باربری اسباب کشی منزل و شرکت در تهران و کرج

باربری اسباب کشی منزل در تهران :‌ ایده آل ترین سرویس ها و خدمات اثاث کشی منزل و شرکت را از موسسه حمل و نقل میرداماد بار بخواهید, موسسه ما معتبرترین باربری در تهران و کرج می باشد. چندین سال سابقه کار موسسه گویای ارائه خدمات مشتری پسند و رضایت بخش می باشد که توانسته ایم این همه سال پایدار و مستمر در امر اثاث کشی منزل و بسته بندی وسایل به مشتریان سرویس دهی می کنیم.

نرخ اثاث کشی و کرایه حمل بار بسیار مناسب بوده و برای این منظور خدمات باکیفیتی را خدمت مشتریان عزیز ارائه می کنیم. برای اطلاع از هزینه اسباب کشی بهتر از به صفحه تعرفه ها یا شماره های موجود تماس بگیرید.

بهترین تجربه باربری اسباب کشی در تهران را با ما تجربه کنید

 تجهیزات استفاده شده در بسته بندی وسایل کاملا باکیفیت و از جنس های مرغوب می باشد که استحکام بسته بندی را تضمین می کند. این امر باعث میشود در حین جابجایی اثاث کشی در تهران بارتان از خطرات محفوظ باشد. پس دلیل رضایت مشتریان میرداماد بار این ویژگی متمایز ماست. پرسنل مجرب و کاربلد جزو اصلی ترین سرمایه های ماست و همین افراد هستند که موتور حرکتی ما به سوی اهدف توسعه موسسه میرداماد بار که ارائه بهترین و نوین ترین خدمات اسباب کشی منزل و شرکت در تهران بصورت همه روزه می باشد.

حمل بار و اثاث کشی

سرویس دهی با انواع ماشین های اسباب کشی کار حمل و نقل را تسریع بخشیده و منجر به اثاث کشی منزل با هر بودجه و دستمزدی که افراد دارد میشود. کامیون بار, خاور – وانت بار و نیسان بار جزو ماشین های حمل بار تخصصی ماست.

چیدمان اصولی و اسباب کشی منزل در تهران

اگر بسته بندی به درستی صورت بگیرد در زمان چیدمان اثاثیه منزل کار چیدمان وسایل تسهیل می یابد. کارگران باتجربه مسلط به امر چیدمان هستند و به سلیقه شما عزیزان و براساس اصول چیدمان اینکار را به نحو احسن انجام میدهند. دقت بالا تنومندی و سرعت عمل جزو ویژگی های بارز کارگران ماست. پس به نیروهای زبده ما اعتماد کنید در ضمن نگه داری درست و حفظ امنیت وسایل شما جزو سیاست های کاری باربری میرداماد که در راستای رضایت بخشی مشتریان تعیین شده است که منجر به افزایش اعتماد مشتریان میشود.

  • از بسته بندی و حمل درون ماشین تا انتقال و چیدمان وسایلتان را به باربری معتبر تهران بسپارید.
  • محتویات کارتن را به درستی بچینید و از کارتن های خیلی محکم استفاده کنید
  • لوازم که مشابه هستند با همدیگر بسته بندی کنید
  • لباس های را در رگال های مخصوص لباس یا کارتن های مخصوص بگذارید
  • برای راحتی در چیدمان, روی کارتن ها با ماژیک بنویسید یا برچسب بزنید
  • مبل ها را با فوم ضربه گیر بسته بندی نموده و پایه های آن را جدا کنید

 

باربری اسباب کشی

لوازم و تجیهزات بسته بندی :

باربری میرداماد برای اسباب کشی منزل در تهران از بهترین تجهیزات و لوازم استفاده می نماید. بسته بندی درست و اصولی نیازمند مهارت و تجریه می باشد که ما سعی کرده ایم از کارگران و نیروهای باتجربه بکارببریم. اگر شما کار بسته بندی لوازمتان را به روشی اصولی و درست انجام دهید خسارتی به بارتان وارد نخواهد شد  و با فکر آسوده اثاثیه خود را جابجا خواهید کرد.

لوازم اصلی بسته بندی به شرح زیر است

  • کارتن‌های چند لایه و محکم
  • بابل رپ یا ضربه گیر حبابدار
  • استرچ رپ یا سلفون
  • رگال لباس و کارتن رگال دار
  • کاور و بقچه زیپ دار
  • چسب پهت و طناب و نخ و مازیک و …

بسته بندی کردن لوازم

قیمت حمل بار و دستمزد کارگر اسباب کشی منزل

ما هیچ گونه وعده یا ادعایی مبنی بر ارائه قیمت های ارزان و پایین تر از دیگر باربری ها را به مشتریان خود نمی دهیم تا مشتری خام حرفای دروغ نشود. برخی از باربری هستند قیمت اسباب کشی در تهران را بسیار پایین به مشتری اعلام می کنند اما پس از اتمام و انجام کار درخواست قیمت بالا از مشتری طلب می کنند. همین امر باعث نارضایتی خیلی از مشتریان شده, قیمت کارگر اسباب کشی منزل میرداماد بار توسط کارشناس ما با محاسبه برخی معیارها که در بخش تعرفه های باربری قابل دسترس می باشد تعیین می شود. صفحه تعرفه های را اسباب کشی منزل را مطالعه کنید

اسباب کشی منزل در تهران

 

نکات ضروری جهت اسباب کشی و حمل بار

در این قسمت نکاتی را برای شما بیان می کنیم که اگر رعایت کنید میتوانید یک باربری اسباب کشی فوق العاده و لذت بخش در تهران داشته باشید و در اخر بارتان منزلتان را صحیح و سالم تحویل بگیرید. بسته بندی اسباب کشی منزل جزو مهم تریم مراحل اثاث کشی منزل می باشد ساده از کنار آن رد نشوید. باربری میرداماد تهران برای شما یک اثاث کشی راحت و بی دردسر را رقم خواهد زد کافیست یکبار از خدمات ما استفاده نمایید و پس از اتمام کار و رضایتمند بودن کار هزینه را  پرداخت نمائید.

اثاث کشی منزل در تهران

نکات اسباب کشی مطمئن : 

  • اثاثیه منزل یا شرکتتان را به باربری معتبر و مجوز دار بسپارید ( مجوز فعالیت اتوبار میرداماد )
  • وسایل خود را با نایلون های ضربه گیر و کارتن های چند لایه بسته بندی کنید
  • سعی کنید وسایل خود را به افراد خبره و آموزش دیده بسپارید
  • ابتدا از وسایل بزرگ و باارزش و شکستنی خود بسته بندی را آغاز کنید
  • وسایل بسته بندی را یک ماه یا دوماه زودتر آغاز کنید تا بعد دچار مشکل نشوید

اسباب کشی و اثاث کشی منزل یا شرکت خود را همه روزه با ما انجام دهید.

از چه ماشین هایی برای حمل بار استفاده می کنید؟

میزان کیفیت کار اسباب کشی منزل بستگی به عملکرد کارگران دارد که چگونه و با کیفیتی وسایل را بسته بندی کرده و آن را به داخل ماشین حمل می کنند اما مهم تر از آن ماشین باربری می باشد که نقش جابجایی بار را دارد. اگر ماشینی که برای اسباب کشی استفاده می کنید استاندارد های لازم را نداشته و مجهز به تجهیزات باربری نباشد عملا احتمال وارد شدن صدمات جدی به وسایل  افزایش می یابد.

باربری میرداماد با تکیه بر تجربه چندین ساله توانسته از انواع ماشین های استاندارد و سرویش شده مثل کامیون باربری , خاور و … در بهبود و بالا بردن کیفیت کار اثاث کشی استفاده می کند. شما می تواند از قسمت انتخاب مناسب ترین ماشین بازدید کرده, ماشین های موجود در موسسه ما را مشاهده کرده و ماشین مورد نظر حمل بارتان را انتخاب نمائید.

داشتن مجوز باربری