مجوز فعالیت باربری و اتوبار میرداماد

امروزه کسب مجوز و رعایت نکات اصولی از جمله مهم ترین ملزومات شغلی به شمار می آید. در هر صنفی و با هر شغلی اولین قدم داشتن مجوز لازم برای انجام آن کار است. با افزایش جرم ها و انجام کارهای غیر قانونی مردم در هر زمینه ای و برای انجام هر کاری نیازمند اخذ مجوز از مسئولین مربوط به صنف و اتحادیه شغلی خود هستند.

شماره تماس باربری و اتوبار میرداماد : ۲۲۹۰۰۸۴۹ | ۸۸۷۸۴۳۶۸

مجوز باربری میرداماد (رسمی) از اتحادیه 

 همیشه تعدادی از افراد جامعه سودجو و متقلب هستند و به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند و چون زیر نظر اتحادیه صنف خودشان نیستند اقدام به انجام کارهای خلاف عرف و قانون می کنند. به طور مثال اجناس تقلبی را به بازار فروش عرضه می‌کنند و یا گران فروشی می کنند البته با تلاش نیروهای زحمت کش پلیس و افزایش سطح آگاهی مردم انجام فعالیت های غیر قانونی در جامعه کمتر شده و مردم بسیار هوشیارتر شده اند و در مواقعی که فردی از طرف سازمان و یا صنف به آنها مراجعه می‌کند از او می خواهند که مجوز لازم برای انجام فعالیتش را نشان دهد. این موضوع در مورد صنف حمل و نقل نیز مصداق دارد

باربری و اتوبار میرداماد دارای مجوز و پروانه کسب از اتحادیه حمل نقل کالاهای شهری تهران  می باشد 💯

مجوز باربری میرداماد
مجوز و پروانه کسب باربری و اتوبار میرداماد

نمونه کارها  و نحوه ارائه خدمات حمل بار 

در انتخاب یک باربری خوب چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

در شهر تهران بیش از ۳۰۰ ۴۰۰ شرکت قعال اسباب کشی و باربری وجود دارد که تفکیک و انتخاب مناسب ترین آن برای مشتریان واقعا دشوار است. اما ا آنجایی که اسباب کشی و بسته بندی وسایل امری مهم و ظریفی است نمی توان به هر کسی اعتماد کرد و وسایل خانه ای که سالها تلاش کرده ایم برای خرید آن را یک شبه با بی تجربگی و سهل انگاری آن را به باد دهیم. پس معیارهای زیر را با دقت در انتخاب هایتان لحاظ کنید: 

  • دارا بودن مجوز رسمی باربری از اتحادیه (ضروری)  
  • صدور بیمه نامه برون شهری و درون شهری (برای جبران خسارت)
  • داشتن سابقه قعالیت و تجربه کافی در این زمنیه 
  • داشتن نمونه کارها متنوع برای اطمینان خاطر از کیفیت خدمات شرکت 
  • داشتن وسایل نقلیه مختلف  و کارگران مجرب با تعهد و مسئولیت پذیری 
  • قبول و دادن ضمانت اولیه قبل از شروع کار اثاث کشی برای حفظ ایمنی وسایل

موسسه باربری میرداماد از آنجایی که جزو قدیمی ترین موسسات حمل و نقلی در کشور است توانسته اکثر معیار های گفته شده در فراهم کند و به مشتری این اطمینان را بدهد که با خیال راحت تری ما را انتخاب کند. یکی از مهم ترین آن داشتن مجوز فعالیت و متعهد بودن به تمام قوانین اتوبار و باربری می باشد.