باربری دهکده المپیک حمل بار و اسباب اثاثیه در دهکده المپیک باقیمت مناسب

باربری دهکده المپیک تهران ارائه کننده بهترین خدمات باربری و بسته بندی هرگونه بار و اسباب اثاثیه منازل , شرکت ها , اداره جات و … با قیمت مناسب توسط کادر مجرب و با اخلاق می باشد. اسباب کشی همراه با بیمه و انجام بسته بندی وسایل برای محافظت در برابر صدمات ناشی از اسباب کشی.

باربری دهکده المپیک

دهکده المپیک یکی از مناطق غرب تهران که باربری ما با خدمات نوین و کادر مجرب  بهترین خدمات را به شهروندان محدوده دهکده تهران ارائه می دهد . دهکده المپیک یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری و اتوبار میرداماد  که این باربری  یکی از معتبرترین و قدیمی ترین باربری های تهران  که دارای سابقه چندین ساله در این امر می باشد . (جهت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت باربری میرداماد صفحه اصلی را بخوانید )

شماره باربری در دهکده المپیک : ۴۴۳۶۲۹۳۳



مشتریان سازمانی ما 

مشتریان سازمانی باربری میرداماد

دهکده المپیک تهران کجاست؟ 

دهکده المپیک یکی از محله‌های شهر تهران است. این منطقه در شمال غربی تهران قرار دارد. در گذشته بخشی از کن و بخشی از منطقه ۵ شهرداری تهران بود. اما با تقسیم زمین‌های منطقه ۵ و تأسیس منطقه ۲۲ شهرداری تهران، بخشی از این منطقه تازه شد. بافت این محله قدیمی است. زیرا این شهرک در دهه ۱۳۴۰ (خورشیدی) ساخته شده‌است.

دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد. بلوک‌های چهار یا پنج طبقه بانام شهرک لاله فضای سبز از یکدیگر جدا شده‌اند و محله‌ای نسبتا دنج و خاصی را پدید آورده‌اند.

محله دهکده المپیک

اسباب کشی و حمل بار در دهکده المپیک تهران

باربری در دهکده المپیک تهران برای این که رضایت مشتریان خود را جلب کند، تمامی خدمات باربری و بسته بندی را به نحوه احسن انجام می دهند، باربری ما با تجربه هایی که در این چندین سال خود در زمینه باربری لوازم منزل کسب کرده اند، لوازم شما را بدون هیچ گونه خسارتی به مقصد می رسانند. باربری در منطقه دهکده المپیک کار جابجایی و بسته بندی را به صورت شبانه روزی به شما ارائه می دهد.

در هر ساعت از شبانه روز که به باربری نیاز داشتید کافی است با ما تماس بگیرید، ما حتی در روزه های تعطیل سال نیز در خدمت شما هستیم تا صفر تا صد اسباب کشی را برای شما انجام دهیم. حمل بار با خاور باربری بزرگ و کامیون برای جابجایی وسایل بزرگ و اثاثیه های منازل با امکانات بالا و تصمین سلامت بار به تمام مشتریان.

این مطلب را هم ببینید
باربری چمران حمل بار و اثاثیه منزل در غرب تهران | اتوبار چمران

حمل بار دهکده المپیک

لیست خدمات اثاث کشی و بسته بندی 

  • حمل و نقل راحت , آسان و مطمئن به تمام نقاط تهران و شهرستان در اسرع وقت
  • ارائه خدمات اسباب کشی و باربری در دهکده همه روزه و شبانه روزی
  • ارائه کننده مناسب ترین و نازلترین تعرفه های حمل نقل، بسته بندی  و اجاره کارگر
  • بسته بندی حرفه ای و اصولی هرگونه بار و اسباب اثاثیه با تجهیزات مجهز و کارتن های محکم
  • دارای کادر مجرب و با اخلاق ( راننده و کارگر اسباب کشی )در امر بسته بندی و حمل بار
  • جابجایی , بسته بندی و چیدمان کاملا تضمینی همراه با بیمه نامه و پرداخت هزینه هرگونه خسارت وارد شده
  • دارای انواع ماشین های مخصوص , مجهز و سرویس شده باربری (کامیون , خاور , وانت بار , نیسان بار)
  • حمل و بسته بندی هرگونه بار اعم از ریز و درشت بودن : جهیزیه عروس , رخت خواب , مبلمان , میز صندلی و کمد و …
  • مشاوره رایگان و راهنمایی و ارائه نکات مفید جهت حمل نقل شخصی
  • ارائه خدمات شبانه روزی و در روزهای تعطیل

شماره تلفن شبانه روزی : ۴۴۴۴۹۱۱۸  || ۴۴۳۶۲۹۳۴ || ۴۴۳۶۲۹۳۳


باربری دهکده المپیک، متخصص در اسباب کشی

سرویس دهی باربری ما بدین اینگونه هست که شهروندانی که در منطقه دهکده المپیک تهران می باشند هر زمان از ساعات روز که نیاز باربری و بسته بندی داشته باشند می توانند با شماره ما تماس بگیرند و ماشین مخصوص نیاز بارشان را سفارش دهند پس از سفارش همکاران در اسرع وقت با تمام تجیزیات در محل مورد نظرتان حضور پیدا کرده و تمام خدمات باربری که در ابتدای پست گفته شد را به بهترین نحوه احسن انجام می دهند.

همکاران باربری منطقه دهکده المپیک پس از بسته بندی , حمل به داخل ماشین و رساندن بار به مقصد , تمامی بارتان را با دقت و اطمینان به داخل منزل , شرکت  و … برده و چیدمان می کنند . خدماتی که ما مفتخریم به انجام حرفه ای آن بسته بندی درست و اصولی هر گونه بار و اسباب اثاثیه , حمل آسان و مطمئن , قیمت های مناسب  و داشتن افراد مجرب و با اخلاق جهت انجام خدمات باربری و ..

شعبات : باربری در محدوده تجریش , باربری و اتوبار نارمک

بیمه نامه و تعرفه های باربری

بیمه نامه باربری دهکده المپیک : تمام خدمات انجام شده توسط باربری دهکده المپیک کاملا تضمینی همراه با بیمه نامه می باشد  تا در صورت خسارت های احتمالی در حین بسته بندی , چیدمان و حمل بار باربری ما مسئولیت تمام خسارت وارد شده را رعهده گرفته و هزینه خسارت را تمام و کمال به شما پرداخت می کند . شرکت باربری میرداماد دارای رانندگان و کارگران مجرب و آموزش و ورزیده  می باشد تا بارتان را به نحوه احسن از مبدا به مقصد برساند بدون وارد شدن هیچ گونه آسیبی به بار و یا اسباب اثاثیه یتان ..پس خیالتان از بارتان راحت باشد .

” اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان گرامی هدف شرکت ماست … “

تعرفه ها :» باربری دهکده المپیک یکی از منصف ترین و ارائه دهنده مناسب ترین قیمت های حمل نقل , بسته بندی و چیدمان و اجاره کارگر در غرب تهران می باشد . هدف از ارائه این قیمت ها  جلب رضایت شما و دائمی کردن حضور شما در شرکت ما تا در دفعات بعدی که نیاز باربری و بسته بندی  داشتید حتما با ما تماس بگیرید و از خدمات شرکت ما استفاده کنید ..شما می توانید جهت اطلاع بیشتر از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس گرفته یا از بخش منو سایت به ( تعرفه های باربری و اتوبار )  مراجعه کنید ..

این مطلب را هم ببینید
باربری ستارخان تهران ارائه بهترین خدمات بسته بندی و باربری در ستارخان

شماره تلفن باربری و اتوبار دهکده المپیک

شرکت ما جهت راحت بودن تماس مشتریان هر منطقه تهران با همکاران ما شماره های مخصوص اون منطقه را در نظر گرفته ایم . تمام شماره های ما در تمام ساعات شبانه روز در دسترس عموم می باشد و شهروندان عزیز محدوده دهکده و غرب تهران  هر زمان که نیاز باربری و بسته بندی داشته باشند می توانند با شماره های ما تماس بگیریند و ماشین و کارگران مخصوص خودشان را سفارش دهند ..

تلفن ها اسباب کشی جهت رزور

تلفن باربری در فاطمی

هر زمان و هر کجا که هستید با ما تماس بکیرید …  

تمام مناطق غرب تهران (دهکده المپیک) : ۴۴۴۴۹۱۱۸  || ۴۴۳۶۲۹۳۴

شمال تهران : ۲۲۹۰۰۸۴۹   || شرق تهران : ۲۲۸۸۱۸۲۱  || مرکز تهران : ۸۸۷۸۴۳۶۸  || غرب تهران : ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱

نمونه کارهای باربری دهکده المپیک

در صورت تردید به خدمات و کار شرکت ما توصیه میکنیم از نمونه کارهای ما دیدن فرمایید تا در صورت تایید کارهای انجام شده ما اقدام به تماس نمایید . هدف ما اعتماد و رضایت شماست . جهت دسترسی به نمونه کارها از  منوسایت به بخش نمونه کارها مراجعه کنید ..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *