تواند امنیت وسایل شما را به خطر بیندازد و آسیب‌های جدی به آن‌ها وارد کند.

اگرچه ممکن است خودتان وسایل را بسته‌بندی کنید، بسته‌بندی به اصول و قواعد خاصی نیاز دارد که بسیاری از افراد با آن‌ ها آشنا نیستند. ناآگاهی از این نکات می‌تواند باعث بروز صدمات زیادی به وسایل شود.

بسته بندی وسایل ولیعصربار حمل‌ و نقل سریع

اکثر خانواده ها بعلت تجربیات تلخی که در گذشته اسباب کشی داشتند وقتی زمان اسباب کشی منزل می آید کلافه و خسته کننده بنظرشان می آید. اما باربری ولیعصر تهران با کادر خوب و امکانات مناسبی که دارد صفر تا صد کار را برای شما با رعایت اصول ایمنی انجام  می دهد تا حمل‌ و نقل برای شما لذت بخش ترین کار شود و عملا شما دخالتی در این میان ندارید و کار را به کاردان می سپارید. باربری در منطقه و شهرک ولیعصر شبانه روزی 

مزیت که بسته بندی برای شما دارد؟

  • محفوظ ماندن لوازم از صدمات و آسیب های احتمالی
  • تضمین سلامت بار از سمت شرکت باربری میرداماد
  • جلوگیری از گم نشدن وسایل
  •  انتقال و حمل سریع و آسان وسایل
  • صرفه در وقت و به حداقل رساندن هزینه نهایی اسباب کشی
  • دوری از بی نظمی و خطرات شکستن بار

شماره تلفن باربری ولیعصر

جهت تماس با اتوبار و باربری شهرک ولیعصر  ( هر زمان و هر کجای تهران که هستید تماس بگیرید ): باربری ما برای سهولت مشتریان خود برای هر منطقه تهران شماره های مخصوص در نظر گرفته تا همکاران ما سریعتر بتوانند کار مشتریان را انجام دهند.

<yoastmark class=

  • کلیه مناطق شمال تهران ( ظفر – سعادت آباد – مینی سیتی – میرداماد و …. ) :  ۲۲۹۰۳۳۰۲   ۲۲۸۸۱۸۲۱ 
  • کلیه مناطق غرب تهران ( پونک – ستارخان – اکباتان و …. ): ۴۴۳۶۲۹۳۴   ۴۴۳۶۲۹۳۳
  • تمامی مناطق مرکز تهران ( یوسف آباد – امیراباد – مطهری و … ) : ۸۸۷۸۴۳۶۸
  • تمام مناطق جنوب تهران [ همه مناطق جنوب ]: ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱
  • تمام مناطق شرق تهران [ هروی – پاسداران – تهران نو – تهرانپارس و … ]: ۷۷۹۷۰۳۲۶ 
  • تلفن مرکزی اتو بار و باربری میرداماد  ۲۲۹۰۰۸۴۹

مشتریان گرامی این نکات را قبل از تماس در نظر بگیرید

  • هر زمان از شبانه روز که بخواهید باربری ما در خدمت شماست
  • تمامی خدمات انجام شده توسط باربری ولیعصر کاملا تضمینی و همراه با بیمه نامه می باشد
  • ارائه کننده مناسب ترین و منصفانه ترین تعرفه های باربری و بسته بندی در ولیعصر
  • دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری کشور
  • حمل‌ و نقل سریع و بسته بندی اصولی و حرفه ای هرگونه بار و اسباب اثاثیه
  • انواع وسایل نقلیه مختلف و متناسب با نیاز مشتریان
  • دارای کارگران و رانندگان  با تجربه و با اخلاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *