باربری تهرانپارس | باربری و بسته بندی در محدوده تهرانپارس باقیمت ارزان

باربری در تهرانپارس تهران آماده ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات و تعرفه های باربری و بسته بندی هرگونه بار و اسباب اثاثیه منازل , شرکت ها , ادارجات و …  در محدوده شرق تهران به صورت شبانه روزی و در اسرع زمان می باشد . شهروندان گرامی ساکن در محدوده تهرانپارس ( شرق تهران ) اگر به دنبال یک باربری معتبر و دارای مجوز رسمی از اتحادیه هستید که با کیفیت ترین خدمات را برای شما انجام دهد پس با ما همراه باشید ما تا اخر در کنار شما هستیم و بهترین خدمات باربری و بسته بندی را به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم .

باربری تهرانپارس و اتوبار تهرانپارس ۷۷۹۷۰۳۲۶

مشتریان گرامی برای انجام باربری در محدوده تهرانپارس شرقی و غربی هر زمان از شبانه روز که که نیاز به حمل ,جابجایی , بسته بندی و … را داشته باشید می توانید با شماره های ما تماس گرفته و ماشین مخصوص خودتان را نسبت به بارتان سفارش دهید . پس از سفارش در اسرع وقت همکاران ما در محل موردنظرتان حضور پیدا کرده و تمام خدمات باربری را به نحوه احسن و با کیفیت بالا انجام می دهند.

تهرانپارس یکی از مناطق مهم و تحت پوشش شرکت اتوبار و باربری میرداماد می باشد که این باربری یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های حوزه حمل و نقل و بسته بندی در تهران می باشد که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد . باربری میرداماد دارای انواع ماشین های مخصوص باربری و مجهز و سرویس شده , دارای کارگران و رانندگان با تجربه و با اخلاق و ….

شماره تماس باربری در تهرانپارس  : ۷۷۹۷۰۳۲۶

باربری در تهرانپارس | باربری و بسته بندی
باربری در تهرانپارس | باربری و بسته بندی

چرا باید باربری تهرانپارس را انتخاب کنید ؟ مزایا و امکانات !

اگر دنبال یک باربری معتبر و متخصص در محدوده تهرانپارس و شرق تهران می گردید پیشنهاد میکنیم چند دقیقه ای وقت بگذارید و خدمات ما را مطالعه کنید این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که بدون هیچ شک و تردیدی باربری ما را انتخاب می کنیم . بهترین ها همیشه بهترین رو انتخاب میکنن  😊 نگرانی بیشتر مردم در گزیدن به شرکت باربری معتبر و با سابقه هستند که با خیالی راحت و دلی آرام بار را به آنها سپرده و سالم در منزل جدید یا هر مکان جدید دیگری دریافت کنند خب باربری تهرانپارس شما را در رسیدن به این هدف همراهی کامل می کند .

  • حمل و نقل راحت , سریع ,  مطمئن و کاملا تضمینی همراه با بیمه نامه 
  • بسته بندی حرفه ای و اصولی هر گونه بار و اسباب اثاثیه توسط افراد باتجربه
  • داشتن مجموعه ای از افراد مجرب , با اخلاق  و ورزیده باربری تهرانپارس
  • ارائه کننده منصفانه ترین و مناسب ترین قیمت های باربری و بسته بندی
  • دارای انواع ماشین های مخصوص و مجهز حمل نقل همچون کامیون باربری , خاور , وانت بار , نیسان بار
  • حمل هرگونه بار و اسباب اثاثیه شرکتها , منازل , ادارجات , سازمان ها و …
  • باربری و بسته بندی انواع بار اعم از کوچک و بزرگ بودن.
  • ارائه راهنمایی و نکات لازم در زمینه  اسباب کشی و بسته بندی (کاملا رایگان)
  • سرویس دهی به صورت تمام وقت
این مطلب را هم ببینید
باربری در اختیاریه تهران | ارائه خدمات نوین و باکیفیت با بسته بندی ویژه

 

شعبه : باربری در دهکده المپیک تهران و باربری در مرزداران 

بسته بندی بار و اثاثیه منزل با امکانات عالی در باربری تهرانپارس تهران

بسته بندی بار یکی از مطمئن ترین راه برای در امان نگاه داشتن وسایل خود از هرگونه اتفاق در حین اثاث کشی لوازم می باشد. در نظر داشته باشید اگر به بسته بندی, قبل اسباب کشی بی تفاوت باشید احتمالا خسارتی به بارتان وارد می شود که امکان دارد هیچ جایی جبران نداشته باشید. پس اگر برای بسته بندی مبلغ پایینی در نظر بگیرید کارشناسان باربری تهرانپارس برای شما یک بسته بندی اصولی و ویژه انجام می دهند تا خیالتان از سلامت بار از شروع تا پایان جابجایی بار راحت باشد. یه چیزی بگم تا از ته دلتان آسوده باشید اگر صدمه ای به بارشما وارد شد جای نگرانی نیست ما بار شما را بیمه کرده و هزینه خسارت وارده را پرداخت خواهیم کرد. بنابراین به ما اعتماد کنید.

 

استفاده از انواع ماشین های مخصوص و مطمئن باربری 

ماشین باربری نقش مهمی در ایمنی و اطمینان جابجایی را دارد. اگر چه خیلی ها به این امر توجه ای نمیکنن و به یک ماشین باربری مثل خاور یا کامیون راضی هستند در صورتی که ماشین باربری باید استاندارد های لازم را داشته باشد و قبل از سرویس دهی حتما باید توسط راننده یا مکانیک سرویس شود تا مشکل فنی در حین اسباب کشی نداشته باشد و بصورت ایمن و راحت بار مورد نظر را انتقال دهد. در باربری تهرانپارس تهران ماشین های مختلفی برای امر اثاث کشی بصورت درون شهری و برون شهری استفاده می شود از جمله کامیون بار, خاور بار, نیسان بار و وانت بار که برای جابجایی انواع بار ها سبک تا سنگین استفاده می شود. 

در موسسه خود یک مکانیک حرفه ای داریم که کاملا متخصص و مجرب در کار می باشد و ماشین های هر از چند گاهی یا هر روز سرویس می کند و مشکلات فنی ماشین ها را برطرف می کند و سالم تحویل راننده باربری می دهد تا با ایمنی بالا وسایل مشتری را جایجا کند. حتما قبل از بهره مندی از خدمات باربری ما با شماره ها موجود تماس بگیرید مشاوره بگیرید و ماشین مورد نیاز خود را بر اساس حجم بارتان انتخاب نمایید. اینکار منجر به صرفه جویی در هزینه شما هم خواهد شد.   

بسته بندی بار در تهرانپارس

کارگر مجرب, تاثیر گذار در کیفیت ارائه خدمات

اگر بخواهیم اهمیت کارگر خوب بدونید تاحالا شده نیاز به اسباب کشی داشته باشید و نیروی کار یا کارگر برای جابجایی بار نداشته باشید. اولین چیزی که به ذهنتان میاد این است که از فامیل یا دوست و آشنا برای این امر استفاده کنید و اکثر هم همین کار رو انجام می دهیم. اما اینگونه افراد تجربه کافی در امر اثاث کشی ندارند و ممکن است با کوچک ترین اشتباه وسایل شما خسارت ها جدی و زیادی ببیند و با این اوضاع تورم بالا و گرانی جبران کردن شاید سخت باشد. بنابراین بهترین  کار اینست به یک باربری مطمئن و معتبر در محدوده خودتان تماس بگیرید و در خواست کارگر خالی اسباب کشی نمایید. هر کارگر برای هر ساعت ۶۰ الی ۸۰ تومان دستمزد دارد. 

این مطلب را هم ببینید
حمل اثاثیه تهران تعرفه 1400 |شرکت اتوبار در تهران

بنظرتان ۶۰  هزار تومان به صرفه تر است یا مثلا ۱۰ میلیون خسارت؟! انتخاب با خودتان است هر کسی را بهر کاری ساختن. باربری و اتوبار تهرانپارس شرق تهران با داشتن کارگران و نیروهای متخصص در جابجایی و ارائه خدمات باکیفیت همراهتان خواهند بود. با یک تماس درخواست کارگر خالی نمایید.  

حمل بار و اثاثیه منزل در تهرانپارس توسط کارگران مجرب

همه مشتریان از همان ابتدای درخواست حمل بار و جابجایی وسایلشان تاکید بر حمل بار مطمئن بدون هیچ گونه آسیب دیدگی هستند. اما برطرف کردن این امر نیازمند داشتن ماشین ها استاندارد و سرویس شده, رانندگان کارگران ماهر حمل بار و تجهیزات پیشرفته می باشد. داشتن این ۳ مورد  می تواند خیال مشتری را از سلامت بارشان راحت کند. باربری تهرانپارس با تکیه بر تجربه و داشتن امکانات ذکر شده سعی در جلب رضایت مشتری می باشد. 

  • جابجایی و حمل بار با وانت بار, نیسان بار , کامیون بار , خاور ایسوس 
  • ارسال به موقع ماشین و کارگر خالی جهت جابجایی سریع در زمان تعیین شده
  • مناسب ترین نرخ حمل بار منزل, شرکت ,دانشگاه ,ادارجات ,موسسات و … 
  • تخفیفات خوب برای نو عروسان و اقشار کم درآمد 

اطلاعات تماس با کارشناسان ما جهت ثبت سفارش

اگر مایل به سپردن وسایلتان به  موسسه باربری تهرانپارس هستید و یا می خواهید یک تجربه و  اثاث کشی بدون دردسر و پر از خوشی داشته باشید اگر می خواهید آسیبی به بارتان در حین انتقال وارد نشود و در نهایت کلیه وسایلی که به موسسه ما بسپارید بیمه و ضمانت کامل شود . پس با ما تماس بگیرید . ساعات پاسخگویی کارشناسان ما برای ثبت درخواست از ساعات ۸ صبح الی ۱۲ شب می باشد اما سرویس دهی و انتقال همه ساعته می باشد .

شماره مناطق شرق تهران ( تهرانپارس) : ۷۷۹۷۰۳۲۶

تمام مناطق شمال تهران : ۲۲۹۰۰۸۴۹

غرب تهران :  ۴۴۴۴۹۱۱۸  || ۴۴۳۶۲۹۳۴ || ۴۴۳۶۲۹۳۳

تمام مناطق جنوب تهران : ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱

شعبات باربری میرداماد در منطقه شرق تهران : 

  •  

 

تعرفه باربری برای منطقه تهرانپارس تهران ؟

تعرفه باربری و اسباب کشی از تهرانپارس به تمام نقاط تهران بر اساس نرخ اتحادیه و هزینه جابجایی بر اساس نوع و اندازه بار توسط کارشناس مربوطه تعیین می شود.

آیا باربری شما دارای مجوز و بیمه نامه می باشد؟

بله ۱۰۰٪, باربری ما جزو قدیمی ترین باربری های تهران می باشد و دارای مجوز فعالیت و صدور بیمه نامه حمل و نقل می باشد.

آیا بسته بندی وسایل هم با حمل بار انجام می دهید؟

بله, ۰ تا ۱۰۰ کار اسباب کشی و بسته بندی حرفه ای وسایل را خودمان انجام داده. بسته بندی ها توسط موسسه ما تضمینی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *