حمل اثاثیه و باربری کرج

اتوبار و باربری کرج ۲۲۹۰۰۸۴۹ | باربری در کرج به شهرستان

 شرکت  حمل اثاثیه میرداماد پس از سرویس دهی کامل به تمام نقاط تهران حالا سرویس دهی خود به شهرستان هایاطراف تهران گسترش داده و اولین شهرستان کرج می باشد . باربری و اتوبار میرداماد با سال های تجربه درخشان و داشتن افراد متخصص در زمینه باربری و حمل و نقل همه روزه و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به ساکنان تهرانی و کرجی می باشد. اگر قصد دارید تا در هر جای کرج اقدام به حمل بار کنید کافیست با ما تماس بگیرید .

 

باربری در کرج توسط افراد متخصص و کاربلد انجام می گیرد . خدمات ما  شامل وسایل و اسباب اثاثیه منازل – شرکت ها – ادارجات – سازمان ها دولتی و خصوصی و … می باشد. در ضمن شما می توانید از مشاوره و راهنمایی همکاران ما در خصوص نحوه اسباب کشی و بسته بندی وسایل بهره مند شوید .

رزرو باربری کرج

برای رزرو باربری کرج به دو صورت می توانید اقدام کنید که روش اول رزرو باربری به صورت فوری است که کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید تا در بلافصله تیم باربری برای حمل بار اقدام کنند . در این حالت در خواست شما بلافاصله رسیدگی شده و تیم باربری به محل اعزام می شود .

شماره تماس باربری کرج   ۲۲۹۰۰۸۴۹ | ۲۲۸۸۱۸۲۱ | ۸۸۷۸۴۳۶۸

برای تماس با ما روی شماره تماس کلیک کنید

فرم رزرو اتوبار و باربری در کرج

برای رزرو باربری در کرج می توانید فرم مخصوص رزرو را پر کنید تا در زمان تعیین شده در محل حضور یابیم ، باربری کرج دارای تیم کاری ورزیده آماده ارائه خدمات باربری ، بسته بندی ، چیدمان منزل جدید با بهترین کیفیت و بالاترین دقت می باشد . فرم رزرو باربری کرج تمامی اطلاعاتی که برای حمل بار نیاز است را از شما می گیرد .

حمل بار در کرج

قیمت و نرخ اسباب کشی و حمل بار در باربری کرج

تعرفه باربری و اسباب کشی کرج – تهران با وانت بار ( به ازای هر دو ساعت ): ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان

تعرفه حمل بار و اسباب کشی کرج – تهران با نیسان بار ( به ازای هر دو ساعت ): ۵۰ تا  ۷۰ هزار تومان 

قیمت جابجایی و اسباب کشی در کرج و تهران با کامیونت مسقف و موکت شده(برای ۳ ساعت ) : ۹۰ تا ۱۳۰ هزار تومان

نرخ حمل بار و اثاث کشی وسایل کرج – تهران با خاور (برای ۳ ساعت ): ۱۰۰۰۰۰ تومان 

دستمزد کارگر جهت حمل بار در کرج – تهران به ازای هر ساعت  : ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان

باربری یوسف آباد

ویژگی ها و خدمات ارائه شده در محدوده کرج

خدمات منحصر به فردی که شرکت ما به اهالی محترم شهرستان کرج ارائه می کند جزو خدمات کاملا استاندراد و حرفه ای در زمینه  باربری و بسته بندی می باشد . خدماتی که ما ارائه می نمائیم تمامی نیازهای حمل و نقلی و اسباب کشی و بسته بندی وسایل شما را برآورده می کند و طوری بارتان را همکارانمان جابجا می کنند.

بسته بندی اثاثیه منزل در کرج

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هیچ صدمه ای به وسایلتان وارد نشود و پس از جابجایی صحیح و سالم بارتان را در مقصد تحویل می دهیم. همکاران ما با تلاش شبانه روزی و تجربه ای زیادی که دارنند خدمات باربری زیر را به مشتریان کرج و محدوده کرج ارائه می کنند.

باربری ما جزو کار آمدترین و بهترین باربری در تهران می‌باشد. خدمات تخصصی اثاث کشی و حمل بار را در استان کرج و تهران به صورت صاولی درست و مدرن انجام می دهد.

خدمات باربری کرج شامل موارد زیر می باشد

  • حمل بار و اسباب اثاثیه منزل  – شرکت – اداره جات به کرج
  • جابجایی بار با بهترین وسایل نقلیه باربری { کامیون – خاور – نیسان – وانت }
  • بسته بندی وسایل با ارزش و هرگونه بار به روش حرفه ای و تضمینی توسط افراد کاربلد و متخصص
  • حمل بار در سریع ترین زمان ممکن بارهر چند کارر موردنیاز
  • ارائه قیمت های منصفانه و مشتری پسند در کرج
  • باربری کرج حمل بار و اسباب کشی را توسط افراد باتجربه کاربلد انجام میدهد
  • سرویس دهی خدمات ما کاملا تضمنی و بامسئولیت کامل
  • اعزام نیرو در سریع ترین زمان ممکن و اجاره کارگر به تعداد مورد جهت حمل و بسته بندی بار
  • جابجایی بارهایی خرده کوچک – بزرگ
  • مشاوره و راهنمایی رایگان | بیمه نامه حمل  ونقل
این مطلب را هم ببینید
هزینه اسباب کشی در کرج

اتوبار کرج و باربری خوب در کرج

اکثر افراد همیشه دنبال بهترین کیفیت از سرویس دهی از حمل بار و اثاثیه منزلشان هستند . یافتن باربری خوب در کرج یکی از مشکل ترین کارهاست زیرا باربری های گسترده ای در اقصا نقاط منطقه کرج شعبه دارند ( برخی بدون جواز فعالیت می کنند مراقب باشید ) . باربری ما با داشتن یک مجوز رسمی از اتحادیه و سابقه درخشان در زمینه های مختلف حمل  ونقل توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب کند.

پروسه اسباب کشی کاملا حرفه ای و برنامه ریزی شده انجام می گردد تا خیالتان آسوده باشد و هیچ نگرانی از صدمات ناشی از جابجایی و بسته بندی را در دل نداشته باشید. ما برای آسودگی خاطر شما دست به هرکاری میزنیم ازجمله بکارگیری از نیروهای باتجربه و توانمند , تضمین سلامت بار ۱۰۰ درصدی ( افتخار شرکت ما همینه ), بسته بندی درست و اصولی و .. کلی فاکتور که نشان از داشتن یک باربری استاندارد در کرج را نشان می دهد اگر بازهم تردیدی به کارما دارید از نمونه کارهای ما دیدن فرمایید.

ماشین های استاندارد حمل بار و بهترین باربری کرج

باربری کرج با داشتن وسایل نقلیه و ماشین های حمل بار و اثاثیه که کاملا مجهز به ابزارهای حمل بار می باشند آماده سرویس دهی به شهروندان کرج و محدوده کرج می باشد . ماشین های که در شرکت داریم شامل :

کامیونت – کامیونت – وانت بار – نیسان بار که انواع وسایل کوچک و بزرگ را جابجا می کند اگر نیاز به جابجایی بار و وسایل دارید کافیست با ما تماس بگیرید و نسبت به حجم بارتان ماشین مناسب بار تان  را درخواست بدهید تا در اسرع ترین زمان ممکن در محل همکاران ما با ماشین مورد نیازتان حضور یابند.

در باربری و حمل بار در کرج برای سرویس دهی و رفع ایراد فنی ماشین ها از یک مکانیک حرفه ای استفاده می کنیم تا ماشین ها بدون هیچ گونه نقص فنی برای حمل بار ارسال کنیم. چون تجربه نشان داده است بخاطر مسافت طولانی و بارگیری زیاد وسایل درون ماشین امکان خراب شدن ماشین در بین راه وجود دارد و اگر خرابی بوجود آید مشتری کاملا ناراضی خواهد شد و همین امر باعث می شود یک مشتری را از دست بدهیم. در حال حاضر ما ماشین متنوع و استانداردی در باربری داریم که می توانید بصورت شبانه روزی بدون هیچ گونه نقص فنی به شما سرویس دهی کنند.

بهترین باربری کرج

نمونه کارها و شماره تماس درخواست جابجایی بار

اگر شکی در سرویس دهی و خدمات ما دارید یا شک دارید دارزید شرکت ما را برای جابجایی و اسباب کشی بارتان انتخاب کنید توصیه میکنیم از نمونه کارهای انجام شده توسط شررکت باربری میرداماد دیدن بفرمایید تا در انتخاب تصمیم بهتری بگیرید. لطفا جهت درخواست حمل بار و وسایلتان ( کارگر و ماشین باربری ) با شماره های زیر تماس بگیرید .

این مطلب را هم ببینید
بهترین باربری کرج

این نمونه کارها نشان دهنده کیفیت کار کارگران ماست. در این مقاله از خدمات خود تعریف زیادی کردیم ولی شما از کجا می توانید به بالا بودن کیفیت کار ما پی ببرید. شما می توانید با دیدن نمونه کارهای ما با دید خیلی بهتری موسسه ما را انتخاب کنید و این افتخار نصیب ما شود که اسباب کشی شما را انجام دهیم. در خدمت گذاری شبانه روزی در خدمتیم. شماره تلفن باربری در کرج به شهرستان  ۰۹۱۲۱۴۹۲۸۱۳

شماره تلفن

 باربری کرج به شهرستان و بلعکس

گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد ساکن در کرج تمایل داشته باشند وسایل و اثاثیه خود را به شهرستان انتقال دهند. باربری میرداماد  فقط به تهران سرویس دهی نمی کند بلکه به اقصا نقاط شهرستان بصورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کند. باربری به شهرستان در کرج برای ما از اهمیت ویژه برخوردارهست چون اهالی این منطقه افرادی شریف هستند و خدمت گزاری به اهالی این منطقه جهت جابجایی بارشان به شهرستان و رضایت مندی آنها جزو اهداف و سیاست های تعریف شده ماست. حمل بار کرج به شهرستان

بسته بندی ظریف و پیشرفته بار در کرج

خب رسیدیم به بخش آخر این پست, هر کسی بدنبال سالم ماندن بارش از هرگونه اتفاق های احتمالی در حین اسباب کشی هست حتما باید وسایل خود را با دقت و حوصله (البته بکاربردن روش اصولی هم مهمه) بسته بندی کند. طبق نتایج بدست آمده بیشتر خسارت برای افراد زمانی رخ می دهد که وسایلشان را بسته بندی نکرده یا اگر کرده اند غیر اصولی انجام دادند. باربری ظریف در کرج و تهران اثاث کشی مطمئن در کرج

سوالی که باید از خودتان بپرسید آیا ارزش دارد بجای پرداخت هزینه پایین بابت بسته بندی تخصصی وسایل منزلتان, خودتان بدون تجربه انجام دهید؟ قطعا جوابتان خیر می باشد. باربری کرج با داشتن افراد کاربلد در پرسنل کاری خود می تواند با امکانات و تجهیرات باکیفیتی که در اختیار دارنند خدمات بسته بندی  تخصصی را به شما عزیزان ارائه کند.

آیا برای بسته بندی اثاثیه منزل هزینه کنیم؟

یکی از معیارهایی که مشتری برای بسته بندی وسایل منزل در نظر می گیرد, هزینه بسته بندی اثاثیه منزل می باشد، چون برایشان مهم است که آیا به صرفه است برای اسباب کشی از خدمات بسته بندی شرکتی استفاده کنیم یا نه؟ اول اینکه هزینه بسته بندی اثاثیه منزل آنچنان بالا هم نیست که بخواهید بخاطر بالا بودن هزینه های از بسته بندی کردن صرف نظر کنید دوم اینکه این سوال را از خودتان بپرسید آیا دوست دارید بخاطر ۵۰۰ یا ۷۰۰ هزار تومان یخچال چند میلیون تان خط و خش و زدگی صدمه ببنید.

بسته بندی لوازم منزل در کرج

مسلما هیچ کسی نمی خواهید این چنین ریسکی را انجام دهد. با بسته بندی درست و اصولی می توانید از آسیب رسیدن به بارتان جلوگیری کنید. اگر هنگام بسته بندی وسایل منزل هر چه بیشتر دقت کنید و اصول ایمنی را رعایت کنید قطعا در مقصد وسایل منزل را سالمتر تحویل خواهید گرفت، باربری کرج در خدمت شروندان کرجی می باشد تا خدمات حرفه ای بسته بندی را به آن ارائه کند و با کیفیت بالاتری انجام بدهد، تا بارشان بدون هیچ گونه خسارتی تحویل بگیریند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *