محاسبه هزینه کرایه باربری

محاسبه هزینه کرایه باربری و حمل بار (هزینه خاور و کامیون و تریلی)

هزینه کرایه باربری و حمل بار به تهران و شهرستان: یکی از دغدغه های مشتریان قیمت حمل بار می باشد که بیشتر توجه ای که دارنند به این مسئله می باشد. برای برخی از مشتریان ارزان بودن قیمت حمل بار مهم تر از کیفیت است برای برخی برعکس کیفیت مهم تز از قیمت است. اما باید بین قیمت و کیفیت تناسب و تعادلی وجود داشته باشد تا برای مشتری منطقی بنظر بیاد. ارزان یا گران بودن هزینه کرایه باربری و حمل بار ملاک بهتر یا بدتر بودن کیفیت خدمات اسباب کشی یا حمل بار نیست . در این پست قصد داریم برای شما دو روش برای استعلام راحت هزینه کرایه حمل بار با کامیون و تریلی و خاور را معرفی کنیم.

سامانه استعلام قیمت تن بر کیلومتر (استعلام آنلاین کرایه)

کرایه تن کیلومتر چیست؟ تعرفه تن کیلومتر یعنی کرایه ماشین به ازای هر یک کیلومتر برای حمل یک تن بار. برای محاسبه نرخ کرایه تن کلیومتر از مبدا تهران به شهرستان یا خود تهران به وب سایت زیر مراجعه کنید و با مشخص کردن شهر مبدا و مقصد, نوع بارگیر (کامیون, تریلر و .. ), نوع بار قیمت کانون سراسری رانندگان و کامیونداران کشور را مشاهده کنید. این استعلام کامل رایگان می باشد.

در شکل زیر نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری را مشاهده می کنید و با کلیک کردن روی لینک سایت میتوانید از امکانات سایت بهره مند شوید. در این سامانه برای استعلام قیمت باید ۴ فیلد را پرکنید مثل مبدا، مقصد، نوع بارگیری و نوع بار و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید تا کرایه بار با شرایط شما محاسبه شود.

نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار

سامانه استعلام قیمت تن بر کیلومتر

نتبجه جستجو و مشاهده کرایه کرایه ی بار بارهای عمومی  با ناوگان   کامیونت – اطاق دار – ۶ چرخ(خاور) ازتهران – تهران به آذربایجان شرقی – تبریز با مسافت ( ۶۳۳.۰۳۹ ) کیلومتر برابر است با ۲۸,۹۵۳,۱۴۰ریال

کرایه باربری و حمل بار

سامانه استعلام تن کیلومتر ( ساتک )

تماس جهت محاسبه نرخ کرایه حمل بار درون شهری

راه دیگری که میتوانید هزینه و کرایه حمل بار باربری را اتسعلام کنید تماس  با شرکت اتوبار میرداماد می باشد که همکاران ما بصورت تلفنی هر لحظه آماده پاسخگو شما هستند. شما میتواند از کارشناس ما هزینه باربری و قیمت حمل بار درون شهری و برون شهری را بصورت تلفنی بپرسید.

این روش مزیتی که دارد می توانید براساس شرایط حمل باری که دارید قیمت دقیق تر را از همکاران ما پرسیده و از قیمت نهایی کرایه باربری و حمل بار مطمئن شوید.

کرایه باربری

کارشناس باربری میرداماد نرخ کرایه باربری براساس شهر مبدا و مقصد، حجم بار، نوع ماشین بارگیری و جابجایی تعیین می شود. یک نکته ای که در انتخاب یک باربری خوب برای جابجایی مهم است بدانید کیفیت بالا خدمات، معتبر بودن  و داشتن مجوز فعالیت آن باربری می باشد. برای همین موضوع یک مقاله در همین سایت تحت عنوان (انتخاب یک باربری خوب ) تهیه کردیم که میتوانید آن را مطالعه کنید.

در صورتی که اسباب کشی دارید برای برآورد کرایه ماشین،دستمزد کارگر و بسته بندی و جزییات مربوط به اثاثیه منزل خود را با کارشناسان درمیان بگذارید. تلفن شبانه روزی باربری جهت نرخ کرایه حمل داخلی استعلام مرکز کشور: ۲۲۹۰۰۸۴۹ کد ۰۲۱

نرخ کرایه حمل بار و اثاثیه منزل

حمل بار از تهران به شهرستان، حمل بار درون شهری وبسته بندی وسایل منزل جزو خدمات اصلی شرکت باربری میرداماد می باشد. تعرفه حمل و نقل و بسته بندی در رساتای نرخ اتحادیه باربری می باشد و بسیار از دیر باربری ها منصفانه تر و ارزان تر است. باور ندارید تعرفه باربری و اتوبار ما را با دیگر شرکت مقایسه کنید آن وقت خواهید دید که کرایه ها و دسمتزد های ما چقد منصفانه است.

برای مشاهده نرخ کرایه حمل بار و اثاثیه منزل می توانید مطلب حمل اثاثیه شهرستان را مشاهده نمایید که لیست کرایه خاور مسقف مخصوص اسباب کشی از مبدا تهران به شهرستان ها در آن مطلب به طور کامل آورده شده است. نرخ کرایه حمل بار تریلی, کامیون, خاور را از  کارشناس ما دقیق براساس نیاز باربریتان دریافت کنید.

محاسبه آنلاین هزینه باربری ۲۲۸۸۱۸۲۱

7 دیدگاه برای “محاسبه هزینه کرایه باربری و حمل بار (هزینه خاور و کامیون و تریلی)

  1. سید موسی دلیل گفته:

    جهت حمل تعدادی درب و مواد ساختمانی از سیدخندان تهران به صفادشت کرج( امروز) قیمت بدهید

    شماره تماس : ۰۹۳۶۰۹۱۳۱۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *