معرفی محله گیشا تهران

معرفی گیشا تهران

در این مقاله قصد داریم تا محله گیشا را به شما معرفی کنیم محله گیشا یکی از محله هاییست که باربری میرداماد در آن محله شعبه باربری داشته و بهترین کیفیت را در این محله ارائه می کنیم برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره های باربری گیشا تماس حاصل کنید . باربری میرداماد یکی از باربری های با تجربه و مدرن تهران است که تمامی مناطق تهران را پوشش می دهد.

تاریخچه محله ی گیشا

در اوایل سال ۱۳۴۰خیابان گیشا میدان تیر ارتش بود که دو نفر به نام های کیخسرو و شاپوریان که نام محله ی گیشا از ترکیب نام این دو شخص گرفته شده است ، کیخسرو و شاپوریان این زمین را از ارتش برای کار کنان راه آهن خریداری کردند ، نام محله ی گیشا در بعد از انقلاب به کوی نصر تغییر کرد، ولی این محله بین مردم همان نام گیشا رایج است ، گیشا یکی از اولین محلاتی بود که مجهز به سیستم فاضلاب شهری ،. وتصفیه خانه آب محلی و خطوط گاز شهری بود.

معرفی محله گیشا
معرفی محله گیشا

گیشای تهران کجاست؟

گیشا یکی از محله‌های مدرن شمال غربی تهران است که در منطقه دو شهرداری تهران واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی دارد   این محله به دلیل داشتن مراکز خرید متعدد یکی از پر جنب جوش و بهترین محله ی شهر تهران به شمار می رود . خیابان اصلی محله گیشا تقریبا ۱.۵ کیلومتر است که دو بزرگراه حکیم و جلال آل محمد را به صورت مستقیم به یکدیگر متصل می کند .

محله گیشا از سمت غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد، از شرق به بزرگراه چمران و از شمال به بزرگراه حکیم منتهی می‌شود. ناگفته نماند که گیشا با محله‌هایی نظیر محله شریعتی، محله ایوانک، محله شهرک غرب، محله پاتریس، محله ستارخان و محله تهران ویلا مجاورت دارد.

دسترسی به محله گیشا

بالاتر خواندیم که وضعیت دسترسی محله گیشا از هر چهار طرف به بزرگراه‌های اصلی پایتخت منتهی می‌شود و این نشان‌دهنده آنست که گیشا هیچ مشکلی از جهت دسترسی خودرویی ندارد. اما جدای از آنچه گفتیم، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در این محله هم از کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه به این دسترسی‌ها اشاره می‌کنیم:

این مطلب را هم ببینید
معرفی خیابان پیروزی تهران

دسترسی به مترو در گیشا

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله گیشا، ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس است که در تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد قرار گرفته است. تربیت مدرس از ایستگاه‌های تقاطعی خط ۶ و ۷ متروی تهران محسوب می‌شود و از سال ۱۳۹۷ تاکنون خدمت‌رسانی می‌کند.

باربری در محله گیشا تهران

محله گیشا تهران یکی از مناطق مهم باربری میرداماد است و باربری گیشا با داشتن تیم مجرب ، آماده ارائه خدمات باربری و حمل بار به جای جای تهران و کرج می باشد . اگر قصد حمل بار از محله گیشا تهران را دارید کافیست با شماره های ما تماس حاصل کنید تا در سریع ترین زمان در محل حاضر شویم .

خدمات باربری و حمل بار در محله گیشا تهران با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می شود . خدمات بسته بندی اثاثیه ، مشاوره رایگان و حمل بار وسایل نقلیه مسقف از ویژگی های باربری گیشاست .

شماره تماس باربری گیشا تهران : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

برای ارتباط با باربری میرداماد و باربری گیشا کافیست روی شماره تماس کلیک کنید .

مراکز درمانی و داروخانه‌ ها محله گیشا

مراکز درمانی و داروخانه یکی از فاکتور های محله خوب است که محله گیشا نیز از این قاعده مستثنی نیست در ادامه به مراکز درمانی و داروخانه های محله گیشا ب همراه آدرس اشاره ای داشته ایم :

  • داروخانه شبانه‌روزی جلال آل احمد: تهران، کوی نصر، خ. جلال آل احمد
  • داروخانه علایی فر: تهران، کوی نصر، خ. نصر، خ. یکم
  • داروخانه دکتر تینا حیدرعلیزاده: تهران، کوی نصر، بزرگراه حکیم، خیابان گیشا، خیابان سوم
  • داروخانه تیفانی: تهران، کوی نصر، خ چهارم، خ فاضل جنوبی، خ ناظریان قمی، پ ۱۶۱
  • درمانگاه شبانه‌روزی شفا گستر: تهران، کوی نصر، ب. حکیم
  • یاقوت سیاه: گیشا، نبش کوچه ۳۶، پلاک ۲۳۹
  • مرکز تخصصی طب کار پویه: تهران، کوی نصر، بزرگراه حکیم، خ گیشا، خ پیروزی، پ ۷۵
  • مجتمع پزشکان خاتم: تهران، کوی نصر، بزرگراه حکیم، خ گیشا، خ بیست و یکم طهماسبی، پ ۲۲
  • کلینیک پوست و زیبایی لیا: تهران،کوی نصر،خ. چهارم،خ. فاضل
  • بیمارستان میلاد: تهران، کوی نصر، خ سرباز گمنام، بیمارستان میلاد
این مطلب را هم ببینید
معرفی خیابان پیروزی تهران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *