کارگر خالی اسباب کشی و باربری، قیمت کارگر خالی تخلیه بار در تهران

کارگر خالی اسباب کشی و باربری : امر باربری و اثاث کشی یه امر خیلی مهم و تخصصی می باشد که باید توسط افراد باتجربه و کاربلد و آموزش دیده انجام شود خیلی از خسارت هایی که در حین اثاث کشی برای افرادی که خودشان اسباب کشی می کند رخ می دهد بیشتر بابت نداشتن تخصص لازم و بلد نبودن مهارت های اسباب کشی می باشد .

اگر وسایل و اسباب اثاثیه خودرا به افراد خبره و متخصص بسپارید هم وسایلتان به خوبی جابجا می شود و هم اینکه از خسارت های بزرگ به وسایلتان جلوگیری می کنید و در اخر هم بارتان صحیح وسالم در مقصد دریافت خواهید کرد.

کارگر خالی باربری تهران

نیروهایی که در باربری میرداماد تهران استفاده می شود شامل کارگران حمل بار، بسته بندی کننده وسایل و رانندگان ماشین می باشد که سابقه چندین ساله در زمینه کاری خودشان هستند و باربری ما در جهت افزایش رضایت مشتریان و توسعه کسب وکار خود از نیروهای مجرب برای رسیدن به این اهداف استفاده می کند . در ادامه با ویژگی های نیروهایمان توضیحی می دهیم.

 

گارگر باربری و اسباب کشی در تهران

در این بخش با ویژگی های کارگر باربری و اسباب کشی در تهران آشنا خواهید شد و در قسمت دیگری در مرود هزینه ساعتی هر گارگر توضیح داده خواهد شد با ما همراه باشید.

این نکته رو عرض کنیم که رفتار و عملکرد گارگران فعال در باربری میرداماد کاملا زیر نظر شرکت می باشد و کاملا روی آنها نظارت دارد و هرگونه خطا و بی احترامی به مشتریان به جد پیگیری می شود. از مشتریان عزیز خواهشمندیم هرگونه خطا یا اشتباه که از نیروهای ما مشاهده کردند به مدیر باربری اطلاع دهند. (شماره ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱)

کارگر اسباب کشی

مختفریم چندین سال با بهترین نیروهای کار کرده وبه مردم تهران شبانه روزی سرویس دهی میکنیم. کارگران ما دارای:

  1. داشتن مهارت و تخصص بالا برای حمل بار و وسایل بزرگ و کوچک
  2. نیروهای ما دارای سابقه چندساله در زمینه های اثاث کشی هستند.
  3. نیروهای جوان باتجربه و خوش برخورد
  4. کارگران استفاده شده اخلاق و مسئولیت پذیر هستند.
  5. جابجایی وسایل سنگین همچون گاوصندوق – یخچال ساید بای ساید – میز صندلی – تخت خواب – پیانو
  6. داشتن دقت و ظرافت در حمل، اسباب کشی و بسته بندی وسایل
  7. استفاده از کارگران قوی و دارای قدرت بدنی بالا جهت حمل و جابجایی وسایل سنگین

تعرفه و قیمت کارگر خالی تخلیه بار در تهران

تعرفه و قیمت کارگر خالی اسباب کشی

کارگر خالی اسباب کشی؛ تخلیه و بارگیری برای هر نفر (۲ ساعت) ۸۰ هزار تومن برای وانت بار و کامیون بار فرقی نمی کند .

نرخ کامیون و کامیونت با سه ساعت زمان سرویس دهی، داخل شهر ۳۵۰.۰۰۰ تومان ( هر یک ساعت ۱۲۰.۰۰۰ تومان)

خاور باربری با سه ساعت زمان سرویس دهی داخل شهر ۱۲۰.۰۰۰ تومان

نیسان و وانت بار سه ساعت زمان سرویس دهی، داخل شهر ۹۰.۰۰۰ تومان

نحوه محاسبه ساعت اضافه؛ به ازای هر ساعت اضافه ۱/۳ قیمت های بالا لحاظ می شود.

این قیمت ها بصورت کلی گفته شده و ممکن براساس حجم بار – نوع بار – مسافت جابجایی بار و غیره قیمت های پایین و بالا داشته باشد پس لطفا جهت اطلاع دقیق از تعرفه های باربری نسبت به بارتان با شماره روبه رو یا هر شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . ۲۲۹۰۰۸۴۹ | ۲۲۸۸۱۸۲۱ کد تهران ۰۲۱

گارگر باربری و اسباب کشی در کرج و تهران

موسسه باربری میرداماد با داشتن پرسنل کامل اسباب کشی، حمل بار و بسته بندی آماده اعزام کارگر اسباب کشی به کرج و تهران در سریع ترین زمان می باشد. توجه کنید که چون شرکت ما در تهران می باشد فرستادن کارگر به کرج کمی هزینه بالاتری نسبت به قیمت های اعلام شده دارد. لطفا جهت اطلاع دقیق قیمت کارگر به شماره تلفن کارگر خالی اسباب کشی کرج و تهران ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱ تماس بگیرید.

کارگر و راننده باربری جهت اسباب کشی به کرج و تمام نقاط تهران هر لحظه که بخواهید ارسال میش ود تا شماره را در اسباب کشی ارحت و بدون دردسر یاری کند. با نیروهای ما تجربه اساب کشی متفاوتی خواهید داشت. نیروهای متخصص و خوش برخورد

کارگر حمل بار و اثاث کشی

شماره تلفن جهت رزور کارگر خالی اسباب کشی

شرکت اتوبار میرداماد با افتخار چندین سال خدمت گذار مشتریان عزیز می باشد و هر روز با افزایش مشتریان خود و ارائه خدماتی باکیفیت در حال توسعه و گسترش محدوده پوششی در تمام نقاط تهران با سرویس دهی شبانه روزی . برخی شعبات ما در زیر امده است .

شماره تماس جهت درخواست کارگر خالی اسباب کشی جهت جابجایی اثاثیه منزل – تخلیه – بسته بندی وسایل : ۲۲۹۰۰۸۴۹

کارگر خالی باربری و حمل بار و اثاثیه منزل

کارگران در حال مشغول در موسسه باربری و اتوبار میرداماد برای حمل بار و اثاثیه منزل آماده خدمت رسانی هستند. در صورتی که شما ماشین باربری دارید و تمایل دارید صفر تا صد کار اثاث کشی را خودتان انجام دهید و کارگر خالی حمل بار نیاز دارید. می توانید با ما تماس گرفته و به تعداد مورد نیاز کارگر خالی اسباب کشی برایتان بفرستیم. خوبی این کارگران این است که کاملا متخصص و آموزش دیده هستند و می توانند در این زمنیه کامل کمکتان کنند.

علاوه بر تخصص یا مجرب بودن کارگر مشتری به مودب و مسئولیت پذیر بودن کارگر خیلی اهمیت می دهند ما سعی کردیم بر اساس معیارهایی کارگر را در مجموعه خود استخدام کنیم تا اعتیار موسسه خود را بالا ببریم و به این شعار باور داریم که نیرو انسانی هر شرکتی بقای مجموعه را حفظ می کند و باعث رشد و توسعه آن کسب و کار می شود. از بابت کارگران و رانندگان ما اطمینان داشته باشیم.

کارگر خالی باربری و اسباب کشی در تهران و کرج را چند روز قبل از اسباب کشی رزرو کنید.