حمل بار با نیسان و رزرو فوری نیسان باربری در تهران

حمل بار با نیسان و رزرو فوری نیسان باربری در تهران

اگر قصد حمل بار با نیسان در ابعاد کوچک را دارید می توانید از باربری میرداماد رزرو فوری نیسان باربری کنید . باربری میرداماد نیسان های مخصوص حمل بار در شعبات مختلف خود دارد که در صورت رزرو از نزدیک ترین شعبه نیسان بار اعزام می شود . باربری میرداماد با داشتن مجوز فعالیت در تهران و کرج آماده ارائه بهترین خدمات باربری و حمل بار را با بهترین کیفیت و دقت و به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهد .

باربری و اتوبار میرداماد با دارا بودن جواز رسمی از اتحادیه باربری و حمل نقل کالاهای درون شهری , آماده خدمت رسانی به اهالی شهر تهران در زمینه حمل و نقل درون شهری به تمام نقاط تهران همراه با بسته بندی های ظریف و اصولی  می باشد . بار بری میرداماد دارای وسایل نقلیه حمل کننده همچون کامیونت سقف دار موکت شده VIP , خاور , نیسان و وانت بار است که یکی از خدماتی که بااربری ما به شما ارائه میکند حمل بار و اسباب کشی با نیسان درون شهری و باربری بین شهری  می باشد . 

اگر نیازبه نیسان بار راننده حرفه ای و کاربلد نیاز دارید با ما تماس بگیرید : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

معرفی نیسان بار و حمل بار با نیسان :

از خودرو نیسان می توان برای وسایل سنگین و حتی برای جابجایی اثاثیه های کم حجم استفاده کرد بصورت که این خودرو قادر میباشد تا وزن ۱.۵ تن را با خود حمل کند. طول وانت نیسان بسته به اتاق آن دارد که تا ۲۳۰ سانتی متر اتاق نیسان میباشد ولی در نظر داشته باشید که اتاق تمامی خودرو های نیسان بار میرداماد بار  مسقف و بدون سقف بوده که به انتخاب شما هر نوع که بخواهید نیسان بار برایتان اعزام خواهیم کرد .

تمامی خدمات حمل بار با نیسان باربری میرداماد به همراه پتو بوده تا با بهترین کیفیت خدمات باربری و حمل بار  را انجام می دهند .

خدمات  حمل بار با نیسان مسقف در تهران

نیسان بار باربری تهران  برای حمل و نقل هر گونه بار و اسباب اثاثیه منزل از وسایل نقلیه ایمن و استاندارد به دورن شهر و برون شهر استفاده می کند و هم چنین نیسان بار تهران از رانندگان  با تجربه و کار بلد و راه شناس  جهت اطمنیان شما از سالم رسیدن بارتان استفاده می کند .بار بری ما حمل و نقل بار یا اسباب اثاثیه شما را از درب منزل , شرکت و …. با انجام اصولی بسته بندی آغاز کرده و پس از اتمام کار بسته بندی , وسایل شما را به داخل ماشین های مخصوص باربری  انتقال داده و بارتان را با دقت و اطمینان به مقصد می رسانند و سپس بارتان را در محل مورد نظر تخلیه می کنند .

 

نیسان باربری و حمل بار با نیسان در تهران و کرج
نیسان باربری و حمل بار با نیسان در تهران و کرج

سرویس دهی باربری نیسان برای حمل بار و اسباب کشی

باربری نیسان مسقف میرداماد دارای سابقه چندین ساله در حوزه ی حمل و نقل و بسته بندی می باشد و ما سعی کرده ایم در مدت این چند سال بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم تا رضایتان را جلب کرده و مشتری دائمی خود کنیم. مشتری های ما جزو سرمایه های اصلی موسسه ما بشمار می آید و برای نگه داشتن و جلب رضایت آن خدماتی ویژه ارائه می کنیم که عبارت اند از :

  1. حمل بار و اسباب اثاثیه منزل با نیسان به تمام نقاط تهران فوری 
  2. حمل  ونقل سریع , بادقت و اطمینان بالا با ماشین های با کیفیت به تمام نقاط تهران
  3. استفاده از کارگران مجرب و با اخلاق جهت حمل ونقل و بسته بندی لوازم
  4. حمل همه نوع بار و اسباب اثاثیه منزل  بدون محدودیت حجمی
  5. حمل انواع بار همچون جهیزیه عروس ,مبلمان ,  میز صندلی و کمد , یخچال ساید بای ساید
  6. بسته بندی حرفه ای و اصولی لوازم منزل ( از قسمت نمونه کارها دیدن فرمایید )
  7. مشاوره رایگان جهت اسباب کشی راحت و بدون درد سر
  8. ارائه خدمات شبانه روزی ( حتی در روز های تعطیل و اعیاد )
  9. حمل بار و اثاثیه منزل فوری و در اسرع وقت

باربری پیروزی تهران

باربری پیروزی تهران یکی از باربری های فعال در تهران است که می توانید با این شعبه تماس بگیرید . باربری پیروزی تهران باربری اصولی و بسته بندی

 

هزینه و قیمت نیسان باربری تهران

باربری میرداماد در جهت جلب رضایت شما مشتریان گرامی تعرفه های حمل  و نقل و بسته بندی وسایل  را کاملا منصفانه تعیین کرده است . شما می توانید از منو سایت  بخش ( تعرفه ها ) , قیمت های حمل  ونقل را مشاهده بفرمایید . هزینه منصفانه ارائه شده توسط ما برای نیسان بار » از  ۴۰.۰۰۰ تومان الی ۷۰.۰۰۰ تومان و البته این قیمت ها متغییر و نسبت به بارتان کم و زیاد می شود .

البته خدمتان عرض کنیم ممکن این صفحه مدت های به روز رسانی نشده باشد و هزینه نیسان بار ارائه شده در این صفحه اندکی تغییر کند. پس برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناس ما از ۸ تا ۲۴ شب پاسخگوی تماس های شماست.

 

حمل بار با نیسان در تهران و کرج
حمل بار با نیسان در تهران و کرج

 

شماره های تلفن نیسان بار:

تمامی شماره موجود در سایت در روز های هفته کاملا در دسترس است و شما هر زمان که نیاز باربری داشتید می توانید با شمارهای ما تماس بگیرید .اما قبل از تماس حتما از نمونه کارهای ما دیدن فرمایید تا در صورت تایید کار ما اقدام به تماس نمایید . در کنار خدمات متنوع که در بخش بالا توضیح دادیم خدمت مشاوره رایگان جزو خدماتیست که اگر تمایل به همکاری با ما ندارید حتما از اطلاعات و تجربه کارشناس ما بهره مند شوید تا نکات مهمی در خصوص اثاث کشی بدانید و اگر میخواید خودتان شخصا حمل بار و بسته بندی انجام دهید این نکات باعث بهبود کار اسباب کشی با نیسان بار باربری شود. ( هدف ما رضایت مشتری می باشد  )

۲۲۹۰۰۸۴۹    |||  ۸۸۷۸۴۳۶۸  ||| ۴۴۳۶۲۹۳۴

مدیریت ( کرمی ) : ۰۹۱۲۸۱۰۵۱۹۱

باربری نیسان مسقف تهران »» همکاران ما تمامی خدمات حمل و نقل و بسته بندی لوازم را کاملا با دقت و اطمنیان بالا انجام می دهند تا خیالتان از بابت نشکستن بارتان راحت باشد .

حمل بار با نیسان در تهران

حمل بار با نیسان در تهران  توسط شرکت باربری میرداماد انجام می شود. اگر قصد جابجایی وسیله‌ای را دارید که حجم و فضایی کوچکی را اشغال می کند می توانید از نیسان بار استفاده کنید. از جمله وسایلی که می توان با نیسان بار جابجا کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حمل یخچال  با نیسان
  • حمل و جابجایی لباسشویی
  • تلویزیون
  • میز تلویزیون
  • میزنهار خوری
  • گاوصندوق
  • کمد
  • اجاق گاز
  • فرش و موکت
  • گلدون

خدمات نیسان بار  و حمل بار با نیسان مناسب چه کسانی است ؟

نیسان بار در تهران و کرج مناسب فروشگاه هایی است که لوازم خانگی و مبلمان خریداری کرده و قصد دارند تا با بهترین کیفیت و بدون آسیب به لوازم و با نازل ترین قیمت آن را تا خانه تان حمل کنند نیسان بار میرداماد آماده ارائه خدمات حمل بار درون شهری و برون شهری در تهران و کرج است .

قیمت نیسان بار و حمل بار با نیسان در تهران و کرج

برآورد هزینه های نیسان بار و  حمل بار با نیسان در تهران و کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که بعد از زنگ زدن به تیم مشاوره باربری میرداماد و پاسخ به سوالات تیم مشاوره قیمت نیسان بار تعیین خواهد شد اگر حمل بار با نیسان درون شهری باشد قیمتی که ما در باربری میرداماد به شما می دهیم را نمی توانید از هیچ باربری بگیرید قیمت منصفانه باربری در تهران یکی از نکاتی است که هیچ کدام از باربری ها به آن دقت نمی کنند .

قیمت های بالا اعتماد مردم نسبت به باربری ها را کمتر کرده است اما ما در باربری میرداماد به این نکته کاملا دقت کرده ایم و نقطه قوت باربری یرداماد قیمت منصفانه در کنار کیفیت باربری می باشد . برای دریافت خدمات باربری می توانید با تیم مشاوره باربری میرداماد تماس بگیرید .

اگر نیاز به حمل بار با نیسان با راننده حرفه ای و کاربلد نیاز دارید با ما تماس بگیرید : ۰۲۱۲۲۹۰۰۸۴۹

  • میزان مسافت : میزان مسافت مبدا تا مقصد اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت باربری و قیمت نیسان بار است که حتما از شما پرسیده خواهد شد .
  • نوع بار : نوع بار دومین عامل تاثیر گذار بر قیمت است چرا که وسایلتان قبل از حمل بار بیمه می شوند تا با خیالی راحت بارتان به مقصد برسد و نگرانی شما به صفر برسد اگر لوازمتنان شکستنی است و بایستی با دقت و حوصله حمل شود حتما با ما تماس بگیرید تیم باربری میرداماد با داشتن تیم کاری جوان و آموزش دیده آماده ارائه بهترین کیفیت باربری است .
  • وضعیت آب و هوا »: وضعیت آب و هوا یکی از فاکتور های فرعی است که کیفیت کار باربری را کاهش می دهدو حمل بار در هوای بارانی و برفی خیلی سخت تر از آب و هوای خورسیدی و مطلوب است .

بسته بندی لوازم به شیوه نوین و استاندارد

با نیسان باربری می توانید هم جابجایی درون شهری داشته باشید هم برون شهری که برای هر دو امر بسته بندی را توصیه می کنیم اما برای جابجایی بین شهری مهم ترین از هر چیزی بسته بندی درست وسایل می باشد چرا که اگربسته بندی خوبی نداشته باشید بدلیل طولانی بودن مسافت و نامناسب بودن وضعیت جادها مشخص نیست چه اتفاقی برای لوازم شما رخ دهد. برای همین منظور اکیدا پیشنهاد می شود که از خدمات بسته بندی حرفه ای باربری میرداماد استفاده نمایید.

بسته بندی چه مزیتی دارد

مزیت آن حفظ و بالا بردن ایمنی وسایل شما در برابر صدمات احتمالی در طی اسباب کشی که پر از خطرات می باشد. در واقع شما با صرف یک هزینه پایین به منظور بسته بندی وسایل از خسارت های چند میلیونی به وسایل خود پیشگیری می کنید. پس کوتاهی نکنید این هزینه ای که برای بسته بندی می کنید بسیار ناچیز از هزینه خسارت یک حمل یخچال ساید بای ساید است. پس جدی بگیرید.

ابزارهای مورد نیاز برای بسته بندی

قبل از دو الی سه هفته که قصد جابجایی بار خود را دارید وسایل زیر را تهیه بفرمایید

  • کارتن های مخصوص اسباب کشی که چند لایه هستند یا کارتن موز
  • فوم یا نایلون های ضربه گیر (حبابدار ) باکیفیتشو تهیه کنید
  • ماژیک, روزنامه یا کاغذ باطله, چسب پهن اصل
  • استریچ رپ یا بابل رپ (تجهیزات بسته بندی را مطالعه کنید)
  • نخ و طناب محکم و طویل

اگر خودتان تمایل دارید بسته بندی کنید حتما در اینترنت در مورد روش های و اصول آن مطالعه بفرمایید تا بعدا به مشکلات جدی برنخورید. شاد و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *