باربری فرحزاد تهران

باربری فرحزاد معتبرترین باربری در محدوده فرحزاد با خدمات ویژه

باربری فرحزاد یکی از معتبر ترین موسسات حمل و نقل در شمال تهران و شمال غرب شمیرانات با مجوز رسمی – پرسنل باتجربه و خبره و خوش برخورد اماده سرویس دهی بصورت شبانه روزی همراه با خدماتی ویژه و مشتری پسند می باشد . خدمات ما نظیر حمل بار به کلیه نقاط تهران | ارائه تعرفه های مناسب و پایین | جابجایی اثاثیه سبک با وانت بار نیسان بار فوری | کامیون بار مسقف و مجهز به تجهیزات و ابزارهای اسباب کشی | تضمین ۱۰۰ درصدی حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت | دیگر خدمات ما را در بخش بعدی مطالعه بفرمایید .

جهت ارتباط با همکاران باربری فرحزاد و دریافت مشاوره رایگان با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره تماس اتوبار فرحزاد : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

حمل مطمئن بار همراه با تضمین کامل اسباب کشی وسایل توسط باربری فرحزاد :

یکی از انتظاراتی که اکثر مردم از باربری ها دارنند اینست که وسایل منزل یا شرکتشان را بدون وارد شدن کوچیک ترین آسیبی به مقصد موردنظرشان برساند که با تحویل صحیح و سالم آن رضایت کامل مشتری جلب میشود . خب برای اینکار باربری فرحزاد توانسته با پشتکار عالی و جذب و استخدام نیروهای کاربلد و باسابقه بهترین سرویس های حمل و نقل درون شهری و بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت را ارائه نمائید .

شماره تماس باربری میرداماد

  خدمات اسباب کشی و باربری فرحزاد : 

  1. اعزام نیروهای حرفه ای و کارگران باربری و اسباب کشی منزل
  2. داشتن ماشین آلات پیشرفته و مسقف و روباز { وانت بار – نیسان بار – کامیون }
  3. حمل و جابجایی و بسته بندی اثاثیه حساس و باارزش با روش ها نوین و ظریف
  4. بسته بندی و جابجایی جهیزیه عروس با امکانات عالی و تخفیفات ویژه + چیدمان
  5. پایین ترین و نازلترین تعرفه های اثاث کشی و بسته بندی منزل ادارجات و …
  6. مشاوره رایگان و راهنمایی کاربردی توسط باربری فرحزاد
  7. سرویس دهی به کلیه نقاط تهران در سریع ترین زمان ممکن
  8. داشتن نمونه کارهای زیاد – سابقه درخشان چندین ساله
  9.  معتبر ترین موسسه با داشتن مجوز های رسمی از اتحادیه

نحوه بسته بندی لوازم منزل و شرکت باربری فرحزاد

خب رسیدیم به بخش خیلی مهم و حساس باربری اونم بسته بندی لوازم و کالاهای منازل , شرکت و … هستش . اگر در ابتدای کار بسته بندی به درستی صورت بگیرید حمل و جابجایی باراز مبدا بدون وارد شدن اسیبی در حین انتقال به داخل ماشین , تخلیه  ,چیدمان به مقصد می رسد  . با توجه به حساس بودن مرحله بسته بندی وسایل و تجربه ای که ما در زمینه بسته بندی بار داریم سعی کرده ایم از کارگران جوان , باانگیزه و با تجربه در ای زیمنه استفاده کردیم تا بدون وارد شدن خسارتی به وسایلتان , حمل نقلی مطمئن و رضایت بخشی را داشته باشید . باربری در خیابان و منطقه سعادت آباد این اطمینان را به مشتریان اتوبار فرحزاد می دهد .

این مطلب را هم ببینید
باربری ملاصدرا حمل هرگونه بار در شمال تهران | اتوبار ملاصدرا

لوازم و ابزاهایی که برای بسته بندی استفاده میکنیم از این قبیل است :

  1. ابزارهای پیشرفته
  2. کارتن های چندلایه و ضخیم و محکم  جهت بسته بندی لوازم حساس و شکستنی
  3. نایلون های حبابدار , ضدضربه گیر , با کیفیت برای بسته بندی مبلمان , میز صندلی و …
  4. جهت دور ماندن از خسارت های احتمالی در حین جابجایی با ماشین و تخلیه
  5. چسب و فوم
  6. برچسب گذاری برروی کارتن و نایلون
  7. استفاه از رگال لباس

بسته بندی کردن هر گونه وسایل

خب بزارید از خدمات باربری فرحزاد که خدمات خودشو به صورت حرفه ای به تمام نقاط تهران ارائه می کنه بگم . در جریان هستید دیگه در بالا گفته شد که باربری ما دارای سابقه چندین ساله در امر حمل و نقل و بسته بندی  داره و تنها دلیل پایداری شرکت ما در مدت این چند سال وجود مشتریانی عزیزی همچون شما در شرکت ما بوده است پس به ما اعتماد کنی و ما را در جهت بهبود و ارائه هر چه بهتر خدمات باربری حمایت کنید.

در ابتدا ممکن است برایتان سخت باشد که بکار ما اعتماد کنید و بار و اثاثیه ی خود را به ما بسپارید ولی ما برای تایید کار و خدمات خود نمونه کار هایی را در وبسایت خود قرار دادیم. انتقال سریع و حمل بار در فرحزاد تهران جزو اساسی ترین خدمات موسسه ماست. حمل اثاثیه  سعادت آباد  تهران نیز یکی از شعبات باربری میرداماد هست که بسیار حرفه ای خدمات باربری انجام می دهند .

تا مشتریانی که میخواهند بارشان را به ما بسپارند اول از نمونه کاهای ما دیدن فرمایند و در صورت تایید اقدام به تماس و سفارش وسیله نقلیه کنند .در ضمن خیالتون راحت تو مجموعه ما همه نوع ماشین وجود داره از کامیونت بگیر تا وانت بار باربری فرحزاد مجهزه از هر لحاظ .

قیمت باربری در فرحزاد تهران

کرایه و قیمت ها باربری فرحزاد کاملا منصفانه بوده و قیمت گذاری خدمات باربری رو به صورت شفاف و دقیق تعیین می کنیم البته برای مشتری هایی دائمی ، اولین مشتریان و نو عروسان تخفیفات ویژه در نظر گرفته ایم تا با خالی راحت از ما خدمات دریافت کنند . هدف ما جلب رضایت مشتری و پاسخی در خور شخصیت به اعتماد مشتریانمون است به صورتی که اگر دفعات آتی نیاز به اثاث کشی منزل و غیره را داشتند اولین چیزی که برای جابجایی انتخاب میکنند باربری میرداماد – فرحزاد باشد.

باربری جردن

این برایمان افتخار است . اتوبار و باربری فرحزاد در راستای تکریم به مشتریان و جلب رضایت آن ها نرخ کرایه ها و هزینه های حمل و نقل , بسته بندی , چیدمان در درون شهر یا برون شهر رو با قیمت های کاملا منصفانه باربری تعیین می کند .

این مطلب را هم ببینید
باربری جردن متخصص حمل هر گونه بار و اثاثیه منزل | اتوبار جردن

جهت اصلاع از نرخ کرایه حمل بار و اسباب کشی در اتوبار فرحزاد تهران , شما عزیزان می توانید از بخش ( تعرفه ها ) قیمت ها را مشاهده کنید یا با شماره گیری یکی از شماره های ما از تمامی قیمت های برون شهری درون شهری و بسته بندی بار اطلاع پیدا کنید .

بیمه نامه حمل بار فرحزاد تهران

باربری فرحزاد با بیمه کردن لوازم و کالاهای شما از خسارت های احتمالی که ممکن است در حین حمل و نقل و چیدمان رخ دهد خیال شما مشتریان عزیز را راحت  میکند  . باربری ما تمام کالا و وسایل شما را  آسان و با دقت کامل توسط افراد مجرب جابجا و چیدمان می کند پس خیالتان از صحیح و سالم رسیدن وسایلتان راحت باشد . در صورت هرگونه خسارت به بارتان باربری ما تمامی خسارت های وارد شده را تمام و کمال پرداخت می کند هدف ما رضایت و اعتماد شما عزیزان می باشد چون سرمایه اصلی شرکت ما شما هستید .

بسته بندی وسایل منزل و شرکت و ادارجات توسط باربری فرحزاد :

مهم ترین و تخصصی ترین کار در امر حمل و نقل بسته بندی می باشد . بهمین دلیل موسسه باربری فرحزاد با جذب نیروهای متخصص در این حوزه هرگونه وسایل را با روش های نوین بسته بندی می کند . بسته بندی اثاثیه منزل و هر نوع وسایل در اتوبار فرحزاد با سالها تجربه در این زمنیه انجام می شود . ابزاهای و تجهیزاتی که برای این امر بکار گرفته شد کاملا باکیفیت و تجهیزات به روز می باشد .

 این تجهیزات عبارت اند از :

  1. استفاده از کارتن های ۵ و ۴ لایه جهت بسته بندی وسایل شکستنی و ظروف کریستال و ..
  2. وکیوم کاری حرفه ای --> فوم های ضربه گیر ( بابل رپ ) – استرچ رپ ( سلفون )
  3. ساک های رختخواب
  4. چسب اسکات پهن

مشتریان به ما اعتماد کنید زیرا همکاران ما با مطمئن ترین شیوه های مممکن و به روز خدمات بسته بند را انجام می دهند .

باربری در محدوده فرحزاد تهران

گسترش سرویس دهی باربری فرحزاد و شعبات در تمام نقاط تهران :

هر روز که از زمان فعالیت موسسه باربری میرداماد می گذرد ما به آینده امیدوارتر می شویم زیرا به اهدافی که برای خود تعیین کرده ایم هر روز نزدیک تر و نزدیک تر می شویم . اهداف ما جلب رضایت مشتری و افزایش مشتریان زیاد – دائمی کردن حضور آنها در موسسه و در نهایت گسترش حوزه فعالیت خود در سرتاسر تهران و بعدا در ایران . ما توانسته با ۴ ۵ سال فعالیت تخصصی خدمات خود را به اکثر نقاط تهران ( شمال شرق غرب و جنوب و مرکز )  گسترش داده ایم . این مناطق به شرح زیر است :

زی و دریافت قیمت های قطعی : ۲۲۹۰۰۸۴۹ 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *