هزینه بسته بندی اسباب کشی

هزینه بسته بندی اسباب کشی را نمی توان قبل از انجام بسته بندی اسباب و اثاث شما به طور دقیق تعیین کرد. چون این کار نیازمند دانستن یک سری اطلاعات مانند میزان استفاده از ابزار بسته بندی، میزان زمان لازم برای بسته بندی، میزان حساسیت اسباب و اثاثیه و … است که قبل از بسته بندی امکان دانستن آن ها وجود ندارد. اما باربری میرداماد جهت جلب رضایت مشتری همیشه تلاشش بر این است که کمترین میزان هزینه را از مشتری ها دریافت کند.

به همین دلیل جای هیچگونه نگرانی بابت بسته بندی و هزینه بسته بندی اسباب و اثاثتان نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست سرویس می توانید از طریق شماره تلفن زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس اتوبار و باربری میرداماد : ۲۲۹۰۰۸۴۹-۰۲۱

برای تماس روی شماره تلفن ذکر شده کلیک نمایید.

چرا باربری میرداماد؟

باربری میرداماد یکی از بهترین باربری های تهران است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری می باشد. این شرکت سالهاست در زمینه حمل و نقل بار و اسباب کشی در فعالیت است و تجربه زیادی را در این زمینه کسب نموده است. قیمت های اعلام شده از سوی این باربری از طرف اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری و برون شهری استان تهران و حومه می باشد به همین علت خیالتان از بابت قیمت اعلامی از سوی اتوبار میرداماد راحت باشد. تمام تلاش اتوبار میرداماد بر این است که با کیفیت ترین خدمات را با نازلترین قیمت ممکن عرضه کند.

 باربری میرداماد

باربری میرداماد چه خدماتی را ارائه می دهد؟

ارائه مشاوره رایگان در امور باربری

شما می توانید برای پرسیدن هر سوالی که در مورد امور باربری و اسباب کشی دارید با مشاوران ما در باربری میرداماد تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

اسباب کشی و ارسال بار به تمامی نقاط تهران و ایران

باربری میرداماد می تواند بارها و اسباب کشی شما را به تمام نقاط تهران و تمام نقاط ایران انجام دهد و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

ارائه خدمات باربری و اسباب کشی به صورت همه روزه و ۲۴ ساعته

باربری میرداماد به صورت همه روزه و ۲۴ ساعته فعال است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در طول هفت روز هفته حتی روز های تعطیل درخواست خدمات باربری و اسباب کشی از جای جای شهر تهران را کنید.

این مطلب را هم ببینید
نحوه بسته بندی تلویزیون برای اسباب کشی به صورت کاملا اصولی !!

بسته بندی حرفه ای تمامی وسایل مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان و …

پرسنل باربری میرداماد تمامی وسایل بزرگ و کوچک شما را مانند مبلمان و یخچال های ساید بای ساید، بوفه ها و ویترین های تزئینی و … را با نایلون های حباب دار و کارتن های چند لایه به صورت حرفه ای و با روش های اروپایی بسته بندی می کنند تا در برابر هرگونه جابجایی و ضربه از آسیب محفوظ بمانند.

باربری دهکده المپیک

دارای کامیون های ویژه اسباب کشی

باربری و اتوبار میرداماد دارای کامیون های ویژه اسباب کشی است. این کامیون ها مسقف و دارای کف موکت شده و مجهز به تعداد زیادی پتو و طناب جهت محکم بستن وسایل می باشند. همچنین زیربندی این ماشین ها به گونه ای است که حداکثر ضربه را در دست انداز ها به خود جذب می کنند و کاملا ضدآب و گرد و غبار می باشند.

ارائه خدمات بیمه

جهت اطمینان خاطر کارفرمایان، اتوبار میرداماد با یکی از شرکت های معتبر بیمه کشور قرارداد بسته است که بر طبق این قرارداد در صورت آسیب دیدن وسیله ای شرکت بیمه کل خسارات به وجود آمده را جبران خواهد کرد.

هزینه بسته بندی اسباب کشی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

عده ای بر این باورند که بسته بندی اسباب و اثاث کار بیهوده و هزینه بری است و نیازی به این کار نیست یا می گویند خودمان بسته بندی می کنیم. اما عدم بسته بندی وسایل یا عدم بسته بندی مناسب و اصولی وسایل می تواند هزینه های اضافی برای ما ایجاد کند.

با پرداختن هزینه بسته بندی اسباب کشی بسیاری از هزینه هایی که از آسیب به لوازم منزل وارد خواهد شد جلوگیری شده و اثاثیه تان سالم خواهد ماند .بسته بندی نکردن وسایل که کار کاملا اشتباهی است چون تجربه به ما ثابت کرده هرچقدر هم احتیاط کنیم باز هم امکان آسیب رسیدن به وسایل و خط و خش افتادن بر روی آن ها هست و بسته بندی غیر اصولی هم خود می تواند موجب آسیب دیدگی وسایل شود. برای مثال بسته بندی غیر اصولی تلویزیون های خانگی موجب وارد شدن فشار بر صفحه شان خواهد شد و ممکن است حتی باعث شکستگی آن هم بشود.

این مطلب را هم ببینید
نحوه بسته بندی اصولی اسباب و لوازم خانگی

پس با توجه به موارد ذکر شده به این نتیجه می رسیم که مرحله بسته بندی وسایل مهمترین مرحله انجام اسباب کشی و باربری است.

اما قبلا گفتیم که بدلیل نداشتن یک سری اطلاعات قبل از بسته بندی وسایل نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت حالا می خواهیم بررسی کنیم که هزینه بسته بندی اسباب کشی به چه عواملی بستگی دارد؟ و چگونه می توان هزینه ها را کاهش داد؟

میزان زمان لازم جهت بسته بندی

هرچقدر زمان لازم جهت بسته بندی وسایل شما افزایش یابد به دلیل گرفته شدن وقت پرسنل هزینه بسته بندی اسباب کشی نیز بالاتر خواهد رفت.

میزان ابزار استفاده شده در بسته بندی وسایل شما

هرچقدر وسایل شما بیشتر باشد طبیعتا میزان استفاده شدن ابزار بسته بندی مانند نایلون های حباب دار، نایلون سلفون و چسب ضخیم و … نیز بالاتر خواهد رفت در نتیجه موجب افزایش هزینه بسته بندی اسباب کشی خواهد شد.

شماره تلفن باربری میرداماد

چه مقدار از وسایل شما حساس به ضربه هستند و در برابر ضربه آسیب پذیرند؟

اینکه چه مقدار از وسایل شما حساس به ضربه هستند نیز مهم است چرا که وسایل آسیب پذیر و حساس به ضربه نیاز به زمان، دقت و ابزار بسته بندی بیشتری نسبت به بقیه دارند و در نتیجه موجب افزایش هزینه خواهند شد.

اما شما می توانید برای صرفه جویی در زمان و ابزار بسته بندی که کاهش هزینه بسته بندی اسباب کشی را در پی خواهد داشت اقداماتی را قبل از رسیدن پرسنل باربری، خودتان انجام دهید. برای سرعت بخشیدن به انجام کارها تمامی وسایلتان را تفکیک کنید و بدانید کدام ها به ضربه حساس اند و کدام ها نیستند و کدام ها برای حمل و نقل دقت بیشتری لازم دارند و اینکه تعدادی از وسایل مانند رخت خواب، ظروف نشکستنی آشپزخانه، قابلمه ها و … را خودتان جمع آوری و بسته بندی کنید. وسایل های ریز را در کارتن هایی مانند کارتن های میوه قرار دهید تا پخش نشوند و …

همه این کارها با اینکه ناچیز به نظر می رسند اما در نهایت در کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی خواهند داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *