حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل بار و حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل اثاثیه منزل در تهران بعد از یافتن خونه مناسب برای جا به جایی ، سخت ترین بخش مستاجری در تهران که اگه حمل بار رو به باربری بی کیفیت بسپارید نتیجه نهایی فقط و فقط ضرر و زیان برای شما خواهد بود ، باربری میرداماد دارای سابقه ۱۵ ساله در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران رو داره که کیفیت کار این باربری رو تضمین میکنه .

باربری میرداماد آماده ارائه خدمات حمل و نقل و بسته بندی به شهروندان تهران و شهرستان می باشد , باربری ما با دارا بودن ماشین آلات متنوع برای حمل و نقل از جمله: کامیونت , نیسان , وانت و خاور  به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته و در اسرع وقت خدمات خود را به تمامی شهروندان تهرانی ارائه می کند.

باربری و اتوبار میرداماد یکی از قدیمی ترین و معتبرترین باربری های تهران می باشد که دارای سابقه چندین ساله و همینطور دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری می باشد ( در بخش مجوز فعالیت می توانید مجوز اتوبار میرداماد را مشاهده بفرمایید ) . باربری ما آماده ارائه خدمات باربری و بسته بندی به تمام نقاط تهران با قیمت منصفانه و کیفیت کاری عالی  می باشد .

رزرو حمل بار و حمل اثاثیه منزل در تهران

معمولا حمل اثاثیه منزل در تهران به دو صورت فوری و بر اساس زمان بندی است که باربری میرداماد رو هم میتونید به صورت فوری رزرو کنید و هم می تونید فرم مخصوص رو پر کنید و در زمان مشخص تیم حمل اثاثیه در محل حاضر و کار باربری رو شروع کنند .

رزرو فوری حمل اثاثیه منزل در تهران :

برای رزرو فوری باربری و حمل اثاثیه تهران کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاصل کنید و مبدا حمل بار را اعلام کنید سپس تیم کاری در محل حاضر شده و حمل اثاثیه شما شروع می شود البته قبل از شروع کار باربری بهتره شرایط بار رو کامل شرح بدید و تعداد طبقات مبدا و مقصد و داشتن آسانسو  . برای اینکار با شماره تلفن های زیر تماس حاصل کنید :

 رزرو فوری حمل اثاثیه منزل در تهران :  ۰۲۱۲۲۹۰۸۴۹ 

برای رزرو فوری حمل اثاثیه منزل در تهران کلیک کنید

رزرو باربری در زمان خاص در تهران :

برای رزرو زمان خاص کافیست فرم رزرو باربری را پر کنید و سپس با ما تماس حاصل کنید تا بر اساس زمانی که تعیین کرده اید در محل حاضر شویم و حمل بارتان را انجام دهیم . مزیتی که این حالت نسبت به رزرو فوری دارد داشتن حق انتخاب ساعت حمل بار بر اساس نوع منطقه و ساعت شلوغی هر کدام از مناطق تهران است .

معمولا در رزرو فوری بلافاصله تیم حمل بار به منطقه اعزام می شود اما با رزرو باربری در زمان مد نظر شما ابتدا تیم مشاوره با توجه به منطقه بهترین زمان باربری را به شما پیشناد می دهند و سپس در انتخاب نوع ماشین حمل بار نیز به شما کمک می کنند .

قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران

قیمت حمل اثاثیه باربری میرداماد تهران به عوامل و فاکتور های مختلفی بستگی دارد که فاکتور های یک حمل بار خوب از طرف باربری میرداماد در تهران در ادامه لیست کرده ایم :

  • فاصله مبدا باربری تا مقصد باربری
  • تعداد طبقات مبدا حمل بار
  • تعداد طبقات مقصد حمل بار

شعبه: گیشا بار در تهران

 باربری و حمل بار در تهران

 اگر قصد جابجایی بار و وسایل خود را دارید حتما با باربری ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید در واقع اگر دوست دارید از نکات باربری و نحوه بسته بندی اثاثیه منزل شکستنی یا ظریف و غیره اطلاع کامل پیدا کنید با ما تماس بگیرید . تمامی شماره های موجود در سایت در تمامی روزهای هفته در دسترس می باشد.

حمل اثاثیه منزل در تهران

برای اینکه شما بتوانید با اصول و دقت بالا وسایل خودتان را بسته بندی و حمل نمایید و دوست ندارید بارتان را به شرکت ما یا هر شرکت دیگری بسپارید هیچ اشکالی ندارد و این حق انتخاب با شماست. با وجود عملکرد درخشان, و رضایت مشتریان ایده ای به ذهنمان رسید تا خدمتی بزرگی به شهروندان در حوزه حمل و نقل , بسته بندی بکنیم .

پیشنهاد ویژه ای به شما داریم اینست که از راهنمایی های تخصصی همکاران جهت حمل بار و باربری در تهران اصولی بصورت رایگان استفاده کرده و دانش خود را در زمینه اثاث کشی بالا ببرید. شما عزیزان می توانید با شماره های باربری ما تماس بگیرید و نسبت به اندازه , حجم و مقصدتان ماشین مورد نظرتان را سفارش دهید و همکاران ما در اسرع وقت برای حمل و نقل بار در مکان مورد نظر شما آماده می شوند.

باربری سعادت آباد

خدمت رسانی و حمل اثاثیه منزل در تهران با امکانات و ابزارهای پیشرفته

باربری ما حمل اثاثیه منزل یا شرکت را از درب منزل, شرکت, سازمان و غیره با انجام خدمات بسته بندی اصولی و حرفه ای لوازم و وسایل آغاز کرده و آنها را به داخل ماشین مخصوص باربری با دقت زیاد حمل می کنند و سپس در محل مورد نظر بارتان را تخلیه کرده و درصورت لزوم انها را در چیدمان می کنند .

کارگران ما تمام خدمات باربری را با دقت زیاد انجام می دهند تا خیالتان از بابت نشکستن لوازمتان راحت باشد. محدوده های خدمت رسانی حمل بار و اثاثیه منزل در شرق تهران مربوط به مناطق پاسداران, نارمک, مرز داران, تهرانپارس, حکیمیه, تهران نو, مجیدیه و دیگر مناطق می باشد. هم چنین حمل بار و اثاثیه منزل در شمال تهران شامل مناطق همچون جردن, یوسف آباد, ونک, شریعتی, سعادت آباد و غیره می باشد.

  • ارسال نیروهای کاربلد و ماهر به تعداد مورد نیاز شما
  • هزینه جابجایی بصورت توسط کارشناسی باتجربه باربری برای شما محاسبه می شود
حمل بار در تهران
حمل بار در تهران

شعبه ونک حمل بار در تهران

بسته بندی ویژه بار و اثاثیه منزل

حمل بار و حمل اثاثیه منزل در تهران: باربری و اتوبار میرداماد تمام بار و اثاثیه منزل شما را به صورت حرفه ای و اصولی بسته بندی می کند و در کار خودش مهارت خاصی دارد . شما می توانید از بخش ( نمونه کارها ) نمونه بسته بندی ها رو مشاهده کنید.

باربری ما سعی کرده است برای حمل بار و بسته بندی از کارگران خوب , با اخلاق و مجرب استفاده بکند. در جذب نیروها سعی شده بر اساس توانایی و تخصص صورت پذیرد تا بهترین افراد را  برای کادر بسته بندی را جم و جور کنیم برای همین با افتخار می گوییم که هر نوع بسته بندی از سمت کارگران اسباب کشی انجام شود بصورت ۱۰۰ درصد و کاملا تضمینی انجام می شود تا مشتری اعتماد کند که ما بارشان را به راحتی و  با دقت بالا پکت بندی می کنیم و جابجا می کنیم .

شماره تماس برای سفارش : ۸۸۷۸۴۳۶۸ | ۲۲۹۰۰۸۴۹

هزینه باربری و حمل اثاثیه منزل در تهران با انواع ماشین های مجهز

 تمامی نرخ و هزینه حمل اثاثیه منزل در تهران به تمام نقاط تهران منصفانه و مشتری محور معین شده است و مثل برخی موسسات قیمت های تخیلی و پایین به مشتری نمی گوییم که جذب کنیم اما اخر کار مبلغ بیشتر از هزینه گفته شده از او بگیریم. هزینه حمل بار و اثاثیه منزل توسط کارشناس باربری بر اساس معیارهای مختلف برآورد دقیق می شود و همان مبلغ در صورتی که اضافه ساعت نداشته باشید, از شما دریافت می شود. در صورت تخلف حتما با شماره مدیریت ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱ تماس بگیرید. شما می توانید تعرفه قیمت ها رو از منو سایت بخش (تعرفه باربری و اتوبار) مشاهده بفرمایید و با تعرفه های باربری های دیگر مقایسه کنید .

 

حمل بار در تهران

تیم کاری باربری میرداماد

باربری هایی که در تهران مشغول فعالیت هستند معمولا تیم کاری مخصوص باربری ندارند و بیشتر از کارگر های روزمزد استفاده می کنند در صورتی که ما در باربری میرداماد یک تیم متخصص حمل اثاثیه ، تیم بسته بندی لوازم منزل داریم تا با بهترین کیفیت بارتان را جا به جا کنیم . اگر در تهران قصد جا به جایی و حمل بار دارید با ما تماس بگیرید .

 باربری زعفرانیه تهران

خدمات ویژه برای حمل بار در تهران  و حمل اثاثیه منزل در تهران

  • حمل و نقل آسان و مطمئن به تمام نقاط تهران و شهرستان
  • ارائه بهترین خدمات بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل و لوازم کوچک و بزرگ  .. .
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • حمل و نقل هر نوع بار سبک و سنگین ( بدون محدودیت حجم و اندازه )
  • ارائه بیمه نامه  حمل و نقل برون شهری
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل با تعرفه منصافه و کیفیت باربری عالی
  • استفاده از کارگران مجرب و با اخلاق
  • حمل هرگونه بار همچون جهیزیه , مبلمان , کمد , تخت خواب , فرش , گاوصندوق
  • ترد میل ,یخچال ساید باید ساید و حمل هر گونه بار سبک و سنگین با ماشین های مخصوص باربری

جابجایی بار

باربری  پاسداران

حمل بار به شهرستان و کلیه مناطق تهران:

اگر ساکن در یک از شهرهای ایران هستید نگران حمل بارتان نباشید باربری میرداماد با تجربه خوب توانسته این یستر را فراهم کند که حمل اثاثیه منزل به شهرستان های ایران را خدمت رسانی کند. اگر خود شرکت نتواند به پایانه های باربری که همکاران معتبر ما هستند می سپاریم و بارتان را سریعا با بیمه نامه معتبر به مقصد می رسانند. حمل بار به شهرستان با کامیون, وانت, نیسان مجهز سرویس دهی می شود و خیالتان از امکانات ماشین های راحت باشد. قبل از چند روزی که می خواهیم حمل بار به شهرستان انجام دهید حتما با همکاران تماس گرفته و زمان و تاریخ اثاث کشی را رزرو کنید تا بارتان دقیقا در موعد معین حمل شود.

  • جابجایی بار به کلیه شهرهای ایران
  • صدور بیمه نامه معتبر جهت جابجایی بار به شهرستان
  • حمل بار به شهرستان در کلیه روزهای هفته و ۲۴ ساعته انجام می شود

شماره های اسباب کشی سریع ( حمل بار در تهران )

شمال تهران :  ۸۸۷۸۴۳۶۸

مرکز تهران :  ۲۲۹۰۰۸۴۹  :::: ۲۲۹۰۳۳۰۲

غرب تهران : ۴۴۳۶۲۹۳۴

جنوب تهران : ۴۴۳۶۲۹۳۳

مدیریت ( کرمی) : ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱

نکته : بارربری میرداماد یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین بااربری های تهران می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *