باربری صادقیه

باربری صادقیه [ آریاشهر ] ۴۴۳۶۲۹۳۳ حمل بار و بسته بندی | اتوبار صادقیه

باربری صادقیه تهران (صادقیه یا آریاشهر یکی از مناطق تحت پوشش باربری و اتوبار میرداماد متخصص حمل هرگونه  بار و اسباب اثاثیه منزل و  آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز در منطقه صادقیه به صورت تمام وقت (۲۴ ساعته) و همه روزه حتی در روز های تعطیل می باشد و این باربری مجهز به ماشین های متنوع همچون کامیونت خاور وانت بار نیسان بار برای حمل بار  می باشد . در ضمن قبل از سفارش حتما از نمونه کارها ما دیدن بفرمایید تا در صورت تایید کار ما اقدام به تماس و سفارش ماشین نمایید .هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد .

شماره تماس باربری : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

نحوه سرویس دهی و ارائه خدمات باربری و اتوبار صادقیه

اتوبار صادقیه زیر نظر باربری میرداماد آماده ارائه سرویس دهی به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل می باشد .  همشریان عزیزی که در منطقه صادقیه زندگی می کنند و می خواهند اثاثیه منزل ،شرکت , اداره ، و … را جا به جا کنند تنها با یک تماس ، همکاران کار بلد و مجرب ما در سریع ترین زمان در  محل حاضر می شوند و عملیات حمل  نقل و بسته بندی راه با دقت وسرعت شروع میکنند . ( از شعبه باربری و اتوبار گیشا دیدن بفرمایید )

از بسته بندی تا چیدمان وسایل خود را به باربری صادقیه بسپارید ، برای مشاوره رایگان و سفارش باربری با شماره  تماس  بگیرید .

اتوبار و باربری صادقیه متخصص حمل اثاثیه منزل و بار
اتوبار و باربری صادقیه متخصص حمل اثاثیه منزل و بار

شعبه ونک بار تهران  | اثاث کشی و جابجایی بار جنت آباد شمالی 

مشاوره راهنمایی تخصصی و رایگان اتوبار صادقیه

اگر قصد جا به جایی وسایل و لوازم منزل خود را دارید حتماً با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و اگر می خواهید از نکات باربری اطلاع پیدا کنید بازهم با همکاران ما تماس بگیرید. در این مشاوره رایگان ما شما را در انتخاب وسیله نقلیه متناسب با وسایلتان ، شما را راهنمایی خواهیم کرد و هر سوال یا مشکلی داشتید ما آماده پاسخگویی به شما هستیم .{ حمل  ونقل درون شهری در اندرزگو  } این مشاروه باعث می شود اطلاعات مربوط به اسباب کشی را بدانید و  اسباب کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید.

هزینه های جابجایی و بسته بندی وسایل در  باربری صادقیه

تعرفه باربری صادقیه تهران کاملا منصفانه و با مناسب ترین قیمت اتخاذ شده است هم برای  درون شهر و برون شهر !! تمام سعی و تلاش باربری صادقیه جلب رضایت مشتری می باشد و برای این کار حداکثر تلاش خود را می کند . مشتریان پس از تماس و مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه ما اطلاعات اثاثیه و بار, مقصدجابجایی, تعداد کارگر و ماشین که احتیارج دارنند را اعلام می کنند و براساس آن و مطابق با نرخ اتحادیه قیمت اسباب کشی بصورت دقیق برآورد می شود. این نشان از قدرت باربری ماست که قیمت های واقعی را به مشتری می دهد و قیمتی دیمی نمی دهد تا مشتری را گول بزند و در اخر کار بیشتر از آن چیزی که گفته شده دریافت کنیم.

باربری سعادت آباد

قیمت حمل بار در صادقیه به عوامل زیر بستگی دارد: 

  • اندازه و حجم باری که می خواهید جابجا کنید
  • مقصد مرود نظر درون شهری یا برون شهری
  • مسافت مقصد جابجایی
  • ماشین باربری, تعداد کارگر, خدمات درخواستی مثل بسته بندی وسایل
  • تعداد سرویس های حمل بار
این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در تهران و کرج

خدمات ویژه و مشتری پسند در اتوبار صادقیه تهران

باربری صادقیه تهران یا آریا شهر قدیم دارای ساقه چندین ساله در زمنیه حمل  نقل و بسته بندی می باشد و در مدت این چند سال تمام سعی خود را کرده است تا با کیفیت ترین و بهترین خدمات را در تمام مناطق تهران  ارائه کند هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد . لطفا خدمات ما را با دقت مطالعه بفرمایید :

  1. ارائه خدمات ۲۴ ساعته در  ۷ روز هفته
  2. بیمه نامه معتبر حمل و نقل جهت خسارت های احتمالی در حین چیدمان و حمل ونقل
  3. ارائه خدمات بسته بندی ویژه و اصولی
  4. مشاوره رایگان جهت اسباب کشی منزل راحت همراه با راهنمایی نکات حمل  نقل
  5. حمل و نقل هر گونه بار و اسباب اثاثیه منزل به تمام نقاط تهران و شهرستان ها
  6. حمل ونقل بار وسایل و اثاثیه منزل با کامیونت ، خاور ، وانت بار نیسان بار
  7. حمل اثاثیه منزل فوری و در اسرع وقت توسط همکاران با تجربه و کاربلد
  8. ارائه مناسب ترین و منصفانه ترین تعرفه های بااربری برای تمام نقاط تهران
  9. حمل هرگونه وسایل و اسباب منزل
  10. بسته بندی وسایل با کارتن های حجیم و محکم و تضمینی

حمل بار صادقیه

شعبه ظفربار

شماره های تلفن باربری صادقیه تهران

تمامی شماره های موجود در وبسایت ما همیشه در دسترس می باشد و شهروندان گرامی محدوده صادقیه هر زمان که نیاز به حمل و نقل و بسته بندی  بار و اثاثیه منزل داشته باشند میتوانند با شماره های ما تماس بگیرند و ماشین مخصوص حمل بار شان را سفارش دهند. همکاران ما با اخلاق خوش پاسخگو شما خواهند بود و فکر نکنید تماس شما برای مشاوره گرفتن و اطلاع گرفتن در خصوص اثاث کشی مورد عصبانیت همکاران ما می شود.

قیمت دقیق اسباب کشی را هیچ وقت در هیچ سایتی دقیق نمی توانید پیدا کنید چون هر کسی شرایط مختلفی دارد و بسته به موقعیت یک مشتری قیمت نهایی اسباب کشی هم تغییر می کند. ولی قیمت کلی یکی است که می توانید در بخش تعرفه مشاهده کنید. اگر تمایل به استفاده کامل از خدمات باربری صادقیه و اطلاع دقیق تر هزینه جابجایی دارید با شماره های ما تماس بگیرید.

باربری الهیه

نمونه کار های اتوبار صادقیه:

برای مشاهده نمونه کارهای ما  از منو سایت از بخش ( نمونه کارها انجام شده )دیدن بفرمایید . کارهای انجام شده ما را حتما ببنید. با دیدن این صفحه تصمیم قطعی خواهید گرفت که آیا کار ما مورد پسند شما هست یا نه ! و در صورت تایید وسایلتان را با خیال راحت تری به ما میسپارید. نمونه بسته بندی و جابجایی هایی که می بینید توسط افراد کاربلد باربری صادقیه تهران با تخصص بالا نجام شده است.

اتوبار و باربری صادقیه متخصص حمل اثاثیه منزل و بار

بسته بندی لوازم با ارزش و قیمتی بصورت مدرن و ظریف :

بسته بندی اثاثیه منزل امر مهی است که بی  دقتی و نادیده گرفتن این کار در اسباب کشی عواقب جبران ناپذیری رقم خواهد زد به خصوص مواقعی که در بین لوازمتان, وسایل گران قیمت و ارزشی داشته باشید. شما بدلیل نداشتن تخصص کافی در بسته بندی وسایل ممکن بصورت غیر اصولی بارتان را بسته بندی کنید و به احتمال زیاد در حین انتقال به مقصد آسیب جدی وارد شود.

این مطلب را هم ببینید
باربری غرب تهران حمل بار واثاثیه منزل در غرب تهران

برای پیش گیری از حوادث احتمالی در باربری , بسته بندی بارتان را به یک شرکت معتبر مثل باربری و اتوبار صادقیه بسپارید تا با کارگران متخصص که دارید با تضمین ۱۰۰ درصدی بسته بندی بارتان را انجام دهند. برای مطمئن شدن از کیفیت کارمان لطفا از نمونه کارهای ما دیدن بفرمایید. بسته بندی اهمیت دوچندان در امر جابجایی دارد عملا اگر بسته بندی را انجام ندهید هیچ گاه تضمین کامل مینی بر جابجایی سالم و بدون خسارت نیست. پس احتیاط شرط عقل است و حتما برای بسته بندی هزینه کنید. هزینه خیلی بالایی هم ندارد.

چیدمان و بسته بندی وسایل منزل

می توان گفت که بعد از مرحله بسته بندی که یکی از مهم ترین مرحله اسباب کشی می باشد، چیدمان در مقصد نیز به مانند بسته بندی، حساس و نیاز به تخصص دارد تا مطابق با متد های روز دنیا بتوان لوازم منزل را در مقصد به نحو احسن چیدمان کرد.

پس از آن که لوازم منزل شما در امنیت کامل به مقصد منتقل شد، پرسنل اتوبار میرداماد با احتیاط لوازم را از ماشین به داخل منزل جدید منتقل می کنند. باربری میرداماد با به کار گیری پرسنل کاربلد و مجرب کار چیدمان را مطابق با سلیقه شما در مقصد میچینند. پرسنل چیدمان باربری و اتوبار ما قبل از استخدام ، آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند.

ضمانت سلامت بار و اثاثیه منزل

باربری ملاصدرا استان تهران ، تهران برای این که شما یک اسباب کشی راحت و بدون کم ترین نگرانی تجربه کنید ، تمام لوازم شما را از کوچک به بزرگ بیمه رایگان می کند تا اگر در حین جا به جایی آسیبی به لوازم شما وارد شد هزینه آن را تمام و کمال پرداخت کند. اعتبار این بیمه  از شروع فرایند جابجایی که بسته بندی می باشد شروع می شود و تا پایان که چیدمان لوازم در مقصد می باشد به پایان می رسد. با باربری ما خیالتان از همه جهت راحت باشد.

اگر از خدمات بسته بندی حرفه ای استفاده و وسایل خود را به دست نیروهای مجرب ما بسپارید تضمین می دهیم که هیچ آسیبی به وسایل شما وارد نمیشود و تمام وسایل و بارتان بدون کوچک ترین اسیبی به مقصد میرسید. کافیست به ما اعتماد کنید.

کارگر با اخلاق و زبده در باربری :

با سابقه چندین ساله ای داریم تلاش کرده ایم اهمیت بیشتری به جذب کارگران خوب و با تجربه و متعهد بکنیم. کارگران برای موسسه میرداماد بار ارزش آفرینی می کنند و اتوبار میرداماد دارای  پرسنلی از کارگران حرفه ای حمل بار و بسته بندی اثاثیه داریم که همه روز آماده برطرف کردن نیاز حمل بار و بسته بندی مشتریان ما می باشند. جهت رزرو با شماره باربری ملاصدرا  ۲۲۹۰۳۳۰۲ تماس بگیرید.

  • مهارت های تخصصی جابجایی وسایل
  • ارسال به تعداد موردنیاز کارگر خالی اسباب کشی
  • خوش اخلاق و احساس مسئولیت در قبال حمل بار مشتریان
  • قیمت هر کارگر ساعتی ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *